„M jak miłość” hitem. „Wiadomości” TVP czy „Fakty” TVN? Są wyniki oglądalności

Jak informuje portal WirtualneMedia.pl powołując się na dane pracowni Nielsen Audience Measurement, w minionym tygodniu (od 7 do 13 listopada) serial „M jak miłość” miał oglądalność na poziomie średnio 3,41 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,95 proc.
Na drugim miejscu znalazł się nowy odcinek reality-show emitowany na antenie TVP1 „Rolnik szuka żony”, który zgromadził 3,08 mln widzów (27,17 proc. udziału).
„Wiadomości” TVP czy „Fakty” TVN?
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” TVP1, które 13 listopada na antenie stacji obejrzało 2,92 mln widzów (21,92 proc. udziału). „Wiadomości” tym samym zajęły trzecie miejsce.
Na czwartym miejscu, a drugim pod względem oglądalności wśród dzienników, znalazły się „Fakty” TVN, które zgromadziły 2,68 mln widzów (emisja 7 listopada; 22,09 proc. udziału).