Sztab Szymona Hołowni płacił za zasięgi w internecie. Podano kwoty

Portal businessinsider.pl zwrócił jednak uwagę, że nie o liczbę fanów chodzi, a o bardzo wysoką aktywność użytkowników. "Strona Hołowni została udostępniona w ciągu ostatniego miesiąca 347 tys. razy i skomentowana 217 tys. razy" – podkreślił serwis. To zdecydowanie wyższy wynik niż prezydenta Andrzeja Dudy (82 tys. komentarzy i 22 tys. udostępnień).
Zwrócono uwagę, że najwyższą aktywność profil Szymona Hołowni notował 25 kwietnia, 28 kwietnia i 4 maja, po czym statystyki spadały i zrównywały się z wynikami innych kandydatów. Portal zapytał się więc sztabu kandydata, czy wykorzystywał płatne zwiększanie zasięgów, a jeśli tak, to jaką kwotę na to przeznaczył.
– W związku z aktualną sytuacją prawną, Komitet Wyborczy od godziny 23.59 w niedzielę 10-tego maja wstrzymał zaciąganie jakichkolwiek zobowiązań, jak również zbiórkę finansową. Zasięgi uzyskane przed tą datą były wspierane niewielkim (kilkudziesięciotysięcznym) budżetem mediowym w ciągu ostatnich trzech tygodni na FB oraz na YouTube, który jest - z naszej najlepszej wiedzy - nieporównywalnie niższy od budżetów innych kandydatów – poinformowała Iwona Zaczek, rzecznik prasowa sztabu Hołowni.
/businessinsider.pl
kpa
