loading
Proszę czekać...
reklama_pozioma
Piłkarska Przyszłość z LOTOSEM otwiera się na południe
Opublikowano dnia 11.06.2019 12:34
Dwa nowe ośrodki dla młodych sportowców powstały w ramach programu Piłkarska Przyszłość z LOTOSEM. Zawodnicy będą trenować w Czechowicach-Dziedzicach w woj. śląskim i w Jaśle w woj. podkarpackim, gdzie działają rafinerie południowe LOTOSU. W sumie funkcjonować będzie już 17 ośrodków. Operatorem i beneficjentem programu jest Akademia Piłkarska LG z Gdańska. A już 23 czerwca na Stadionie Energa odbędzie się turniej LOTOS Junior Cup.

mat. pras. Grupa LOTOS SA.
Do 16 miejscowości, w których działają ośrodki Piłkarskiej Przyszłości z LOTOSEM, dołączyły dwie kolejne: Czechowice-Dziedzice w woj. śląskim i Jasło w woj. podkarpackim. Po Białymstoku to dwa następne miejsca poza Pomorzem, gdzie zagrają „piłkarze LOTOSU”. Wcześniej z programu mogły korzystać jedynie dzieci i młodzież z woj. pomorskiego.
 
Upowszechnianie piłki nożnej
Piłkarska Przyszłość z LOTOSEM to program upowszechniania piłki nożnej wśród najmłodszych. Nie koncentruje się jedynie na wyszukiwaniu największych talentów – z predyspozycjami do zawodowego sportu – ale obejmuje też tych, którzy chcą grać w piłkę na poziomie amatorskim, po prostu dla przyjemności.
 
Treningiem objętych jest ponad 3500 młodych piłkarzy – chłopców i dziewcząt. Nad formą zawodników czuwa ponad 120 trenerów. Piłkarska Przyszłość z LOTOSEM to też szkolenia, zakup sprzętu treningowego i sportowego, wyjazdy na obozy i stypendia sportowe dla zawodników oraz ujednolicenie systemu szkoleniowego. Jednym z koordynatorów jest Paweł Janas, były piłkarz i selekcjoner reprezentacji Polski.
 
Do tej pory w ramach programu funkcjonowało 14 ośrodków w formie klubów partnerskich oraz – jako 15. ośrodek – Akademia Piłkarska LG. Dzieci i młodzież trenują w Białymstoku, Bytowie, Chojnicach, Elblągu, gminie Pruszcz Gdański, Kartuzach, Kokoszkach, Krokowej, Luzinie, Malborku, Nowym Dworze Gdańskim, Słupsku, Starogardzie Gdańskim, Ustce i Gdańsku (w ramach APLG). Teraz dołączyli do nich młodzi zawodnicy z Czechowic-Dziedzic i Jasła.
 
Najbardziej utalentowani zawodnicy i zawodniczki przechodzą do Akademii Piłkarskiej LG. Docelowo mają trafiać do młodzieżowych reprezentacji województw, młodzieżowych reprezentacji Polski i zawodowych klubów piłkarskich. I to się udaje.


Kształtowanie postawy prozdrowotnej i patriotycznej
Grupa LOTOS od lat wspiera polski sport. Programy, których misją jest nie tylko zdobywanie umiejętności, ale także kształtowanie postawy prozdrowotnej i patriotycznej, są dla nas bardzo ważne. Zależy nam na inwestowaniu w młodzież, bo to w przyszłości przynosi wszystkim wymierne korzyści. Wiemy, że ten program okazał się sukcesem. Wielu zawodników dostało powołania, chociażby do młodzieżowych reprezentacji Polski. Cieszę się, że do programu PPzL dołączą dzieci z Czechowic-Dziedzic i Jasła, gdzie mamy wielu oddanych pracowników – mówi Jarosław Wittstock, Wiceprezes Zarządu Grupy LOTOS ds. Korporacyjnych.
 
