Maja Ostaszewska została "ambasadorką" marki odzieżowej oferującej ubrania ze skóry

Znana z zaangażowania w obronę karpi i walki o prawa zwierząt aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką luksusowej marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. W kampanii promuje m.in. klasyczne płaszcze – w tym modele z naturalnych materiałów, takich jak wełna i skóra. Sama mówi o modzie jako formie wyrażania siebie: „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów”.
Maja Ostaszewska Maja Ostaszewska została
Maja Ostaszewska / screen YT

Co musisz wiedzieć:

  • Maja Ostaszewska, znana z obrony karpi i działań prozwierzęcych, została ambasadorką kampanii Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025.
  • Aktorka promuje eleganckie płaszcze z naturalnych materiałów, w tym wełny i skóry.
  • „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów” – mówi Ostaszewska o modzie.

 

Aktorka sformułowała przekaz

Znana z kontrowersyjnych wypowiedzi aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. Jak podkreśla marka, kampania ma ukazywać „uniwersalność mody, która może być jednocześnie piękna, szlachetna i funkcjonalna”. W centrum opowieści – kobieta świadoma siebie, swojej tożsamości i tego, co komunikuje poprzez strój.

– Moje stylizacje są formą, jaką komunikuję się ze światem. Zarówno podczas pracy na deskach teatru czy planie filmowy, jak i w życiu codziennym. To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów

– mówi Maja Ostaszewska.

 

 

Jeden płaszcz, cała kampania

Związki aktorki z marką zaczęły się – jak twierdzi – od jednego konkretnego elementu garderoby.

Podczas sesji zdjęciowej stylistka zaproponowała jej klasyczny, czarny płaszcz z paskiem w talii. – Model spodobał się aktorce. Po kilku dniach trafił do jej garderoby prosto z salonu Patrizia Aryton.

 

Muzealne tło, modowe nazwiska

Zdjęcia do kampanii wykonano w Muzeum Historii Polski. Za aparat odpowiadał Mateusz Stankiewicz, stylizacje przygotowała Iga Kowalska, za makijaż odpowiadała Sylwia Rakowska, a fryzury wykonał Daniel Gryszke. Spot wyreżyserowała Zuza Trykowa, a całość wyprodukowało studio Feed Me Lab.


 

POLECANE
Wielka wpadka księcia Harry'ego. Teraz przeprasza z ostatniej chwili
Wielka wpadka księcia Harry'ego. Teraz przeprasza

Przy okazji wizyty w kanadyjskim Toronto książę Harry przeprosił Kanadyjczyków za założenie czapki L.A. Dodgers podczas meczu World Series i pojednał się z fanami, zakładając w telewizji czapkę Toronto Blue Jays.

Prof. Zbigniew Krysiak: W sytuacji wojny nie dostaniemy ani żywności ani węgla z zagranicy z ostatniej chwili
Prof. Zbigniew Krysiak: W sytuacji wojny nie dostaniemy ani żywności ani węgla z zagranicy

„Chodzi o to, żeby produkować ilość energii dostosowaną do potrzeb, żeby nie redukować rozwoju gospodarczego, żeby nie redukować kapitałów, zysków i żeby w związku z tym promować różne technologie, które w efekcie końcowym będą dawały jak najniższy koszt energii” - mówi prof. Zbigniew Krysiak, ekspert i przewodniczący rady programowej Instytutu Myśli Schumana.

Tusk odcina Prezydenta RP od informacji służb specjalnych. Jest oświadczenie rzecznika z ostatniej chwili
Tusk odcina Prezydenta RP od informacji służb specjalnych. Jest oświadczenie rzecznika

W relacjach między premierem Donaldem Tuskiem a prezydentem Karolem Nawrockim doszło do kolejnego sporu – tym razem o zasady współpracy ze służbami specjalnymi. Prezydent poinformował, że premier zakazał szefom służb kontaktów z głową państwa, co Biuro Bezpieczeństwa Narodowego uznało za „groźne dla bezpieczeństwa Polski”. Rząd zaprzecza, wskazując, że prezydent otrzymuje wszystkie niezbędne informacje w trybie przewidzianym przepisami.

Jest stanowisko ministerstwa kultury ws. zagrabionego przez Niemców Gaude Mater Polonia z ostatniej chwili
Jest stanowisko ministerstwa kultury ws. zagrabionego przez Niemców "Gaude Mater Polonia"

Poseł Prawa i Sprawiedliwości i były wiceminister spraw zagranicznych Paweł Jabłoński opublikował na platformie X stanowisko resortu kultury dotyczącą skradzionego podczas II wojny światowej przez Niemców rękopisu "Gaude, Mater Polonia".

Rogale marcińskie u Magdy Gessler. Cena zwala z nóg z ostatniej chwili
Rogale marcińskie u Magdy Gessler. Cena zwala z nóg

Magda Gessler sprzedaje rogale marcińskie po 39 zł w warszawskim "Słodkim Słonym" – o 4 zł więcej niż rok temu. Cena wywołała burzę w sieci.

