Histeria niemieckich mediów na punkcie polskiej kampanii "Kochajcie się mamo i tato"

Kampania bilbordowa "Kochajcie się mamo i tato" mająca na celu wspieranie rodzinnej miłości wywołała, obok kampanii pro life ze słynnym plakatem z dzieckiem nienarodzonym w macicy w kształcie serca, stała się dyżurnym obiektem ataków środowisk lewicowych i lewackich bojówkarzy zwyczajnie dewastujących grafiki i nośniki. Nie mogło to ujść uwadze również niemieckich mediów, dzielnie wspierających każdą mniej czy bardziej rachityczną "rewoltę" przeciwko rządowi Prawa i Sprawiedliwości.
rodzina Histeria niemieckich mediów na punkcie polskiej kampanii
rodzina / Pixabay.com

- Agnieszka Graff, jedna z czołowych feministek w kraju, wychodzi z założenia, że ​​kampania plakatowa katolickiego producenta okien i jego fundacji może być zapowiedzią dalszego ograniczenia wolności. „Założę się, że w tym roku jakaś „oddolna ”inicjatywa ustawodawcza dotycząca zakazu rozwodów trafi do parlamentu” - pisze Graff w magazynie kobiecym Wysokie Obcasy lewicowo-liberalnej Gazety Wyborczej. Akcję „mama i tata” wspiera ultrakatolickie stowarzyszenie Sychar - Wspólnota Trudnych Małżeństw, która zakłada, że ​​„każde małżeństwo sakramentalne można uratować z najgłębszego kryzysu”.

Sychar stawia sobie za cel uczynienie rozwodów tak trudnymi przez prawo, że wielu kłócących się małżonków nie podjęłoby już tego ostatniego formalnego kroku. „Dlaczego więc nie zakazać rozwodów całkowicie?” - pyta retorycznie Graff. Niemal całkowity zakaz aborcji, który został obecnie wprowadzony w Polsce, również wydawał się niewyobrażalny kilka lat temu.

 - czytamy w internetowej wersji Tageszeitung

[z niemieckiego tłumaczył Marian Panic]

Co ciekawe artykuł w TAZ ilustrowany jest właśnie bilbordami z dzieckiem, nie tymi z hasłem "Kochajcie się mamo i tato". Być może uznano, że te plakaty są z punktu widzenia niemieckiego medium "groźniejsze" i łatwiejsze w odbiorze dla niemieckiego czytelnika.

Z całością materiału można się zapoznać TUTAJ


 

POLECANE
Mijanka w wyborach prezydenckich w Rumunii. Przeliczono blisko 99 proc. głosów z ostatniej chwili
Mijanka w wyborach prezydenckich w Rumunii. Przeliczono blisko 99 proc. głosów

Po przeliczeniu 98,85 proc. głosów, George Simion wygrał I turę wyborów prezydenckich z 40,39 proc. wynikiem. Na drugim miejscu znalazł się Dan Nicusor z 20,86 proc. wynikiem. Druga tura wyborów prezydenckich w Rumunii odbędzie się 18 maja.

Najgorszy wynik Trzaskowskiego od początku kampanii. Nowy sondaż z ostatniej chwili
Najgorszy wynik Trzaskowskiego od początku kampanii. Nowy sondaż

Rafał Trzaskowski notuje najniższy wynik od początku kampanii wyborczej, a największy zysk odnotowuje Karol Nawrocki – wynika z najnowszej prognozy prezydenckiej Onetu.

Wybory w Rumunii. Połowa głosów policzona. Duża przewaga kandydata prawicy z ostatniej chwili
Wybory w Rumunii. Połowa głosów policzona. Duża przewaga kandydata prawicy

Po przeliczeniu połowy głosów I tury wyborów prezydenckich w Rumunii George Simion prowadzi z 42,13 proc. poparcia. Drugie miejsce przypada Crinowi Antonescu (22,42 proc.).

Pierwszy komentarz George Simiona po ogłoszeniu sondażowych wyników wyborów prezydenckich z ostatniej chwili
Pierwszy komentarz George Simiona po ogłoszeniu sondażowych wyników wyborów prezydenckich

– Jestem tu, by Rumunia powróciła do porządku konstytucyjnego. Mam jeden cel: zwrócić narodowi rumuńskiemu to, co mu odebrano – oświadczył w niedzielę George Simion, kandydat na prezydenta Rumunii, który wygrał I turę.

