REKLAMA

Kampania "Kolej na Młodych" nabiera rozpędu

Projekt edukacyjny "Kolej na Młodych" prowadzony przez Tygodnik Solidarność oraz Krajową Sekcję Młodych NSZZ Solidarność nabrał ogólnopolskiego charakteru. Plakaty informacyjne znalazły się na kilkudziesięciu dworcach w całej Polsce, które mają za zadanie zwrócić uwagę młodych ludzi na sprawy pracownicze.
 Kampania
/ grafika Tygodnik Solidarność

 

 

 

„Kolej na Młodych”, jest projektem edukacyjnym, skierowanym do młodego pokolenia, które dopiero wchodzi na rynek pracy. Mowa o uczniach szkół średnich, studentach oraz osobach, które niedawno podjęły aktywność zawodową.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości młodych osób w zakresie spraw pracowniczych, prawa pracy i obowiązkach pracownika. Autorzy projektu chcą pokazać, że można mieć wpływ na to jak wygląda nasze miejsce pracy, że warto wziąć za nie odpowiedzialność i stać się pracownikiem świadomym, a przede wszystkim zaangażowanym w życie zakładu pracy.

W tym celu przygotowano swoiste kompendium wiedzy na stronie WWW.KOLEJNAMLODYCH.PL, w którym znajdziemy wiele przydatnych informacji i porad dotyczących świata pracy.

W ramach kampanii na 12 października zostanie zorganizowana debata z udziałem ekspertów nt. spraw pracowniczych w kontekście młodego pokolenia. Na łamach Tygodnika Solidarność i Tysol.pl regularnie będziemy publikować treści edukacyjne nie tylko dla młodzieży. Zachęcamy do śledzenia naszej akcji.


Ankieta
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?

 

POLECANE
Wydarzenia

Związek

Ankieta
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?
Tygodnik

Opinie

Popkultura