Hit, który pokochała młodzież. Twórcy zaskoczeni frekwencją

Hit, który pokochała młodzież
Mimo że od premiery minęły już dwa miesiące, film „100 dni do matury” nadal świetnie radzi sobie w kinach. Komedia o młodzieży, przyjaźni i dojrzewaniu przekroczyła właśnie próg miliona widzów.
- „Bardzo cieszy mnie to, że '100 dni do matury' zobaczyło już ponad milion widzów. To miła świadomość, że nasza praca i wysiłek znalazły tylu odbiorców”
- komentuje reżyser Mikołaj Piszczan. - „Po to ten film zrobiliśmy, żeby ludzie go oglądali” - dodaje.
- Wraca sprawa długu terytorialnego. Będzie korekta granicy z Czechami?
- Komunikat dla mieszkańców Warszawy
- Komunikat dla mieszkańców Gdyni
- Niemieckie pieniądze i kult "niemieckiego dziedzictwa" na zachodzie Polski
- Miedwiediew grozi Ukrainie: "Nie damy gwarancji, że Kijów dożyje 10 maja"
O czym opowiada film?
Produkcja opowiada historię maturzysty Kapsla, który próbuje zhakować system edukacji, by zatrzymać czas i przyjaciół jeszcze na jeden rok beztroski. Film łączy klasyczne kino z nowym pokoleniem twórców - w obsadzie występują popularni influencerzy oraz doświadczeni aktorzy, m.in. Małgorzata Foremniak i Piotr Głowacki.
- „Wierzymy, że '100 dni do matury' będzie impulsem do ważnych rozmów w szkołach i domach o emocjach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się młodzież”
- mówi Łukasz Wojtyca z Ekipa Holding.
Film powstał przy wsparciu Ministerstwa Edukacji Narodowej, które objęło go honorowym patronatem. Zainteresowanie rośnie z tygodnia na tydzień.