Maja Ostaszewska została "ambasadorką" marki odzieżowej oferującej ubrania ze skóry

Znana z zaangażowania w obronę karpi i walki o prawa zwierząt aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką luksusowej marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. W kampanii promuje m.in. klasyczne płaszcze – w tym modele z naturalnych materiałów, takich jak wełna i skóra. Sama mówi o modzie jako formie wyrażania siebie: „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów”.
Maja Ostaszewska Maja Ostaszewska została
Maja Ostaszewska / screen YT

Co musisz wiedzieć:

  • Maja Ostaszewska, znana z obrony karpi i działań prozwierzęcych, została ambasadorką kampanii Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025.
  • Aktorka promuje eleganckie płaszcze z naturalnych materiałów, w tym wełny i skóry.
  • „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów” – mówi Ostaszewska o modzie.

 

Aktorka sformułowała przekaz

Znana z kontrowersyjnych wypowiedzi aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. Jak podkreśla marka, kampania ma ukazywać „uniwersalność mody, która może być jednocześnie piękna, szlachetna i funkcjonalna”. W centrum opowieści – kobieta świadoma siebie, swojej tożsamości i tego, co komunikuje poprzez strój.

– Moje stylizacje są formą, jaką komunikuję się ze światem. Zarówno podczas pracy na deskach teatru czy planie filmowy, jak i w życiu codziennym. To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów

– mówi Maja Ostaszewska.

 

 

Jeden płaszcz, cała kampania

Związki aktorki z marką zaczęły się – jak twierdzi – od jednego konkretnego elementu garderoby.

Podczas sesji zdjęciowej stylistka zaproponowała jej klasyczny, czarny płaszcz z paskiem w talii. – Model spodobał się aktorce. Po kilku dniach trafił do jej garderoby prosto z salonu Patrizia Aryton.

 

Muzealne tło, modowe nazwiska

Zdjęcia do kampanii wykonano w Muzeum Historii Polski. Za aparat odpowiadał Mateusz Stankiewicz, stylizacje przygotowała Iga Kowalska, za makijaż odpowiadała Sylwia Rakowska, a fryzury wykonał Daniel Gryszke. Spot wyreżyserowała Zuza Trykowa, a całość wyprodukowało studio Feed Me Lab.


 

POLECANE
IMGW wydał nowy komunikat. Prognoza pogody na najbliższe dni z ostatniej chwili
IMGW wydał nowy komunikat. Prognoza pogody na najbliższe dni

W weekend na przeważającym obszarze kraju będzie pochmurno, wystąpią gęste mgły i słabe opady deszczu, a w górach także śnieg - przekazała synoptyk Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Grażyna Dąbrowska. Dodała, że w nocy z soboty na niedzielę w rejonach Karpat możliwe są lokalne przymrozki.

Widzowie pokochali ją za „Klan”. Jej historia porusza do dziś Wiadomości
Widzowie pokochali ją za „Klan”. Jej historia porusza do dziś

Halina Dobrowolska przez niemal pół wieku była związana z polskim teatrem, ale dla szerokiej publiczności stała się znana dopiero dzięki roli Marii Lubicz w serialu „Klan”. Popularność przyszła późno, jednak jej kariera była pełna pasji, skromności i oddania sztuce.

Masz taki dokument? Możesz dostać blisko 30 tys. zł z ostatniej chwili
Masz taki dokument? Możesz dostać blisko 30 tys. zł

Masz przedpłatę na Fiata 126p lub FSO 1500 z 1981 r.? PKO BP wypłaca zwrot wkładu z odsetkami oraz rekompensatę.

Uważaj! Ta wiadomość na WhatsApp to pułapka – zareaguj od razu z ostatniej chwili
Uważaj! Ta wiadomość na WhatsApp to pułapka – zareaguj od razu

Coraz więcej użytkowników WhatsApp otrzymuje prowokujące wiadomości z plikami lub linkami typu "Czy to ty?". To najgroźniejszy w 2025 r. trik wykorzystywany przez oszustów.

Wielka wpadka księcia Harry'ego. Teraz przeprasza z ostatniej chwili
Wielka wpadka księcia Harry'ego. Teraz przeprasza

Przy okazji wizyty w kanadyjskim Toronto książę Harry przeprosił Kanadyjczyków za założenie czapki L.A. Dodgers podczas meczu World Series i pojednał się z fanami, zakładając w telewizji czapkę Toronto Blue Jays.

Niemiecki ekspert ostrzega i proponuje nową strategię odstraszania nuklearnego NATO tylko u nas
Niemiecki ekspert ostrzega i proponuje nową strategię odstraszania nuklearnego NATO

W obliczu rosyjskich gróźb atomowych i niepewności co do amerykańskiego parasola nuklearnego, niemiecki analityk Karl-Heinz Kamp z DGAP apeluje o stworzenie nowej strategii odstraszania NATO. Jego zdaniem Sojusz musi powrócić do zimnowojennej logiki bezpieczeństwa – ale w wersji dostosowanej do realiów XXI wieku, zanim Rosja ponownie przetestuje granice Zachodu.