Groźny wypadek na drodze ekspresowej. Lądował śmigłowiec LPR z ostatniej chwili
Groźny wypadek na drodze ekspresowej. Lądował śmigłowiec LPR

Groźny wypadek na S3 między węzłami Myślibórz i Pyrzyce. Trzyletnie dziecko przetransportowano śmigłowcem LPR do szpitala w Szczecinie – informuje RMF FM.

Kiedy spadnie pierwszy śnieg? Wskazano datę z ostatniej chwili
Kiedy spadnie pierwszy śnieg? Wskazano datę

Po krótkim ociepleniu prognozy wskazują zwrot: około 17–20 listopada nadciągnie ochłodzenie, a w końcówce miesiąca możliwe są pierwsze przelotne opady śniegu.

Prezydent Karol Nawrocki podjął decyzję ws. Marszu Niepodległości z ostatniej chwili
Prezydent Karol Nawrocki podjął decyzję ws. Marszu Niepodległości

Karol Nawrocki zapowiedział, że weźmie udział w tegorocznym Marszu Niepodległości w Warszawie. "W ubiegłych latach uczestniczyłem w nim jako prezes IPN, a tym roku pierwszy raz wezmę udział w jego obchodach jako prezydent" – napisał w artykule dla portalu "Wszystko co najważniejsze".

Fala dezinformacji po wecie prezydenta ws. Parku Doliny Dolnej Odry. Ważna analiza z ostatniej chwili
"Fala dezinformacji po wecie prezydenta ws. Parku Doliny Dolnej Odry". Ważna analiza

Prezydent Karol Nawrocki zawetował w piątek ustawę ws. utworzenia Parku Narodowego Doliny Dolnej Odry. "Rozpoczęła się fala dezinformacji w sprawie Parku Doliny Dolnej Odry" – pisze na platformie X szef Gabinetu Prezydenta RP Paweł Szefernaker i publikuje analizę.

Orban ogłasza sukces po spotkaniu z Trumpem. Węgry zwolnione z sankcji z ostatniej chwili
Orban ogłasza sukces po spotkaniu z Trumpem. Węgry zwolnione z sankcji

Premier Węgier Viktor Orban poinformował w piątek, że jego kraj został wyłączony z sankcji, które Stany Zjednoczone nałożyły na Rosję w związku z jej inwazją na Ukrainę. Szef węgierskiego rządu rozmawiał na ten temat w Waszyngtonie z prezydentem USA Donaldem Trumpem.

REKLAMA

Maja Ostaszewska została "ambasadorką" marki odzieżowej oferującej ubrania ze skóry

Znana z zaangażowania w obronę karpi i walki o prawa zwierząt aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką luksusowej marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. W kampanii promuje m.in. klasyczne płaszcze – w tym modele z naturalnych materiałów, takich jak wełna i skóra. Sama mówi o modzie jako formie wyrażania siebie: „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów”.
Maja Ostaszewska Maja Ostaszewska została
Maja Ostaszewska / screen YT

Co musisz wiedzieć:

  • Maja Ostaszewska, znana z obrony karpi i działań prozwierzęcych, została ambasadorką kampanii Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025.
  • Aktorka promuje eleganckie płaszcze z naturalnych materiałów, w tym wełny i skóry.
  • „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów” – mówi Ostaszewska o modzie.

 

Aktorka sformułowała przekaz

Znana z kontrowersyjnych wypowiedzi aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. Jak podkreśla marka, kampania ma ukazywać „uniwersalność mody, która może być jednocześnie piękna, szlachetna i funkcjonalna”. W centrum opowieści – kobieta świadoma siebie, swojej tożsamości i tego, co komunikuje poprzez strój.

– Moje stylizacje są formą, jaką komunikuję się ze światem. Zarówno podczas pracy na deskach teatru czy planie filmowy, jak i w życiu codziennym. To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów

– mówi Maja Ostaszewska.

 

 

Jeden płaszcz, cała kampania

Związki aktorki z marką zaczęły się – jak twierdzi – od jednego konkretnego elementu garderoby.

Podczas sesji zdjęciowej stylistka zaproponowała jej klasyczny, czarny płaszcz z paskiem w talii. – Model spodobał się aktorce. Po kilku dniach trafił do jej garderoby prosto z salonu Patrizia Aryton.

 

Muzealne tło, modowe nazwiska

Zdjęcia do kampanii wykonano w Muzeum Historii Polski. Za aparat odpowiadał Mateusz Stankiewicz, stylizacje przygotowała Iga Kowalska, za makijaż odpowiadała Sylwia Rakowska, a fryzury wykonał Daniel Gryszke. Spot wyreżyserowała Zuza Trykowa, a całość wyprodukowało studio Feed Me Lab.



 

Polecane
Emerytury
Stażowe