Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

LPP pokazało nową strategię, w której centrum znalazł się Sinsay, która jest najmłodszą marką LPP. Pojawiła się na rynku w 2013 r., a teraz ma się stać w kolejnych trzech latach lokomotywą całej odzieżowej grupy, do której należą także takie brandy, jak Reserved, House, Cropp, Mohito.
sinsay Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję
sinsay / fot. mat. prasowe LPP

Motorem napędowym nowej strategii LPP będzie marka Sinsay, przed którą postawiono ambitne zadanie – dzięki zaplanowanej ekspansji do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. przychodów Grupy. 

Już za trzy lata sieć sprzedaży Sinsay ma liczyć w sumie ok. 6 tys. sklepów w Polsce i Europie. Tylko w tym roku powstać ma łącznie 1,5 tys. nowych salonów marki, z czego zabezpieczono już ponad 1100 lokalizacji.

 

Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

Stworzyliśmy unikalny na rynku koncept biznesowy, przetestowany w najróżniejszych warunkach i gotowy do szybkiej ekspansji. Nie ma drugiej takiej marki jak Sinsay, doskonale wpisującej się w potrzeby klientów z mniejszych miast, którzy chcą nieograniczonego dostępu do estetycznych i funkcjonalnych produktów na wyciągnięcie ręki. Tworzymy zupełnie nową, nieporównywalną z żadną inną kategorię rynkową Design&Value 

– komentuje Marek Piechocki, prezes zarządu LPP.

Zakładając 6 tys. sklepów, mowa też o ekspansji międzynarodowej i wejściu marki Sinsay na zupełnie nowe rynki, które zwiększą możliwości dotarcia LPP ze swoją ofertą nawet do 300 mln klientów. Taki potencjał w ekspansji widzi firma, a kraje, w których pojawić się ma polska marka, to: Mołdawia, Gruzja, Azerbejdżan, Armenia czy Uzbekistan.

 

LPP jest już obecna w Azji

Jak wyjaśnia prezes zarządu LPP, firma jest już od 10 lat obecna w Kazachstanie i odkrywa, jaki potencjał drzemie w tamtejszych lokalizacjach. 

To są bardzo rozwojowe rynki, ze stosunkowo młodą populacją i niewielką konkurencją. Dlatego nasza strategia zakłada zdobycie tam  dominującej pozycji, zarówno pod względem rozwoju sieci sklepów stacjonarnych, jak i w handlu internetowym, przy dostosowaniu oferty, zwłaszcza tej non-garment, do potrzeb lokalnego klienta

– mówi w wywiadzie dla wnp.pl Marek Piechocki.

Kwestia finansowania nie spędza nam snu z powiek, bo mamy około 3,2 mld zł gotówki, którą możemy przeznaczyć na inwestycje. Dzięki temu nie musimy się zadłużać

– dodaje prezes zarządu LPP.

 

Popularna marka wśród nastolatek

Sinsay to marka, która od czasu debiutu w 2013 r. jako brand skierowany do nastolatek w ostatnich latach przeszła znaczącą metamorfozę. 

W 2019 r. jej ofertę rozszerzono o kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Potem do oferty dołączyły elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, kosmetyki i produkty sportowe. Dziś to platforma zakupowa typu brandplace, gdzie produkty nieodzieżowe stanowią już połowę sprzedaży, a klienci – niezależnie od miejsca zamieszkania – mogą tu zrealizować swoje rzeczywiste potrzeby. Rozszerzenie asortymentu sklepów okazało się strzałem w dziesiątkę. Brand zaś stał się najszybciej rosnącą marką w portfolio LPP, która generuje połowę z blisko 20 mld zł jej przychodów w skali roku.


