REKLAMA

„Sami się ośmieszyli”. NaTemat.pl zaatakował Andrzeja Dudę. Internauci byli bezlitośni

„Duda pogratulował polskim żeglarkom. Przy okazji »ocenzurował« nazwisko jednej z nich” – grzmiał serwis NaTemat.pl. Internauci zwrócili jednak uwagę na kilka szczegółów.
 „Sami się ośmieszyli”. NaTemat.pl zaatakował Andrzeja Dudę. Internauci byli bezlitośni
/ fot. Jakub Szymczuk KPRP / Twitter


Srebrna medalistka w żeglarstwie 470 kobiet przedstawia się jako na Twitterze jako „Jolanta Ogar”. W oficjalnym informatorze PKOl na igrzyska olimpijskie w Tokio również przedstawiana jest jako „Jolanta Ogar”.

Po sukcesie naszych żeglarek, lewicowo-liberalne media zwróciły jednak uwagę na to, że polska reprezentantka jest lesbijką po ślubie jednopłciowym w Hiszpanii i polski prezydent, składając jej życzenia, powinien przedstawić ją jako „Jolanta Ogar-Hill”.

„Duda pogratulował polskim żeglarkom. Przy okazji »ocenzurował« nazwisko jednej z nich” – napisał serwis NaTemat.pl, redaktora naczelnego „Newsweeka” Tomasza Lisa. Podobnie pisał serwis Gazeta.pl, którego właścicielem jest spółka Agora SA posiadająca także „Gazetę Wyborczą”. „Duda w końcu pogratulował żeglarkom, ale zapomniał o nazwisku zawodniczki po żonie” – czytamy.

Tymczasem, jak zwraca uwagę portal tvp.info, okazuje się, że wymienione wyżej portale również pisały o zawodniczce „Jolanta Ogar”, czyli tak jak krytykowany przez nie polski prezydent.

„Na starcie była Jolanta Ogar, do mety dopłynęła Jolanta Ogar-Hill. No bo jak to inaczej wytłumaczyć? Przecież nie homofobią” – pisze na Twitterze jeden z internautów i publikuje tzw. screeny. 

„Agnieszka Skrzypulec i Jolanta Ogar płyną po złoty medal” – pisał 29 lipca portal NaTemat.pl. „W kolejnych wyścigach zobaczymy też żeglarzy: prowadzące w klasie 470 Jolanta Ogar i Agnieszka Skrzypulec” – informował z kolei serwis wyborcza.pl.


Ankieta
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?

 

POLECANE
Wydarzenia

Związek

Ankieta
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?
Tygodnik

Opinie

Popkultura