Bar przeprasza za nieobsłużenie prolajferów. Szkoda, że nie wspomina o tym, dlaczego nie zostali obsłużeni

Na stronie internetowej stronazycia.pl pojawiła się relacja dwojga uczestników Marszu dla Życia i Rodziny, którzy w związku z posiadaniem naklejek sprzeciwiających się aborcji „Ratuj mnie” nie zostali obsłużeni w jednej z burgerowni w warszawskiej Hali Gwardii. Teraz bar przeprasza.
naklejka StopAborcji.pl
naklejka StopAborcji.pl "Ratuj mnie" / cyk

- Oświadczenie

W dniu 20. września 2020 roku w jednym z naszych lokali Goście nie zostali obsłużeni przez pracownika. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Jesteśmy dla wszystkich.

Zachowanie pracownika odbiega od standardów naszych restauracji. Stanowczo chcemy podkreślić, że takie zachowanie było błędem. Przepraszamy wszystkich, którzy zostali lub poczuli się dotknięci zdarzeniem.

Każda zatrudniona osoba przed przystąpieniem do pracy otrzymuje materiały dotyczące zasad obsługi Klienta. Z uwagi na zaistniałą sytuację, przeprowadzimy dodatkowe szkolenia dotyczące standardów działań w lokalach.

Nie kwestionujemy prawa naszych pracowników do własnych poglądów, a jednocześnie podkreślamy, że wszyscy Goście mają prawo być obsłużonymi. Zgodnie z naszą misją: Jesteśmy dla wszystkich.

Marcin Suski

Menadżer ds. Sieci Krowarzywa

- może tylko trochę szkoda, że nie wspomina o powodach nieobsłużenia klientów

Oświadczenie W dniu 20. września 2020 roku w jednym z naszych lokali Goście nie zostali obsłużeni przez pracownika....

Opublikowany przez Krowarzywa Czwartek, 24 września 2020

/k 


 

POLECANE
Strażnicy miejscy z Nysy dostaną nowe auto. Stary elektryk już nie ruszy Wiadomości
Strażnicy miejscy z Nysy dostaną nowe auto. Stary elektryk już nie ruszy

Nyska Straż Miejska wkrótce otrzyma nowy samochód. Gmina planuje przeznaczyć na ten cel 170 tysięcy złotych. Powodem nie jest jednak chęć modernizacji floty, lecz poważna awaria dotychczasowego pojazdu - elektrycznej Kii Soul.

Sąd uniewinnił celebrytę Piotra Zelta. Wzruszające słowa kpt. Anny Michalskiej z ostatniej chwili
Sąd uniewinnił celebrytę Piotra Zelta. Wzruszające słowa kpt. Anny Michalskiej

Sąd uniewinnił aktora Piotra Zelta w sprawie o zniesławienie byłej rzecznik Straży Granicznej, kpt. Anny Michalskiej. Sprawa dotyczyła wpisu w mediach społecznościowych z 2021 roku, w którym artysta w ostrych słowach odniósł się do działalności Straży Granicznej podczas kryzysu migracyjnego.

Właściciel TVN podał wyniki. Ważą się losy Warner Bros. Discovery z ostatniej chwili
Właściciel TVN podał wyniki. Ważą się losy Warner Bros. Discovery

Warner Bros. Discovery zanotował w trzecim kwartale 2025 r. 9,04 mld dolarów przychodów. To oznacza spadek aż o 6 proc. w porównaniu z analogicznym okresem z 2024 r. Co zrobi właściciel TVN?

Prof. Piotrowski: Zbigniew Ziobro nie ma widoków na przyzwoity proces z ostatniej chwili
Prof. Piotrowski: Zbigniew Ziobro nie ma widoków na przyzwoity proces

Prof. Ryszard Piotrowski, wybitny prawnik i konstytucjonalista z Uniwersytetu Warszawskiego odniósł się w programie Polityka na antenie Polsat News do sprawy byłego ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry. Jak stwierdził, jego zdaniem w Polsce Ziobro nie ma szans na uczciwy proces.

Dwóch debiutantów w kadrze Polski. Urban przedstawił powołania Wiadomości
Dwóch debiutantów w kadrze Polski. Urban przedstawił powołania

Jan Urban odkrył karty przed listopadowymi meczami eliminacyjnymi. W reprezentacji Polski znalazło się 26 piłkarzy, w tym dwóch nowych.

