Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

LPP pokazało nową strategię, w której centrum znalazł się Sinsay, która jest najmłodszą marką LPP. Pojawiła się na rynku w 2013 r., a teraz ma się stać w kolejnych trzech latach lokomotywą całej odzieżowej grupy, do której należą także takie brandy, jak Reserved, House, Cropp, Mohito.
sinsay Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję
sinsay / fot. mat. prasowe LPP

Motorem napędowym nowej strategii LPP będzie marka Sinsay, przed którą postawiono ambitne zadanie – dzięki zaplanowanej ekspansji do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. przychodów Grupy. 

Już za trzy lata sieć sprzedaży Sinsay ma liczyć w sumie ok. 6 tys. sklepów w Polsce i Europie. Tylko w tym roku powstać ma łącznie 1,5 tys. nowych salonów marki, z czego zabezpieczono już ponad 1100 lokalizacji.

 

Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

Stworzyliśmy unikalny na rynku koncept biznesowy, przetestowany w najróżniejszych warunkach i gotowy do szybkiej ekspansji. Nie ma drugiej takiej marki jak Sinsay, doskonale wpisującej się w potrzeby klientów z mniejszych miast, którzy chcą nieograniczonego dostępu do estetycznych i funkcjonalnych produktów na wyciągnięcie ręki. Tworzymy zupełnie nową, nieporównywalną z żadną inną kategorię rynkową Design&Value 

– komentuje Marek Piechocki, prezes zarządu LPP.

Zakładając 6 tys. sklepów, mowa też o ekspansji międzynarodowej i wejściu marki Sinsay na zupełnie nowe rynki, które zwiększą możliwości dotarcia LPP ze swoją ofertą nawet do 300 mln klientów. Taki potencjał w ekspansji widzi firma, a kraje, w których pojawić się ma polska marka, to: Mołdawia, Gruzja, Azerbejdżan, Armenia czy Uzbekistan.

 

LPP jest już obecna w Azji

Jak wyjaśnia prezes zarządu LPP, firma jest już od 10 lat obecna w Kazachstanie i odkrywa, jaki potencjał drzemie w tamtejszych lokalizacjach. 

To są bardzo rozwojowe rynki, ze stosunkowo młodą populacją i niewielką konkurencją. Dlatego nasza strategia zakłada zdobycie tam  dominującej pozycji, zarówno pod względem rozwoju sieci sklepów stacjonarnych, jak i w handlu internetowym, przy dostosowaniu oferty, zwłaszcza tej non-garment, do potrzeb lokalnego klienta

– mówi w wywiadzie dla wnp.pl Marek Piechocki.

Kwestia finansowania nie spędza nam snu z powiek, bo mamy około 3,2 mld zł gotówki, którą możemy przeznaczyć na inwestycje. Dzięki temu nie musimy się zadłużać

– dodaje prezes zarządu LPP.

 

Popularna marka wśród nastolatek

Sinsay to marka, która od czasu debiutu w 2013 r. jako brand skierowany do nastolatek w ostatnich latach przeszła znaczącą metamorfozę. 

W 2019 r. jej ofertę rozszerzono o kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Potem do oferty dołączyły elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, kosmetyki i produkty sportowe. Dziś to platforma zakupowa typu brandplace, gdzie produkty nieodzieżowe stanowią już połowę sprzedaży, a klienci – niezależnie od miejsca zamieszkania – mogą tu zrealizować swoje rzeczywiste potrzeby. Rozszerzenie asortymentu sklepów okazało się strzałem w dziesiątkę. Brand zaś stał się najszybciej rosnącą marką w portfolio LPP, która generuje połowę z blisko 20 mld zł jej przychodów w skali roku.


 

POLECANE
1 maja Solidarność obchodzi święto św. Józefa Robotnika gorące
1 maja Solidarność obchodzi święto św. Józefa Robotnika

1 maja ludzie pracy z całej Polski przybywają do Kalisza, aby wspólnie uczestniczyć Ogólnopolskiej Pielgrzymce Robotników do św. Józefa. Podczas tej wyjątkowej uroczystości pracownicy i pracodawcy jednoczą się, by razem modlić się o wstawiennictwo patrona ludzi pracy.