 

POLECANE
Siostra zmarłego Oskara wciąż nie może wrócić do mamy. Jest zażalenie gorące
Siostra zmarłego Oskara wciąż nie może wrócić do mamy. Jest zażalenie

Prawnicy Instytutu Ordo Iuris interweniują w sprawie Magdaleny Woźnej, która 15 maja została osadzona w areszcie. Kobieta była wcześniej skazana na karę ograniczenia wolności poprzez wykonywanie prac społecznych. Nie mogła ich jednak wykonywać ze względu na zaawansowaną ciążę, a następnie okres połogu. Z tego powodu zamieniono jej karę na pozbawienie wolności. Po jej zatrzymaniu, dwoje dzieci Magdaleny Woźnej – trzyletnia Lena i czteromiesięczny Oskar – zostali rozdzieleni i umieszczeni w dwóch różnych rodzinach zastępczych. Pomimo że bliscy zadeklarowali gotowość przejęcia opieki nad dziećmi, nie tylko nie umożliwiono im tego, ale także nie poinformowano ich, gdzie dzieci się znajdują.

Matka z dzieckiem zginęli, pozostali Polacy w szpitalu. Nowe informacje o tragedii w Egipcie pilne
Matka z dzieckiem zginęli, pozostali Polacy w szpitalu. Nowe informacje o tragedii w Egipcie

Rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Paweł Wroński, poinformował, że w wyniku wtorkowego wypadku busa w Egipcie życie straciło dwoje polskich obywateli – matka i jej dziecko. Trzy osoby zostały ranne. Jak przekazał Wroński, pozostałych dwóch Polaków przebywa obecnie w szpitalu.

Ile w Polsce żyją kobiety, a ile mężczyźni? Najnowszy raport GUS z ostatniej chwili
Ile w Polsce żyją kobiety, a ile mężczyźni? Najnowszy raport GUS

W 2024 r. mężczyźni żyli przeciętnie 74,93 roku, a kobiety – 82,26 roku – wynika z danych GUS. W Polsce głównymi przyczynami zgonów są choroby układu krążenia, nowotwory i choroby układu oddechowego.

Gwałtownie spada liczba ofert pracy. Zbliża się wzrost bezrobocia Wiadomości
Gwałtownie spada liczba ofert pracy. Zbliża się wzrost bezrobocia

W lipcu Wskaźnik Rynku Pracy (WRP) wzrósł do 70,3 pkt z 69,2 pkt w czerwcu – poinformowało Biuro Inwestycji i Cykli Ekonomicznych (BIEC). To już kolejny miesiąc z rzędu, gdy wskaźnik rośnie, co może oznaczać zbliżający się wzrost stopy bezrobocia.

Zaskakujący zakaz w szkołach? Uczniowie już się buntują i przywołują konstytucję z ostatniej chwili
Zaskakujący zakaz w szkołach? Uczniowie już się buntują i przywołują konstytucję

Ministerstwo Zdrowia szykuje istotną zmianę w żywieniu szkolnym – kawa zniknie ze szkół. Nowe przepisy, których projekt ujawniono, obejmą zakaz sprzedaży kawy we wszystkich placówkach oświatowych, bez względu na wiek uczniów. 

To groźna choroba, a liczba zachorowań w Polsce wciąż rośnie Wiadomości
To groźna choroba, a liczba zachorowań w Polsce wciąż rośnie

Specjaliści z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu ostrzegają, że podczas wakacyjnych wyjazdów jesteśmy szczególnie narażeni na wirusowe zapalenie wątroby typu A (WZW A). Jak wskazują dane, liczba zachorowań rośnie z roku na rok.

PKP Intercity wydał pilny komunikat z ostatniej chwili
PKP Intercity wydał pilny komunikat

PKP Intercity wydało istotne komunikaty dotyczące podróży pociągami 30 lipca 2025 r.. Pasażerowie muszą liczyć się z odwołaniami, opóźnieniami i ograniczeniami w usługach pokładowych. Sprawdź, które pociągi są objęte zmianami i jakie prawa przysługują podróżnym.

Gwiazda TVN odchodzi ze stacji. Pracowała tam 12 lat Wiadomości
Gwiazda TVN odchodzi ze stacji. Pracowała tam 12 lat

Anna Dec żegna się z TVN – jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, popularna prezenterka pogody zakończy współpracę z ze stacją z końcem sierpnia 2025 roku.

Pilny komunikat IMGW ws. stanu rzek z ostatniej chwili
Pilny komunikat IMGW ws. stanu rzek

Przez Polskę przetoczyły się ulewy, podnosząc drastycznie poziom wód i doprowadzając do licznych podtopień. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał komunikat z aktualną sytuacją hydrologiczna w Polsce.

