Spada sprzedaż dzienników. Najwięcej traci... „Gazeta Wyborcza”

Jak poinformował portal WirtualneMedia.pl średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w czerwcu spadło o 16,78 proc. Najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”.
 Spada sprzedaż dzienników. Najwięcej traci... „Gazeta Wyborcza”
domena publiczna - Wikimedia Commons

W czerwcu najlepiej sprzedawał się dziennik „Fakt”, który sprzedawał się średnio w 178 150 egzemplarzach, co oznacza spadek o 15,75 proc. w skali rok do roku.

Drugą lokatę zdobył kolejny tabloid - „Super Express”, tu również odnotowano spadek – wynoszący 19 proc., co pozwoliła na sprzedaż średnią wielkości 89 964 tys. sztuk.

Na trzecim miejscu podium „Gazeta Wyborcza”, która sprzedawała 66 757 egzemplarzy, równocześnie notując największy spadek – aż o 28,20 proc. Na kolejnych miejscach „Rzeczpospolita” (40,3 tys. sztuk), „Dziennik Gazeta Prawna” (31,3 tys.), „Przegląd Sportowy” (14,7 tys.), „Gazeta Polska Codziennie” (11,5 tys. egz.), „Puls Biznesu (9,5 tys. egz.) i Parkiet (4 tys.).

Źródło: wirtualnemedia.pl
kos


Ankieta
Czy Amy Coney Barrett powstrzyma neomarksistów?

 

POLECANE
Wydarzenia

Związek

Ankieta
Czy Amy Coney Barrett powstrzyma neomarksistów?
Tygodnik

Opinie

Popkultura