Spada sprzedaż dzienników. Najwięcej traci... „Gazeta Wyborcza”
W czerwcu najlepiej sprzedawał się dziennik „Fakt”, który sprzedawał się średnio w 178 150 egzemplarzach, co oznacza spadek o 15,75 proc. w skali rok do roku.
Drugą lokatę zdobył kolejny tabloid - „Super Express”, tu również odnotowano spadek – wynoszący 19 proc., co pozwoliła na sprzedaż średnią wielkości 89 964 tys. sztuk.
Na trzecim miejscu podium „Gazeta Wyborcza”, która sprzedawała 66 757 egzemplarzy, równocześnie notując największy spadek – aż o 28,20 proc. Na kolejnych miejscach „Rzeczpospolita” (40,3 tys. sztuk), „Dziennik Gazeta Prawna” (31,3 tys.), „Przegląd Sportowy” (14,7 tys.), „Gazeta Polska Codziennie” (11,5 tys. egz.), „Puls Biznesu (9,5 tys. egz.) i Parkiet (4 tys.).
Źródło: wirtualnemedia.pl
kos