– Równo rok temu otwieraliśmy ośrodek na Podlasiu, teraz dołączamy do Programu kolejne regiony Polski. Województwo śląskie zawsze słynęło z dobrego szkolenia piłkarzy i wierzę, że dzięki Piłkarskiej Przyszłości z LOTOSEM dzieci z Czechowic-Dziedzic będą mogły trenować według sprawdzonego programu szkolenia. Już niebawem zawodnicy i zawodniczki występujące z logo LOTOSU na koszulkach pojawią się także w rozgrywkach ligowych Podkarpackiego Związku Piłki Nożnej. Marka naszego programu stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalna w Polsce – tłumaczy Tomasz Bocheński, Prezes Zarządu Akademii Piłkarskiej LG. – Działania, które od lat podejmujemy wspólnie z Grupą LOTOS, przynoszą już konkretne efekty. Nasi wychowankowie zaczynają debiutować w zespołach seniorskich najwyższych klas rozgrywkowych – dodaje.
 
Grupa LOTOS jest nie tylko Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Spółka wspiera też m.in. Polski Związek Narciarski, sporty motorowe, coroczny wyścig kolarski Tour de Pologne czy Akademicki Związek Sportowy i Akademicką Reprezentację Polski.

Anna Michałowska
 
Wydarzenia
więcej
Opinie
więcej
Najnowszy numer
Związek
więcej
Wideo Adam Andruszkiewicz [K'15]: Głosowałem w obronie ministra Macierewicza i już tłumaczę dlaczego
Blogi
avatar
Marek
Budzisz

[Tylko u nas] Budzisz: Czy rosyjski reżim przejmie wrażliwe dane największej rosyjskiej wyszukiwarki?
Wczoraj, notowana na amerykańskiej giełdzie NASDAQ firma Yandex (85 % akcji), poinformowała o istotnych zmianach w strukturze swojego akcjonariatu. Decyzja jaką podjęli akcjonariusze tego wycenianego na 13 miliardów dolarów rosyjskiego koncernu może mieć istotne znaczenie dla sytuacji politycznej w Rosji. Z tego przede wszystkim powodu, że firma, choć formalnie zarejestrowana w Holandii, jest właścicielem najpopularniejszej rosyjskiej wyszukiwarki internetowej oraz szeregu serwisów z których na co dzień korzystają miliony Rosjan, ale nie tylko, bo jej wyszukiwarka jest niezwykle popularna właściwie we wszystkich krajach postsowieckich oraz w Turcji.
avatar
Jerzy
Bukowski

Jerzy Bukowski: Miłośnik Rosji uznał gen. Kuklińskiego za bohatera
Nie po raz pierwszy i z pewnością nie ostatni okazuje się, że wytrwałość w walce o dobre imię polskich bohaterów może przynieść dobre rezultaty.
avatar
Ryszard
Czarnecki

Kenia czyli 1,6 miliona ludzi z wirusem HIV
Tutaj na tym alternatywnym szczycie rozmawiałem z taką amerykańską działaczką pro-life Sharon Slater autorką książki „.Stand for the Family ”. W tej książce cytuje ona bardzo ciekawe dane, dotyczą one także Polski. Polska jest krajem „numer jeden” w Europie, pod względem procentowym który uznaje, że naturalnym miejscem dla dzieci jest rodzina – i to rodzina z ojcem i matką. 95% Polaków, podkreślam 95% Polaków uważa, że to jest rzecz naturalna. Jesteśmy pod tym względem rekordzistami w Europie.

Drogi Użytkowniku,

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem, przeglądanie Serwisu z otwartym komunikatem) bez zmian ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na:
• przetwarzanie danych osobowych przez Tysol Sp. z o.o. i naszych zaufanych partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć, niezależnie od zgód wyrażonych na pozostałe rodzaje przetwarzania danych. Dowiedz się więcej o zgodzie marketingowej w naszej Polityce prywatności / Cofnij zgodę.

• na zapisywanie plików cookies w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ten rodzaj plików cookies pozwala nam na dopasowanie treści dostępnych w Serwisie do Twoich preferencji, utrzymywania sesji po zalogowaniu oraz zapewnienia optymalnej funkcjonalności Serwisu. Więcej o plikach cookies i sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych dowiesz się w naszej Polityce prywatności.