Legendarny tytuł znika z polskiego rynku. Wydawany był 21 lat

Ostatni numer magazynu będzie dostępny w sprzedaży w połowie lutego bieżącego roku.
Koniec legendarnego pisma motoryzacyjnego
Jak przekazał w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwo Bauer, wydawca planuje intensywnie rozwijać portal magazynauto.pl.
A jednocześnie skoncentrować się na hicie polskiego rynku motoryzacyjnego, tygodniku „Motor”. To nasz priorytet na bieżący rok
– przekazał Brzozowski.
Do września ubiegłego roku tygodnik „Motor” sprzedawał jedno wydanie na poziomie 47 244 egzemplarzy. Tygodnik „Auto Moto” – 19 924 egzemplarzy. Jeszcze w grudniu wydawnictwo Bauer we wpisach na LinkedInie zachęcało do realizacji planów marketingowych w obydwu tytułach, zatem decyzja wydawcy o likwidacji pisma może się wydawać zaskakująca.
„Auto Moto” to nie jedyny legendarny tytuł, który w ostatnim czasie pożegnał się z polskim rynkiem. W grudniu 2022 r. Ringier Axel Springer Polska poinformował o zamknięciu słynnego tygodnika „Auto Świat”.