[Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii

Koronawirus sparaliżował życie społeczne na całym świecie. Wszyscy odczuwamy codzienne trudy związane z pandemią. Również rzeczywistość gospodarcza zmienia się na naszych oczach. Czy są różnice w reakcjach i skutkach podejmowanych działań w sektorze spółdzielczym, gdy porównamy go z dużymi firmami komercyjnymi lub małymi firmami typu rodzinnego? Za wcześnie by wyciągać jednoznaczne wnioski choć bez wątpienia ważne jest dziś zachowanie społecznej solidarności w każdym obszarze.
 [Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii
pxhere.com/
Od wielu tygodni rząd apeluje do Polaków: zostańmy w domach! Myśląc o wspólnocie, nie można tych słów nie powtórzyć: zostańmy więc w domach! Jak na to wezwanie reagują instytucje finansowe? W jaki sposób SKOK-i funkcjonują w okresie pandemii? Zostanie w domu wcale nie musi oznaczać  zerwania kontaktu ze swoim SKOK-iem! W jaki sposób aktualnie funkcjonują Kasy, które tak bardzo opierają się na ideach wspólnotowości i solidarności? Zapytaliśmy o to w jednej z nich.

– Jesteśmy obecni na polskim rynku od ponad 25 lat i mamy bogate doświadczenie w obsłudze swoich członków poprzez zróżnicowane kanały sprzedaży

– mówi nam Jarosław Dębowski, dyrektor departamentu operacyjnego Kasy Stefczyka.
 

Kasa świadczy swoim członkom możliwość zdalnej obsługi oraz zawierania umów na odległość –  w praktyce – we wszystkich aspektach działania instytucji finansowej. Wiedząc, jak ważne jest dziś zapewnienie bezpiecznego a zarazem nieskrępowanego dostępu do produktów finansowych, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy procesy zdalne, które pozwalają korzystać ze wszystkich usług. O naszych realizacjach i możliwościach informujemy konsumentów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aktualnie istnieje możliwość  podpisania umowy zdalnie oraz uruchomienia  bankowości elektronicznej z darmowymi przelewami, aplikowania o kartę płatniczą VISA, zarządzania swoimi depozytami oraz lokatami. Członek Kasy może także telefonicznie aplikować o pożyczkę, zdalnie dostarczyć dokumenty jak i elektronicznie zawrzeć umowę pożyczkową.  Wszystkie te procesy umożliwiają skorzystanie z usług Kasy w ciągu kilkudziesięciu minut.  

 

- Warto jeszcze powiedzieć – uzupełnia Dębowski - iż w marcu 2020 r. Kasa wdrożyła nową, łatwą w obsłudze, aplikację mobilną, która spotkała się z szeregiem pozytywnych opinii i zapewnia członkom Kasy możliwość zarządzania swoimi oszczędnościami na bieżąco. We współpracy z marką VISA, Kasa zwiększyła limit transakcji bezstykowych z 50 zł do 100 zł bez konieczności wprowadzania PIN celem potwierdzenia transakcji. Wszystkie nasze działania podejmujemy w trosce o zdrowie konsumentów i naszych pracowników.

 A co z tymi klientami, którzy preferują wizytę w oddziałach?

- Priorytetem obecnie jest zapewnienie dostępności usług finansowych przy minimalnym ryzyku. Dla klientów, którzy jednak wolą wizytę  w oddziałach, wdrożyliśmy procedury minimalizujące możliwość kontaktu klienta z pracownikiem: szyby oddzielające rozmówców, minimalne odległości, ograniczoną liczbę klientów w oddziale, specjalne godziny do obsługi osób powyżej 65 roku życia

– odpowiada nasz rozmówca. Trzeba tu dodać, że wymienione wyżej, podobne działania zastosowały także inne SKOK-i a wszystkie działania Kas, zarówno budujące procesy zdalne, jak i służące minimalizacji ryzyka w oddziałach,  są doceniane przez członków i przyczyniają się do zwiększenia ich satysfakcji i poczucia bezpieczeństwa. Doświadczenie na rynku finansowym i stabilność, połączone z umiejętnością dostosowania się do oczekiwań klientów w każdej sytuacji, owocuje zaufaniem – warto o tym pamiętać.

kos
Materiał powstał we współpracy z Kasą Krajową 
 


Ankieta
Czy zagłosujesz w ew. przyspieszonych wyborach?

 

POLECANE
Wydarzenia

Związek

Ankieta
Czy zagłosujesz w ew. przyspieszonych wyborach?
Tygodnik

Opinie

Popkultura