KRUS wydał komunikat z ostatniej chwili
KRUS wydał komunikat

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego poinformowała, że 10 listopada 2025 r. będzie dniem wolnym od pracy w KRUS.

Czeski przewoźnik RegioJet złoży skargę na PKP Intercity do Komisji Europejskiej z ostatniej chwili
Czeski przewoźnik RegioJet złoży skargę na PKP Intercity do Komisji Europejskiej

Branżowy czeski portal Z dopravy opublikował w czwartek wieczorem oświadczenie przewoźnika kolejowego RegioJet, w którym znalazła się informacja o przygotowywanej przez tę firmę skardze do Komisji Europejskiej w związku z „niezgodnym z prawem i sprzecznym z zasadami uczciwej konkurencji działaniem PKP Intercity”.

Niepokojące wyniki kontroli UOKiK. Część produktów zostanie wycofana Wiadomości
Niepokojące wyniki kontroli UOKiK. Część produktów zostanie wycofana

Inspekcja Handlowa skontrolowała 10 modeli podnośników trapezowych do samochodów i wykryła nieprawidłowości w siedmiu z nich, m.in. wady konstrukcyjne - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wskazał na ryzyko urazu w przypadku opadnięcia pojazdu znajdującego się na podnośniku.

Ogromna inwestycja na Bałtyku. Nowe doniesienia z ostatniej chwili
Ogromna inwestycja na Bałtyku. Nowe doniesienia

Przez blisko cztery miesiące konsorcjum ORLEN Petrobaltic, Geofizyka Toruń i MEWO przeprowadziło dla Baltic East ponad 1000 km pomiarów sejsmicznych oraz wiercenia i sondowania dna.

Nie żyje młody reprezentant Polski. Klub wydał poruszające oświadczenie Wiadomości
Nie żyje młody reprezentant Polski. Klub wydał poruszające oświadczenie

Nie żyje Patryk Piskorek, jeden z najbardziej utalentowanych zawodników młodego pokolenia w sportach motorowych. Miał zaledwie 23 lata. O jego śmierci poinformował klub AMK Gorce Nowy Targ, którego barwy reprezentował.

REKLAMA

Bar przeprasza za nieobsłużenie prolajferów. Szkoda, że nie wspomina o tym, dlaczego nie zostali obsłużeni

Na stronie internetowej stronazycia.pl pojawiła się relacja dwojga uczestników Marszu dla Życia i Rodziny, którzy w związku z posiadaniem naklejek sprzeciwiających się aborcji „Ratuj mnie” nie zostali obsłużeni w jednej z burgerowni w warszawskiej Hali Gwardii. Teraz bar przeprasza.
naklejka StopAborcji.pl
naklejka StopAborcji.pl "Ratuj mnie" / cyk

- Oświadczenie

W dniu 20. września 2020 roku w jednym z naszych lokali Goście nie zostali obsłużeni przez pracownika. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Jesteśmy dla wszystkich.

Zachowanie pracownika odbiega od standardów naszych restauracji. Stanowczo chcemy podkreślić, że takie zachowanie było błędem. Przepraszamy wszystkich, którzy zostali lub poczuli się dotknięci zdarzeniem.

Każda zatrudniona osoba przed przystąpieniem do pracy otrzymuje materiały dotyczące zasad obsługi Klienta. Z uwagi na zaistniałą sytuację, przeprowadzimy dodatkowe szkolenia dotyczące standardów działań w lokalach.

Nie kwestionujemy prawa naszych pracowników do własnych poglądów, a jednocześnie podkreślamy, że wszyscy Goście mają prawo być obsłużonymi. Zgodnie z naszą misją: Jesteśmy dla wszystkich.

Marcin Suski

Menadżer ds. Sieci Krowarzywa

- może tylko trochę szkoda, że nie wspomina o powodach nieobsłużenia klientów

Oświadczenie W dniu 20. września 2020 roku w jednym z naszych lokali Goście nie zostali obsłużeni przez pracownika....

Opublikowany przez Krowarzywa Czwartek, 24 września 2020

/k 



 

Polecane
Emerytury
Stażowe