Znany rosyjski serwis zablokowany przez władze. Powodem podanie raportu o odmowach wzięcia udziału w inwazji

Po publikacji, nazwanego przez władze rosyjskie nieprawdziwym, raportu o policjantach odmawiających walki na Ukrainie, rząd Rosji zablokował w piątek rosyjskojęzyczny serwis "Moscow Times".
Prezydent Federacji Rosyjskiej Władimir Putin Znany rosyjski serwis zablokowany przez władze. Powodem podanie raportu o odmowach wzięcia udziału w inwazji
Prezydent Federacji Rosyjskiej Władimir Putin / PAP/EPA/MIKHAIL KLIMENTYEV / KREMLIN POOL / SPUTNIK / POOL

Ograniczenia nie dotknęły anglojęzycznego wydania strony internetowej, jednakże rosyjscy dostawcy Internetu zaczęli blokować jej rosyjskojęzyczną stronę po otrzymaniu zawiadomienia od rosyjskiego organu nadzorującego - podała gazeta

Blokada za opublikowany raport

Gazeta, która od 30 lat, czyli od upadku Związku Radzieckiego, relacjonuje sytuację w Rosji, poinformowała na swojej anglojęzycznej stronie, że jej rosyjski serwis został zablokowany po tym, jak opublikowała "nieprawdziwy, jak to określają władze, raport o policjantach odmawiających walki na Ukrainie".

Także strona internetowa francuskiej stacji radiowej RFI została w Rosji zablokowana.

Zobacz też: Rosja zostanie odłączona od światowego internetu? Miedwiediew stanął na czele specjalnej komisji

Zobacz też: Onet: Mąż Gersdorf potwierdził udział w zdarzeniu z motocyklistą. Gersdorf tymczasem… zaprzecza. „Ani my, ani nasze auto…”

Strona internetowa radia jest obecnie niedostępna na terenie Federacji Rosyjskiej decyzją regulatora telekomunikacyjnego Roskomnadzor, jak dowiedzieli się w piątek dziennikarze AFP w Rosji, którzy nie mogli otworzyć strony internetowej bez sieci prywatnej VPN


Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?
Udostępnij:

 

POLECANE
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?
Udostępnij:
Koronawirus
Vademecum Pracownika
Emerytury
Stażowe