Znane nazwisko odchodzi z TVN Warner Bros. Discovery. Pracował tam 19 lat

„Bartłomiej Główczyński z firmą związany był od 2003 r., gdy przyszedł do biura reklamy Discovery Networks w Polsce, by pracować jako ad sales manager. Potem został brand partnership managerem, a następnie marketing managerem. W latach 2014–2018 pracował jako dyrektor kanałów lifestylowych. Po wejściu TVN w struktury Discovery Bartłomiej Główczyński został zastępcą dyrektora kanałów lifestylowych. W listopadzie 2019 r. objął funkcję szefa ramówki platformy streamingowej Player” – czytamy na Wirtualnemedia.pl.
Zmiany w TVN Warner Bros. Discovery
Portal Wirtualnemedia.pl przypomina, że w lipcu grupa TVN Warner Bros. Discovery ogłosiła zmiany w strukturze pionu programowego po odejściu z firmy Edwarda Miszczaka.
„Bogdan Czaja objął funkcję group vice president programming & operation, Jarosław Potasz został group vice presidentem studios & productions. Lidia Kazen piastuje nowo powstałą funkcję dyrektorki kanału TVN. Szefem Playera pozostaje Maciej Gozdowski” – przypomniano.