loading
Proszę czekać...
[Tylko u nas] Set The Point dla Tysol.pl: "Chcemy utkwić w pamięci słuchaczy"
Opublikowano dnia 31.07.2019 12:13
Chcemy, żeby każdy znalazł coś dla siebie w naszej muzyce. Każdy może interpretować nasze teksty na różne sposoby. Niech poczują naszą muzyką sercem i duszą – mówi zespół Set The Point w rozmowie z Bartoszem Boruciakiem.

Materiały prasowe
– Jaki chcecie pozostawić po sobie ślad w historii polskiej muzyki rozrywkowej?

– Chcemy utkwić w pamięci słuchaczy. Chcemy, żeby każdy znalazł coś dla siebie w naszej muzyce. Każdy może interpretować nasze teksty na różne sposoby. Niech poczują naszą muzyką sercem i duszą.

– Sercem i duszą będą czuli wasze kompozycje starsi czy młodsi odbiorcy?

– Wydaje nam się, że młodsi odbiorcy, ale nie wykluczamy starszych odbiorców.

– Młodzi ludzie słuchają rapu, disco polo, muzyki elektronicznej, wykonawców, którzy są na szczycie karty na czasie na YouTube. Jak wy chcecie ich przekonać do Set The Point?

– Może naszą mieszanką rocka z elektroniką, z bitami. Powoli zaczynają też u nas występować elementy rapowane.

– Jakiej muzyki słuchaliście w dzieciństwie, okresie dojrzewania?

– Rocka. Green Day, Muse, Gorillaz, Linkin Park, Good Charllote, Simple Plan.

– „Teksty piosenek Set The Point opierają się osobistych doświadczeniach i obserwacjach wokalisty”.  Wokalista jest urodzony w 1996 roku. Jakie młody człowiek w tym wieku ma osobiste doświadczenia życiowe?

– Sprawy uczuciowe, ale też obserwacja ludzi, którzy często są zawistni, mają różne, skrajne postawy i problemy które zalewają nasz świat.

– Jaki jest wasz cel?

– Zawsze robić muzykę, będąc przy tym szczęśliwym. Chcemy się zajmować wyłącznie nią i docierać do jak największej grupy odbiorców.

– Czym zajmujecie się na co dzień?

– Karol studiował realizację dźwięku w Warszawie. Realizuje i produkuje debiutujących artystów z Polski i spoza granic. Teraz studiuje filologię angielską w Częstochowie. Maciek skończył logistykę i pracuje w zawodzie.

– Potrzebny był wam występ w talent show?

– Chcieliśmy zobaczyć, jak to wygląda od środka, wypromować się w telewizji, lecz niestety większej popularności nam to nie przysporzyło.

– Brzmienie Set The Point będzie się zmieniało?

– Druga płyta będzie całkiem inna. Debiutancki krążek pokazuje nas z różnych stron, natomiast nowy materiał będzie ukierunkowany w mniej więcej jedną stronę.

– Jaki macie plan na podbicie rynku koncertowego?

– Obecnie skupiamy się na promocji medialnej naszej płyty. W przeszłości zagraliśmy kilka tras koncertowych jako support zagranicznych artystów. Supporty są dobrą formą promocji, więc być może uda nam się załatwić kolejne koncerty tego typu. Znanych raperów też możemy supportować, nie ma najmniejszego problemu (śmiech).

Rozmawiał: Bartosz Boruciak

Wydarzenia
więcej
Opinie
więcej
Najnowszy numer
Związek
więcej
Wideo gen. Komornicki: Rosjanie przygotowują się do wojny na dużą skalę
Blogi
avatar
Jerzy
Bukowski

Opozycja sama się skompromituje
Każde z ugrupowań opozycyjnych ma własne interesy i poważne różnice pomiędzy nimi mogą się z czasem okazać znacznie większe niż gotowość do zbudowania solidarnego frontu przeciw Zjednoczonej Prawicy.
avatar
Ryszard
Czarnecki

Szczyt ONZ i polska droga
Aborcja jako „prawo człowieka” to postulat i straszny i dehumanizujący. My, Polacy, na szczęście wciąż podążamy za drogowskazem ustawionym dla świata przez polskiego papieża, który mówił o „cywilizacji miłości”.
avatar
Zbigniew "Zebe"
Kula

Zbigniew "Zebe" Kula: 3 Liga - Rezerwy Śląska Wrocław Mistrzem Jesieni
Zakończyła się jesienna seria rozgrywek w trzech grupach trzeciej ligi piłkarskiej. Na fotelach lidera przezimują drużyny Sokołu Ostróda, KKS Kalisz oraz Hutnika Kraków. Co prawda pozostała jeszcze do rozegrania jedna seria spotkań w grypie III, ale wiemy już, że najlepszą ekipą jesieni w tej grupie zostały rezerwy Śląska Wrocław.

Drogi Użytkowniku,

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem, przeglądanie Serwisu z otwartym komunikatem) bez zmian ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na:
• przetwarzanie danych osobowych przez Tysol Sp. z o.o. i naszych zaufanych partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć, niezależnie od zgód wyrażonych na pozostałe rodzaje przetwarzania danych. Dowiedz się więcej o zgodzie marketingowej w naszej Polityce prywatności / Cofnij zgodę.

• na zapisywanie plików cookies w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ten rodzaj plików cookies pozwala nam na dopasowanie treści dostępnych w Serwisie do Twoich preferencji, utrzymywania sesji po zalogowaniu oraz zapewnienia optymalnej funkcjonalności Serwisu. Więcej o plikach cookies i sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych dowiesz się w naszej Polityce prywatności.