"Pokolenie Maty to pokolenie słabiaków. Wystraszone. Wycackane. Pełne histerii. M'Bunts i kaska"

Raper Michał „Mata” Matczak zdecydował się na współpracę z firmą McDonald’s. Już niedługo w restauracjach amerykańskiego fast foodu ma pojawić się specjalny zestaw, firmowany przez syna Marcina Matczaka. Decyzję młodego rapera postanowił skomentować dziennikarz Sławomir Jastrzębowski.
- Jeżdżę metrem, jem na Zbawixie i widzę, że pokolenie Maty, to pokolenie słabiaków. Wystraszone, wycackane chudzielce bez odrobiny pewnoście siebie, pełne pisku i histerii. Cały ten zbuntowany Mata z tym kontraktem reklamowym na frytki doskonale się w to wpisuje. McBunt's i kaska.
- napisał szef portalu "Salon24", Sławomir Jastrzębowski.
Jeżdżę metrem, jem na Zbawixie i widzę, że pokolenie Maty, to pokolenie słabiaków. Wystraszone, wycackane chudzielce bez odrobiny pewnoście siebie, pełne pisku i histerii. Cały ten zbuntowany Mata z tym kontraktem reklamowym na frytki doskonale się w to wpisuje. McBunt's i kaska.
— sławek jastrzębowski Salon24 (@sjastrzebowski) October 17, 2021