Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

LPP pokazało nową strategię, w której centrum znalazł się Sinsay, która jest najmłodszą marką LPP. Pojawiła się na rynku w 2013 r., a teraz ma się stać w kolejnych trzech latach lokomotywą całej odzieżowej grupy, do której należą także takie brandy, jak Reserved, House, Cropp, Mohito.
sinsay Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję
sinsay / fot. mat. prasowe LPP

Motorem napędowym nowej strategii LPP będzie marka Sinsay, przed którą postawiono ambitne zadanie – dzięki zaplanowanej ekspansji do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. przychodów Grupy. 

Już za trzy lata sieć sprzedaży Sinsay ma liczyć w sumie ok. 6 tys. sklepów w Polsce i Europie. Tylko w tym roku powstać ma łącznie 1,5 tys. nowych salonów marki, z czego zabezpieczono już ponad 1100 lokalizacji.

 

Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

Stworzyliśmy unikalny na rynku koncept biznesowy, przetestowany w najróżniejszych warunkach i gotowy do szybkiej ekspansji. Nie ma drugiej takiej marki jak Sinsay, doskonale wpisującej się w potrzeby klientów z mniejszych miast, którzy chcą nieograniczonego dostępu do estetycznych i funkcjonalnych produktów na wyciągnięcie ręki. Tworzymy zupełnie nową, nieporównywalną z żadną inną kategorię rynkową Design&Value 

– komentuje Marek Piechocki, prezes zarządu LPP.

Zakładając 6 tys. sklepów, mowa też o ekspansji międzynarodowej i wejściu marki Sinsay na zupełnie nowe rynki, które zwiększą możliwości dotarcia LPP ze swoją ofertą nawet do 300 mln klientów. Taki potencjał w ekspansji widzi firma, a kraje, w których pojawić się ma polska marka, to: Mołdawia, Gruzja, Azerbejdżan, Armenia czy Uzbekistan.

 

LPP jest już obecna w Azji

Jak wyjaśnia prezes zarządu LPP, firma jest już od 10 lat obecna w Kazachstanie i odkrywa, jaki potencjał drzemie w tamtejszych lokalizacjach. 

To są bardzo rozwojowe rynki, ze stosunkowo młodą populacją i niewielką konkurencją. Dlatego nasza strategia zakłada zdobycie tam  dominującej pozycji, zarówno pod względem rozwoju sieci sklepów stacjonarnych, jak i w handlu internetowym, przy dostosowaniu oferty, zwłaszcza tej non-garment, do potrzeb lokalnego klienta

– mówi w wywiadzie dla wnp.pl Marek Piechocki.

Kwestia finansowania nie spędza nam snu z powiek, bo mamy około 3,2 mld zł gotówki, którą możemy przeznaczyć na inwestycje. Dzięki temu nie musimy się zadłużać

– dodaje prezes zarządu LPP.

 

Popularna marka wśród nastolatek

Sinsay to marka, która od czasu debiutu w 2013 r. jako brand skierowany do nastolatek w ostatnich latach przeszła znaczącą metamorfozę. 

W 2019 r. jej ofertę rozszerzono o kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Potem do oferty dołączyły elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, kosmetyki i produkty sportowe. Dziś to platforma zakupowa typu brandplace, gdzie produkty nieodzieżowe stanowią już połowę sprzedaży, a klienci – niezależnie od miejsca zamieszkania – mogą tu zrealizować swoje rzeczywiste potrzeby. Rozszerzenie asortymentu sklepów okazało się strzałem w dziesiątkę. Brand zaś stał się najszybciej rosnącą marką w portfolio LPP, która generuje połowę z blisko 20 mld zł jej przychodów w skali roku.


 

POLECANE
Kwota wolna od podatku. Tusk: Nie sądzę, żeby to było możliwe w 2027 r. z ostatniej chwili
Kwota wolna od podatku. Tusk: Nie sądzę, żeby to było możliwe w 2027 r.

– Pracujemy nad kwotą wolną od podatku. Nie sądzę, żeby to było możliwe już w 2027 r. – oświadczył w środę w programie "Fakty po Faktach" premier Donald Tusk.

