Potężna strata „Pytania na śniadanie” TVP, „Dzień dobry TVN” liderem

Ranking oglądalności. „Dzień dobry TVN” liderem
Jak informuje serwis wirtualnemedia.pl, w maju 2024 roku „Dzień dobry TVN” osiągnęło średnią oglądalność na poziomie 315 tys. osób, co stanowi 7,42 proc. udziału w rynku w grupie 4+ – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Program zdołał obronić pozycję lidera, choć miał o 10 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.
Spadek oglądalności „Pytania na śniadanie” TVP
Na drugim miejscu znalazło się „Pytanie na śniadanie” TVP2, które w maju przyciągnęło przed telewizory średnio 306 tys. osób (6,99 proc. udziału). Rok wcześniej program śledziło 417 tys. widzów (8,90 proc. udziału), co oznacza spadek o 111 tys. oglądających.
Stabilna widownia Polsatu
Trzecie miejsce przypadło programowi „Nowy dzień z Polsat News”, który w maju 2024 roku oglądało średnio 175 tys. osób (7,41 proc. udziału). Program stracił jedynie 13 tys. widzów w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej.