Robert Lewandowski za słaby? Zaskakująca decyzja sponsora reprezentacji

Robert Lewandowski z pewnością na długo zapamięta sobotni mecz reprezentacji Polski z Czechami. Biało-Czerwoni niespodziewani przegrali 1:3, a dwie pierwsze bramki stracili po zaledwie trzech pierwszych minutach.
Dziś media obiegła informacja, że Robert Lewandowski nie pojawi się w nowej reklamie firmy InPost. Przedstawiciele firmy nie komentują braku „powołania” Lewandowskiego do najnowszej kampanii reklamowej. Więcej na ten temat zdradzają eksperci od marketingu.
Robert Lewandowski nie wystąpi w reklamie InPost
– Możliwe jest, że InPost nie chce inwestować w zawodnika po prostu powoli już schodzącego z rynku albo uważa, że przełożenie Lewandowskiego na sprzedaż czy wizerunek ich marki nie będzie skuteczne w formule reklamy zbiorowej – komentuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska w rozmowie z portalem Wirtualne Media.