REKLAMA

Wiceprezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich: Podatek od reklam jest potrzebny

Plany wprowadzenia podatku od reklam, który miałby dotyczyć koncernów medialnych i gigantów internetowych, wywołały histerię tzw. "wiodących mediów". Oskarżono rząd o łamanie wolności słowa i niszczenie "wolnych" mediów. Histeria odbiła się szerokim echem również za granicą. Te same media, podczas gdy rzeczywiście wolność słowa jest łamana, np. przez monopolizujący przepływ informacji i opinii w internecie Big Tech, milczą.
złotówka, złoty Wiceprezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich: Podatek od reklam jest potrzebny
złotówka, złoty / Pixabay.com

- Jako wiceprezes SDP powiem jasno: podatek od reklam jest potrzebny i nie ma nic wspólnego z wolnością słowa.

- pisze Witold Gadowski, wiceprezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Część koncernów medialnych, prowadząc tzw. "optymalizację podatkową", unika płacenia podatków w Polsce, pomimo tego, zę w Polsce uzyskują dochody z działalności gospodarczej.


Ankieta
Czy Polska powinna budować mur na granicy?

 

POLECANE
Wydarzenia

Związek

Ankieta
Czy Polska powinna budować mur na granicy?
Tygodnik

Opinie

Popkultura