10 lat prezydentury Andrzeja Dudy. Nie reprezentował salonów, pozostał bliski zwykłym Polakom z ostatniej chwili
10 lat prezydentury Andrzeja Dudy. Nie reprezentował "salonów", pozostał bliski zwykłym Polakom

Dziesięć lat temu nikt nie wiedział, jak wiele wyzwań przyniesie przyszłość. Dziś można śmiało powiedzieć: prezydentura Andrzeja Dudy była trudna, ale dla Polski dobra.

Tusk prowokuje w TVN24: Mówię do pana Nawrockiego żeby sobie zanotował z ostatniej chwili
Tusk prowokuje w TVN24: "Mówię do pana Nawrockiego żeby sobie zanotował"

Wybory prezydenckie w Polsce wygrał kandydat obywatelski popierany przez PiS i Solidarność Karol Nawrocki. Od tamtej pory Donald Tusk i środowiska wokół niego skupione kwestionują wynik wyborów i usiłują sprowokować nowego Prezydenta RP.

Komunikat dla mieszkańców Katowic z ostatniej chwili
Komunikat dla mieszkańców Katowic

Katowice modernizują zabytkowe kamienice przy ul. 11 Listopada – informuje miasto. Inwestycja ma potrwać 18 miesięcy.

Departament Stanu USA nałożył sankcje na sędziego brazylijskiego SN, który prześladuje byłego prezydenta Bolsonaro z ostatniej chwili
Departament Stanu USA nałożył sankcje na sędziego brazylijskiego SN, który prześladuje byłego prezydenta Bolsonaro

Stany Zjednoczone nałożyły sankcje na sędziego Sądu Najwyższego Brazylii Alexandre de Moraesa za poważne naruszenia praw człowieka – poinformował Sekretarz Stanu USA Marco Rubio.

Kidawa-Błońska uderza w koalicjanta: W cztery oczy się z nim nigdy nie spotkam z ostatniej chwili
Kidawa-Błońska uderza w koalicjanta: "W cztery oczy się z nim nigdy nie spotkam"

Marszałek Senatu Małgorzata Kidawa-Błońska nie przebierając w słowach uderzyła w swojego koalicjanta z PSL wicemarszałka Michała Kamińskiego.

Cudzoziemiec zdemolował sklep. W zatrzymaniu pomogła pani Katarzyna, która wcześniej zatrzymała złodzieja z Kolumbii z ostatniej chwili
Cudzoziemiec zdemolował sklep. W zatrzymaniu pomogła pani Katarzyna, która wcześniej zatrzymała złodzieja z Kolumbii

36-letni obywatel Finlandii został zatrzymany w Kościerzynie po tym, jak rozbił szybę wystawową w jednym ze sklepów. Wcześniej miał też kraść i nie płacić w lokalach. Mężczyzna trafił do aresztu – grozi mu do 5 lat więzienia.

Przewodnicząca KRS: min. Żurek zawiesił cześć kierownictwa sądu. Jaki jest cel takiej decyzji? z ostatniej chwili
Przewodnicząca KRS: min. Żurek zawiesił cześć kierownictwa sądu. Jaki jest cel takiej decyzji?

Dagmara Pawełczyk-Dwoicka napisała na platformie X, że ma informację o nowej decyzji ministra sprawiedliwości Waldemara Żurka. Jak pisze przewodnicząca Krajowej Rady Sądownictwa, "zawiesił on część kierownictwa Sądu Okręgowego w Sosnowcu". Mężem jednej z zawieszonej sędzi jest również sędzia, orzekający "w sprawie umorzenia postępowania karnego, w którym minister Żurek miał status pokrzywdzonego (jednego z wielu)". Mec. Pawełczyk-Dwoicka napisała również, co jej zdaniem może być celem takiego działania.

Rekordowe wydatki Niemiec na inwestycje. Rząd podjął decyzję z ostatniej chwili
Rekordowe wydatki Niemiec na inwestycje. Rząd podjął decyzję

Niemiecki rząd przyjął w środę projekt budżetu na przyszły rok oraz kilkuletni plan finansowy. Przewidziano rekordowe wydatki na inwestycje, które mają wynieść w 2026 roku 126,7 mld euro.

