Maja Ostaszewska została "ambasadorką" marki odzieżowej oferującej ubrania ze skóry

Znana z zaangażowania w obronę karpi i walki o prawa zwierząt aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką luksusowej marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. W kampanii promuje m.in. klasyczne płaszcze – w tym modele z naturalnych materiałów, takich jak wełna i skóra. Sama mówi o modzie jako formie wyrażania siebie: „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów”.
Maja Ostaszewska Maja Ostaszewska została
Maja Ostaszewska / screen YT

Co musisz wiedzieć:

  • Maja Ostaszewska, znana z obrony karpi i działań prozwierzęcych, została ambasadorką kampanii Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025.
  • Aktorka promuje eleganckie płaszcze z naturalnych materiałów, w tym wełny i skóry.
  • „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów” – mówi Ostaszewska o modzie.

 

Aktorka sformułowała przekaz

Znana z kontrowersyjnych wypowiedzi aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. Jak podkreśla marka, kampania ma ukazywać „uniwersalność mody, która może być jednocześnie piękna, szlachetna i funkcjonalna”. W centrum opowieści – kobieta świadoma siebie, swojej tożsamości i tego, co komunikuje poprzez strój.

– Moje stylizacje są formą, jaką komunikuję się ze światem. Zarówno podczas pracy na deskach teatru czy planie filmowy, jak i w życiu codziennym. To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów

– mówi Maja Ostaszewska.

 

 

Jeden płaszcz, cała kampania

Związki aktorki z marką zaczęły się – jak twierdzi – od jednego konkretnego elementu garderoby.

Podczas sesji zdjęciowej stylistka zaproponowała jej klasyczny, czarny płaszcz z paskiem w talii. – Model spodobał się aktorce. Po kilku dniach trafił do jej garderoby prosto z salonu Patrizia Aryton.

 

Muzealne tło, modowe nazwiska

Zdjęcia do kampanii wykonano w Muzeum Historii Polski. Za aparat odpowiadał Mateusz Stankiewicz, stylizacje przygotowała Iga Kowalska, za makijaż odpowiadała Sylwia Rakowska, a fryzury wykonał Daniel Gryszke. Spot wyreżyserowała Zuza Trykowa, a całość wyprodukowało studio Feed Me Lab.


 

POLECANE
Chamenei potwierdza: Iran nie zrezygnuje ze wzbogacania uranu z ostatniej chwili
Chamenei potwierdza: Iran nie zrezygnuje ze wzbogacania uranu

Najwyższy przywódca Iranu ajatollah Ali Chamenei powtórzył we wtorek, że jego kraj nie zrezygnuje ze wzbogacania uranu. W nagraniu opublikowanym w internecie zapewnił zarazem, że Iran nie chce produkować broni nuklearnej. Wcześniej prezydent USA Donald Trump stwierdził, że Iran "nigdy jej mieć nie może".

Trump: Ukraina może odzyskać całe swoje terytorium w pierwotnej formie z ostatniej chwili
Trump: Ukraina może odzyskać całe swoje terytorium w pierwotnej formie

Prezydent USA Donald Trump wyraził przekonanie, że Ukraina przy wsparciu ze strony UE jest w stanie walczyć i odzyskać całe swoje terytorium w pierwotnej formie.

Nie Ukraina, nie NATO. Oto najważniejszy cel Rosji tylko u nas
Nie Ukraina, nie NATO. Oto najważniejszy cel Rosji

Podczas gdy emocjonujemy się Gerberami w Polsce i MiG-ami w Estonii, dyskutujemy, czy zestrzeliwać Rosjan, podczas gdy rosyjska armia nieubłaganie prze naprzód na Ukrainie, najważniejsze rzeczy dziać się za chwilę będą w innym miejscu.

Ważny komunikat dla mieszkańców Gdańska z ostatniej chwili
Ważny komunikat dla mieszkańców Gdańska

Od poniedziałku 22 września, rozpoczęły się przygotowania do przebudowy mostu Siennickiego w Gdańsku. Inwestycja warta ponad 43 mln zł potrwa dwa lata i oznacza duże zmiany dla pieszych, rowerzystów i kierowców.

Dramatyczne wieści z domu Małyszów. Chodzi o ich córkę Wiadomości
Dramatyczne wieści z domu Małyszów. Chodzi o ich córkę

Karolina Małysz-Czyż przeżywa trudne chwile. W Wiśle spłonął rodzinny pensjonat, który należał do jej cioci. Straty liczone są w milionach.

Prokuratura Europejska wszczęła śledztwo ws. afery KPO z ostatniej chwili
Prokuratura Europejska wszczęła śledztwo ws. afery KPO

Prokuratura Europejska rozpoczęła śledztwo w sprawie nieprawidłowości przy wdrażaniu Krajowego Planu Odbudowy (KPO) przez Polskę. Informację tę przekazał były wicepremier Jacek Sasin, publikując dokument potwierdzający działania organów ścigania.

Przełomowe orzeczenie TK: brak publikacji w Dzienniku Ustaw nie blokuje wejścia w życie wyroków TK gorące
Przełomowe orzeczenie TK: brak publikacji w Dzienniku Ustaw nie blokuje wejścia w życie wyroków TK

Trybunał Konstytucyjny orzekł, że brak publikacji wyroku w Dzienniku Ustaw nie wstrzymuje jego wejścia w życie. Decyzja ma znaczenie m.in. dla spraw emerytalnych i może wpłynąć na praktykę stosowania prawa przez sądy.

Trump: NATO powinno zestrzeliwać rosyjskie samoloty naruszające przestrzeń jego członków z ostatniej chwili
Trump: NATO powinno zestrzeliwać rosyjskie samoloty naruszające przestrzeń jego członków

W Nowym Jorku trwa debata generalna 80. sesji Zgromadzenia Ogólnego Organizacji Narodów Zjednoczonych. Zarówno na sali obrad, jak i poza nią padają ważne deklaracje polityczne.

Wybuch w Warszawie. Zablokowany wyjazd z miasta z ostatniej chwili
Wybuch w Warszawie. Zablokowany wyjazd z miasta

We wtorek doszło do wybuchu w budynku przy ulicy Żwirki i Wigury. Na miejscu pracują służby. Tworzy się korek w kierunku wyjazdu z Warszawy. "Budynek objęty jest bardzo dużymi płomieniami" - mówią strażacy.

Karol Nawrocki w Fox Business: Trzeba wyraźnie zareagować na rosyjskie prowokacje z ostatniej chwili
Karol Nawrocki w Fox Business: Trzeba wyraźnie zareagować na rosyjskie prowokacje

Na marginesie 80. sesji Zgromadzenia Ogólnego ONZ Prezydent Karol Nawrocki udzielił wywiadu amerykańskiej stacji Fox Business. W rozmowie z redaktor Marią Bartiromo mówił o sytuacji bezpieczeństwa naszego regionu w dobie coraz częstszych działań prowokacyjnych ze strony Rosji.

REKLAMA

Maja Ostaszewska została "ambasadorką" marki odzieżowej oferującej ubrania ze skóry

Znana z zaangażowania w obronę karpi i walki o prawa zwierząt aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką luksusowej marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. W kampanii promuje m.in. klasyczne płaszcze – w tym modele z naturalnych materiałów, takich jak wełna i skóra. Sama mówi o modzie jako formie wyrażania siebie: „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów”.
Maja Ostaszewska Maja Ostaszewska została
Maja Ostaszewska / screen YT

Co musisz wiedzieć:

  • Maja Ostaszewska, znana z obrony karpi i działań prozwierzęcych, została ambasadorką kampanii Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025.
  • Aktorka promuje eleganckie płaszcze z naturalnych materiałów, w tym wełny i skóry.
  • „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów” – mówi Ostaszewska o modzie.

 

Aktorka sformułowała przekaz

Znana z kontrowersyjnych wypowiedzi aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. Jak podkreśla marka, kampania ma ukazywać „uniwersalność mody, która może być jednocześnie piękna, szlachetna i funkcjonalna”. W centrum opowieści – kobieta świadoma siebie, swojej tożsamości i tego, co komunikuje poprzez strój.

– Moje stylizacje są formą, jaką komunikuję się ze światem. Zarówno podczas pracy na deskach teatru czy planie filmowy, jak i w życiu codziennym. To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów

– mówi Maja Ostaszewska.

 

 

Jeden płaszcz, cała kampania

Związki aktorki z marką zaczęły się – jak twierdzi – od jednego konkretnego elementu garderoby.

Podczas sesji zdjęciowej stylistka zaproponowała jej klasyczny, czarny płaszcz z paskiem w talii. – Model spodobał się aktorce. Po kilku dniach trafił do jej garderoby prosto z salonu Patrizia Aryton.

 

Muzealne tło, modowe nazwiska

Zdjęcia do kampanii wykonano w Muzeum Historii Polski. Za aparat odpowiadał Mateusz Stankiewicz, stylizacje przygotowała Iga Kowalska, za makijaż odpowiadała Sylwia Rakowska, a fryzury wykonał Daniel Gryszke. Spot wyreżyserowała Zuza Trykowa, a całość wyprodukowało studio Feed Me Lab.



 

Polecane
Emerytury
Stażowe