Duży spadek popularności show Wojewódzkiego. Flagowy program TVN stracił kilkaset tys. widzów

Jak podaje branżowy serwis "Wirtualne Media", najnowszą serię programu „Kuby Wojewódzkiego” dla TVN ogląda średnio 671 tys. osób. To aż o 370 tys. mniej niż w analogicznym okresie w ubiegłym roku.
 Duży spadek popularności show Wojewódzkiego. Flagowy program TVN stracił kilkaset tys. widzów
screen YT - tvnpl

Nową serię z Kubą Wojewódzkim można oglądać na antenie TVN co wtorek od 1 września. Pierwsze trzy odcinki oglądało średnio 671 tys. osób, co stanowi 8,57 proc. udziału wśród wszystkich telewidzów - tak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, na których opiera się publikacja "Wirtualnych Mediów". I choć TVN ciągle jest liderem rynku telewizyjnego w paśmie programu Wojewódzkiego, trudno nie zauważyć olbrzymiego spadku popularności show - w ubiegłym roku trzy pierwsze odcinki programu oglądało średnio 1,04 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 12,56 proc. Oglądalność programu zatem spadła aż o 370 tys. osób.

Drugie miejsce w paśmie zajął Polsat z programem "Love Island" - 5,27 proc. udziału, trzecie - TVP 2 z serialem "Czerwona królowa" i filmami dokumentalnymi - 4,83 proc., zaś czwarte miejsce przypadło TVP 1 „Magazynem Ekspresu Reporterów” - 4,39 proc.

 


Ankieta
Czy popierasz zniesienie przesłanki eugenicznej?

 

POLECANE
Wydarzenia

Związek

Ankieta
Czy popierasz zniesienie przesłanki eugenicznej?
Tygodnik

Opinie

Popkultura