Skażona woda w kranach. Sanepid wydał komunikat z ostatniej chwili
Skażona woda w kranach. Sanepid wydał komunikat

Woda w kranach mieszkańców powiatu Nidzicy (woj. warmińsko-mazurskie) nie nadaje się ani do picia, ani do gotowania. Potwierdziły to badania Sanepidu.

REKLAMA

Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

LPP pokazało nową strategię, w której centrum znalazł się Sinsay, która jest najmłodszą marką LPP. Pojawiła się na rynku w 2013 r., a teraz ma się stać w kolejnych trzech latach lokomotywą całej odzieżowej grupy, do której należą także takie brandy, jak Reserved, House, Cropp, Mohito.
sinsay Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję
sinsay / fot. mat. prasowe LPP

Motorem napędowym nowej strategii LPP będzie marka Sinsay, przed którą postawiono ambitne zadanie – dzięki zaplanowanej ekspansji do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. przychodów Grupy. 

Już za trzy lata sieć sprzedaży Sinsay ma liczyć w sumie ok. 6 tys. sklepów w Polsce i Europie. Tylko w tym roku powstać ma łącznie 1,5 tys. nowych salonów marki, z czego zabezpieczono już ponad 1100 lokalizacji.

 

Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

Stworzyliśmy unikalny na rynku koncept biznesowy, przetestowany w najróżniejszych warunkach i gotowy do szybkiej ekspansji. Nie ma drugiej takiej marki jak Sinsay, doskonale wpisującej się w potrzeby klientów z mniejszych miast, którzy chcą nieograniczonego dostępu do estetycznych i funkcjonalnych produktów na wyciągnięcie ręki. Tworzymy zupełnie nową, nieporównywalną z żadną inną kategorię rynkową Design&Value 

– komentuje Marek Piechocki, prezes zarządu LPP.

Zakładając 6 tys. sklepów, mowa też o ekspansji międzynarodowej i wejściu marki Sinsay na zupełnie nowe rynki, które zwiększą możliwości dotarcia LPP ze swoją ofertą nawet do 300 mln klientów. Taki potencjał w ekspansji widzi firma, a kraje, w których pojawić się ma polska marka, to: Mołdawia, Gruzja, Azerbejdżan, Armenia czy Uzbekistan.

 

LPP jest już obecna w Azji

Jak wyjaśnia prezes zarządu LPP, firma jest już od 10 lat obecna w Kazachstanie i odkrywa, jaki potencjał drzemie w tamtejszych lokalizacjach. 

To są bardzo rozwojowe rynki, ze stosunkowo młodą populacją i niewielką konkurencją. Dlatego nasza strategia zakłada zdobycie tam  dominującej pozycji, zarówno pod względem rozwoju sieci sklepów stacjonarnych, jak i w handlu internetowym, przy dostosowaniu oferty, zwłaszcza tej non-garment, do potrzeb lokalnego klienta

– mówi w wywiadzie dla wnp.pl Marek Piechocki.

Kwestia finansowania nie spędza nam snu z powiek, bo mamy około 3,2 mld zł gotówki, którą możemy przeznaczyć na inwestycje. Dzięki temu nie musimy się zadłużać

– dodaje prezes zarządu LPP.

 

Popularna marka wśród nastolatek

Sinsay to marka, która od czasu debiutu w 2013 r. jako brand skierowany do nastolatek w ostatnich latach przeszła znaczącą metamorfozę. 

W 2019 r. jej ofertę rozszerzono o kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Potem do oferty dołączyły elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, kosmetyki i produkty sportowe. Dziś to platforma zakupowa typu brandplace, gdzie produkty nieodzieżowe stanowią już połowę sprzedaży, a klienci – niezależnie od miejsca zamieszkania – mogą tu zrealizować swoje rzeczywiste potrzeby. Rozszerzenie asortymentu sklepów okazało się strzałem w dziesiątkę. Brand zaś stał się najszybciej rosnącą marką w portfolio LPP, która generuje połowę z blisko 20 mld zł jej przychodów w skali roku.



 

Polecane
Emerytury
Stażowe