Jerzy Kwaśniewski: Barbarzyńskie praktyki aborcyjne w Polsce muszą się skończyć! gorące
Jerzy Kwaśniewski: Barbarzyńskie praktyki aborcyjne w Polsce muszą się skończyć!

W Wielkim Tygodniu – gdy wspominaliśmy męczeńską śmierć Jezusa – wielu Polaków usłyszało o niewinnej śmierci… 9-miesięcznego Felka (takie zmienione imię nadali mu dziennikarze „Gazety Wyborczej”).

Nie żyje Tomasz Jakubiak. Znany kucharz i juror miał 41 lat z ostatniej chwili
Nie żyje Tomasz Jakubiak. Znany kucharz i juror miał 41 lat

Znany kucharz Tomasz Jakubiak zmarł 30 kwietnia 2025 roku w wieku 41 lat. Informację przekazała jego rodzina.

Stanowski opuścił studio podczas rozmowy z Maciakiem z ostatniej chwili
Stanowski opuścił studio podczas rozmowy z Maciakiem

Krótko trwała środowa rozmowa na Kanale Zero z kandydatem na prezydenta Maciejem Maciakiem. Krzysztof Stanowski wyszedł ze studia, po tym, jak Maciak chwalił Putina.

Niemcy cichym wspólnikiem Rosji w destabilizacji Polski gorące
Niemcy cichym wspólnikiem Rosji w destabilizacji Polski

Inżynieria przymusowej migracji stała się bezprecedensową formą nacisku, za pomocą której Federacja Rosyjska realizuje swoje interesy geopolityczne. Wszystko wskazuje na to, że cichymi wspólnikami Rosji w planach zdestabilizowania państwa polskiego są Niemcy. Działania rządu w Berlinie idealnie wpisują się w rosyjską strategię. Czy to oznacza, że aktualna mimo wojny na Ukrainie budowa przestrzeni od Władywostoku do Lizbony ma się dokonać na gruzach państwa i Narodu Polskiego?

Dziwne zachowanie Trzaskowskiego w Olsztynie. Jest nagranie z ostatniej chwili
Dziwne zachowanie Trzaskowskiego w Olsztynie. Jest nagranie

Rafał Trzaskowski spotkał się z mieszkańcami Olsztyna na miejskiej plaży. Fragment przemówienia kandydata KO wzbudził spore zainteresowanie internautów.

Europoseł z Francji przywiozła do Warszawy setki pigułek aborcyjnych z ostatniej chwili
Europoseł z Francji przywiozła do Warszawy setki pigułek aborcyjnych

29 kwietnia 2025 r. poseł Mathilde Panot i europoseł Manon Aubry dostarczyły do Warszawy 300 pigułek aborcyjnych. Francuzki zapowiedziały, że wyślą ich więcej.

Gazowa hipokryzja Niemiec. Tak do Europy trafiają miliardy metrów sześciennych rosyjskiego gazu Wiadomości
Gazowa hipokryzja Niemiec. Tak do Europy trafiają miliardy metrów sześciennych rosyjskiego gazu

Chociaż Niemcy publicznie deklarują odejście od rosyjskich surowców, rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej. Jak ujawnia niemiecki tygodnik „Der Spiegel”, niemiecka państwowa spółka SEFE (następczyni niemieckiego oddziału Gazpromu) sprowadza do kraju ogromne ilości rosyjskiego skroplonego gazu ziemnego (LNG) – często omijając własne zakazy i ukrywając faktyczny kierunek dostaw.

Debata prezydencka TVP. Ostra reakcja KRRiT z ostatniej chwili
Debata prezydencka TVP. Ostra reakcja KRRiT

KRRiT krytykuje wykluczenie Telewizji Republika z debaty prezydenckiej TVP z udziałem TVN i Polsatu, która odbędzie się 12 maja.