Prof. Zbigniew Krysiak: W sytuacji wojny nie dostaniemy ani żywności ani węgla z zagranicy z ostatniej chwili
Prof. Zbigniew Krysiak: W sytuacji wojny nie dostaniemy ani żywności ani węgla z zagranicy

„Chodzi o to, żeby produkować ilość energii dostosowaną do potrzeb, żeby nie redukować rozwoju gospodarczego, żeby nie redukować kapitałów, zysków i żeby w związku z tym promować różne technologie, które w efekcie końcowym będą dawały jak najniższy koszt energii” - mówi prof. Zbigniew Krysiak, ekspert i przewodniczący rady programowej Instytutu Myśli Schumana.

Tusk odcina Prezydenta RP od informacji służb specjalnych. Jest oświadczenie rzecznika z ostatniej chwili
Tusk odcina Prezydenta RP od informacji służb specjalnych. Jest oświadczenie rzecznika

W relacjach między premierem Donaldem Tuskiem a prezydentem Karolem Nawrockim doszło do kolejnego sporu – tym razem o zasady współpracy ze służbami specjalnymi. Prezydent poinformował, że premier zakazał szefom służb kontaktów z głową państwa, co Biuro Bezpieczeństwa Narodowego uznało za „groźne dla bezpieczeństwa Polski”. Rząd zaprzecza, wskazując, że prezydent otrzymuje wszystkie niezbędne informacje w trybie przewidzianym przepisami.

Jest stanowisko ministerstwa kultury ws. zagrabionego przez Niemców Gaude Mater Polonia z ostatniej chwili
Jest stanowisko ministerstwa kultury ws. zagrabionego przez Niemców "Gaude Mater Polonia"

Poseł Prawa i Sprawiedliwości i były wiceminister spraw zagranicznych Paweł Jabłoński opublikował na platformie X stanowisko resortu kultury dotyczącą skradzionego podczas II wojny światowej przez Niemców rękopisu "Gaude, Mater Polonia".

Rogale marcińskie u Magdy Gessler. Cena zwala z nóg z ostatniej chwili
Rogale marcińskie u Magdy Gessler. Cena zwala z nóg

Magda Gessler sprzedaje rogale marcińskie po 39 zł w warszawskim "Słodkim Słonym" – o 4 zł więcej niż rok temu. Cena wywołała burzę w sieci.

REKLAMA

Maja Ostaszewska została "ambasadorką" marki odzieżowej oferującej ubrania ze skóry

Znana z zaangażowania w obronę karpi i walki o prawa zwierząt aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką luksusowej marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. W kampanii promuje m.in. klasyczne płaszcze – w tym modele z naturalnych materiałów, takich jak wełna i skóra. Sama mówi o modzie jako formie wyrażania siebie: „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów”.
Maja Ostaszewska Maja Ostaszewska została
Maja Ostaszewska / screen YT

Co musisz wiedzieć:

  • Maja Ostaszewska, znana z obrony karpi i działań prozwierzęcych, została ambasadorką kampanii Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025.
  • Aktorka promuje eleganckie płaszcze z naturalnych materiałów, w tym wełny i skóry.
  • „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów” – mówi Ostaszewska o modzie.

 

Aktorka sformułowała przekaz

Znana z kontrowersyjnych wypowiedzi aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. Jak podkreśla marka, kampania ma ukazywać „uniwersalność mody, która może być jednocześnie piękna, szlachetna i funkcjonalna”. W centrum opowieści – kobieta świadoma siebie, swojej tożsamości i tego, co komunikuje poprzez strój.

– Moje stylizacje są formą, jaką komunikuję się ze światem. Zarówno podczas pracy na deskach teatru czy planie filmowy, jak i w życiu codziennym. To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów

– mówi Maja Ostaszewska.

 

 

Jeden płaszcz, cała kampania

Związki aktorki z marką zaczęły się – jak twierdzi – od jednego konkretnego elementu garderoby.

Podczas sesji zdjęciowej stylistka zaproponowała jej klasyczny, czarny płaszcz z paskiem w talii. – Model spodobał się aktorce. Po kilku dniach trafił do jej garderoby prosto z salonu Patrizia Aryton.

 

Muzealne tło, modowe nazwiska

Zdjęcia do kampanii wykonano w Muzeum Historii Polski. Za aparat odpowiadał Mateusz Stankiewicz, stylizacje przygotowała Iga Kowalska, za makijaż odpowiadała Sylwia Rakowska, a fryzury wykonał Daniel Gryszke. Spot wyreżyserowała Zuza Trykowa, a całość wyprodukowało studio Feed Me Lab.



 

Polecane
Emerytury
Stażowe