Tłumy turystów w Tatrach. Rekord frekwencji pobity Wiadomości
Tłumy turystów w Tatrach. Rekord frekwencji pobity

Od początku stycznia do końca czerwca 2025 roku na szlaki Tatrzańskiego Parku Narodowego weszło aż 2 mln 841 tys. osób – poinformował TPN. Tylko w samym czerwcu odnotowano 568 593 wejścia.

REKLAMA

Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

LPP pokazało nową strategię, w której centrum znalazł się Sinsay, która jest najmłodszą marką LPP. Pojawiła się na rynku w 2013 r., a teraz ma się stać w kolejnych trzech latach lokomotywą całej odzieżowej grupy, do której należą także takie brandy, jak Reserved, House, Cropp, Mohito.
sinsay Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję
sinsay / fot. mat. prasowe LPP

Motorem napędowym nowej strategii LPP będzie marka Sinsay, przed którą postawiono ambitne zadanie – dzięki zaplanowanej ekspansji do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. przychodów Grupy. 

Już za trzy lata sieć sprzedaży Sinsay ma liczyć w sumie ok. 6 tys. sklepów w Polsce i Europie. Tylko w tym roku powstać ma łącznie 1,5 tys. nowych salonów marki, z czego zabezpieczono już ponad 1100 lokalizacji.

 

Polski gigant odzieżowy szykuje inwazję

Stworzyliśmy unikalny na rynku koncept biznesowy, przetestowany w najróżniejszych warunkach i gotowy do szybkiej ekspansji. Nie ma drugiej takiej marki jak Sinsay, doskonale wpisującej się w potrzeby klientów z mniejszych miast, którzy chcą nieograniczonego dostępu do estetycznych i funkcjonalnych produktów na wyciągnięcie ręki. Tworzymy zupełnie nową, nieporównywalną z żadną inną kategorię rynkową Design&Value 

– komentuje Marek Piechocki, prezes zarządu LPP.

Zakładając 6 tys. sklepów, mowa też o ekspansji międzynarodowej i wejściu marki Sinsay na zupełnie nowe rynki, które zwiększą możliwości dotarcia LPP ze swoją ofertą nawet do 300 mln klientów. Taki potencjał w ekspansji widzi firma, a kraje, w których pojawić się ma polska marka, to: Mołdawia, Gruzja, Azerbejdżan, Armenia czy Uzbekistan.

 

LPP jest już obecna w Azji

Jak wyjaśnia prezes zarządu LPP, firma jest już od 10 lat obecna w Kazachstanie i odkrywa, jaki potencjał drzemie w tamtejszych lokalizacjach. 

To są bardzo rozwojowe rynki, ze stosunkowo młodą populacją i niewielką konkurencją. Dlatego nasza strategia zakłada zdobycie tam  dominującej pozycji, zarówno pod względem rozwoju sieci sklepów stacjonarnych, jak i w handlu internetowym, przy dostosowaniu oferty, zwłaszcza tej non-garment, do potrzeb lokalnego klienta

– mówi w wywiadzie dla wnp.pl Marek Piechocki.

Kwestia finansowania nie spędza nam snu z powiek, bo mamy około 3,2 mld zł gotówki, którą możemy przeznaczyć na inwestycje. Dzięki temu nie musimy się zadłużać

– dodaje prezes zarządu LPP.

 

Popularna marka wśród nastolatek

Sinsay to marka, która od czasu debiutu w 2013 r. jako brand skierowany do nastolatek w ostatnich latach przeszła znaczącą metamorfozę. 

W 2019 r. jej ofertę rozszerzono o kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Potem do oferty dołączyły elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, kosmetyki i produkty sportowe. Dziś to platforma zakupowa typu brandplace, gdzie produkty nieodzieżowe stanowią już połowę sprzedaży, a klienci – niezależnie od miejsca zamieszkania – mogą tu zrealizować swoje rzeczywiste potrzeby. Rozszerzenie asortymentu sklepów okazało się strzałem w dziesiątkę. Brand zaś stał się najszybciej rosnącą marką w portfolio LPP, która generuje połowę z blisko 20 mld zł jej przychodów w skali roku.



 

Polecane
Emerytury
Stażowe