Słowa Grzegorza Brauna podczas debaty. Jest reakcja prokuratury gorące
Słowa Grzegorza Brauna podczas debaty. Jest reakcja prokuratury

Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga wszczęła w środę dochodzenie w sprawie znieważenia Żydów oraz nawoływania do nienawiści w trakcie poniedziałkowej debaty kandydatów na prezydenta. Chodzi o zachowanie Grzegorza Brauna w trakcie debaty prezydenckiej "Super Expressu".

REKLAMA

Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

LPP pokazało nową strategię, w której centrum znalazł się Sinsay, która jest najmłodszą marką LPP. Pojawiła się na rynku w 2013 r., a teraz ma się stać w kolejnych trzech latach lokomotywą całej odzieżowej grupy, do której należą także takie brandy, jak Reserved, House, Cropp, Mohito.
sinsay Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję
sinsay / fot. mat. prasowe LPP

Motorem napędowym nowej strategii LPP będzie marka Sinsay, przed którą postawiono ambitne zadanie – dzięki zaplanowanej ekspansji do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. przychodów Grupy. 

Już za trzy lata sieć sprzedaży Sinsay ma liczyć w sumie ok. 6 tys. sklepów w Polsce i Europie. Tylko w tym roku powstać ma łącznie 1,5 tys. nowych salonów marki, z czego zabezpieczono już ponad 1100 lokalizacji.

 

Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

Stworzyliśmy unikalny na rynku koncept biznesowy, przetestowany w najróżniejszych warunkach i gotowy do szybkiej ekspansji. Nie ma drugiej takiej marki jak Sinsay, doskonale wpisującej się w potrzeby klientów z mniejszych miast, którzy chcą nieograniczonego dostępu do estetycznych i funkcjonalnych produktów na wyciągnięcie ręki. Tworzymy zupełnie nową, nieporównywalną z żadną inną kategorię rynkową Design&Value 

– komentuje Marek Piechocki, prezes zarządu LPP.

Zakładając 6 tys. sklepów, mowa też o ekspansji międzynarodowej i wejściu marki Sinsay na zupełnie nowe rynki, które zwiększą możliwości dotarcia LPP ze swoją ofertą nawet do 300 mln klientów. Taki potencjał w ekspansji widzi firma, a kraje, w których pojawić się ma polska marka, to: Mołdawia, Gruzja, Azerbejdżan, Armenia czy Uzbekistan.

 

LPP jest już obecna w Azji

Jak wyjaśnia prezes zarządu LPP, firma jest już od 10 lat obecna w Kazachstanie i odkrywa, jaki potencjał drzemie w tamtejszych lokalizacjach. 

To są bardzo rozwojowe rynki, ze stosunkowo młodą populacją i niewielką konkurencją. Dlatego nasza strategia zakłada zdobycie tam  dominującej pozycji, zarówno pod względem rozwoju sieci sklepów stacjonarnych, jak i w handlu internetowym, przy dostosowaniu oferty, zwłaszcza tej non-garment, do potrzeb lokalnego klienta

– mówi w wywiadzie dla wnp.pl Marek Piechocki.

Kwestia finansowania nie spędza nam snu z powiek, bo mamy około 3,2 mld zł gotówki, którą możemy przeznaczyć na inwestycje. Dzięki temu nie musimy się zadłużać

– dodaje prezes zarządu LPP.

 

Popularna marka wśród nastolatek

Sinsay to marka, która od czasu debiutu w 2013 r. jako brand skierowany do nastolatek w ostatnich latach przeszła znaczącą metamorfozę. 

W 2019 r. jej ofertę rozszerzono o kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Potem do oferty dołączyły elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, kosmetyki i produkty sportowe. Dziś to platforma zakupowa typu brandplace, gdzie produkty nieodzieżowe stanowią już połowę sprzedaży, a klienci – niezależnie od miejsca zamieszkania – mogą tu zrealizować swoje rzeczywiste potrzeby. Rozszerzenie asortymentu sklepów okazało się strzałem w dziesiątkę. Brand zaś stał się najszybciej rosnącą marką w portfolio LPP, która generuje połowę z blisko 20 mld zł jej przychodów w skali roku.



 

Polecane
Emerytury
Stażowe