"Pokolenie Maty to pokolenie słabiaków. Wystraszone. Wycackane. Pełne histerii. M'Bunts i kaska"

Już niedługo w restauracjach amerykańskiego fast foodu ma pojawić się specjalny zestaw, firmowany przez syna Marcina Matczaka.
/ print screen YouTube/ SBM Label

Raper Michał „Mata” Matczak zdecydował się na współpracę z firmą McDonald’s. Już niedługo w restauracjach amerykańskiego fast foodu ma pojawić się specjalny zestaw, firmowany przez syna Marcina Matczaka. Decyzję młodego rapera postanowił skomentować dziennikarz Sławomir Jastrzębowski.

- Jeżdżę metrem, jem na Zbawixie i widzę, że pokolenie Maty, to pokolenie słabiaków. Wystraszone, wycackane chudzielce bez odrobiny pewnoście siebie, pełne pisku i histerii. Cały ten zbuntowany Mata z tym kontraktem reklamowym na frytki doskonale się w to wpisuje. McBunt's i kaska.

- napisał szef portalu "Salon24", Sławomir Jastrzębowski.

 

 

 


 

 


Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?
Udostępnij:

 

POLECANE
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?
Udostępnij:
Koronawirus
Vademecum Pracownika
Emerytury
Stażowe