Duży pożar w Łodzi. Doszło do kilku eksplozji z ostatniej chwili
Duży pożar w Łodzi. Doszło do kilku eksplozji

W niedzielę 4 maja po godzinie 17:30 przy ul. Starorudzkiej w Łodzi doszło do pożaru. Płoną dwa samochody ciężarowe z naczepami, wiata magazynowa oraz składowisko palet.

Wybory prezydenckie w Rumunii. Są wyniki exit poll z ostatniej chwili
Wybory prezydenckie w Rumunii. Są wyniki exit poll

George Simion uzyskał 33,1 proc. wynik i wygrał I turę wyborów prezydenckich w Rumunii, które odbyły się w niedzielę. Na drugim miejscu z wynikiem 22,9 proc. znalazł się Crin Antonescu, liberał wspierany przez koalicję rządzącą – wynika z badania exit poll Curs.

Utrudnienia w ruchu. Komunikat dla mieszkańców Katowic z ostatniej chwili
Utrudnienia w ruchu. Komunikat dla mieszkańców Katowic

Trzy osoby w szpitalu po wykolejeniu tramwaju na ul. Chorzowskiej w Katowicach. Ruch jest utrudniony, trwa akcja służb.

Rosnący problem w stolicy. Mieszkańcy Warszawy alarmują z ostatniej chwili
Rosnący problem w stolicy. Mieszkańcy Warszawy alarmują

Warszawa walczy z dzikami. Lasy Miejskie stosują metodę odławiania z uśmiercaniem, by ograniczyć zagrożenie dla mieszkańców.

Groźny incydent w gdyńskim szpitalu. 28-latka usłyszała zarzuty Wiadomości
Groźny incydent w gdyńskim szpitalu. 28-latka usłyszała zarzuty

28-latka, która w nocy z piątku na sobotę zaatakowała lekarzy na oddziale SOR gdyńskiego szpitala, usłyszała zarzuty. Prokuratura zastosowała wobec kobiety dozór policyjny i zakaz zbliżania się do pokrzywdzonych.

Świetne wieści dla kibiców Barcelony. Chodzi o Roberta Lewandowskiego Wiadomości
Świetne wieści dla kibiców Barcelony. Chodzi o Roberta Lewandowskiego

Robert Lewandowski znów trenuje z drużyną i jest gotowy do gry po kontuzji. Klub pokazał zdjęcie z treningu, na którym Polak ćwiczy razem z nowym trenerem - Hansim Flickiem.

REKLAMA

Histeria niemieckich mediów na punkcie polskiej kampanii "Kochajcie się mamo i tato"

Kampania bilbordowa "Kochajcie się mamo i tato" mająca na celu wspieranie rodzinnej miłości wywołała, obok kampanii pro life ze słynnym plakatem z dzieckiem nienarodzonym w macicy w kształcie serca, stała się dyżurnym obiektem ataków środowisk lewicowych i lewackich bojówkarzy zwyczajnie dewastujących grafiki i nośniki. Nie mogło to ujść uwadze również niemieckich mediów, dzielnie wspierających każdą mniej czy bardziej rachityczną "rewoltę" przeciwko rządowi Prawa i Sprawiedliwości.
rodzina Histeria niemieckich mediów na punkcie polskiej kampanii
rodzina / Pixabay.com

- Agnieszka Graff, jedna z czołowych feministek w kraju, wychodzi z założenia, że ​​kampania plakatowa katolickiego producenta okien i jego fundacji może być zapowiedzią dalszego ograniczenia wolności. „Założę się, że w tym roku jakaś „oddolna ”inicjatywa ustawodawcza dotycząca zakazu rozwodów trafi do parlamentu” - pisze Graff w magazynie kobiecym Wysokie Obcasy lewicowo-liberalnej Gazety Wyborczej. Akcję „mama i tata” wspiera ultrakatolickie stowarzyszenie Sychar - Wspólnota Trudnych Małżeństw, która zakłada, że ​​„każde małżeństwo sakramentalne można uratować z najgłębszego kryzysu”.

Sychar stawia sobie za cel uczynienie rozwodów tak trudnymi przez prawo, że wielu kłócących się małżonków nie podjęłoby już tego ostatniego formalnego kroku. „Dlaczego więc nie zakazać rozwodów całkowicie?” - pyta retorycznie Graff. Niemal całkowity zakaz aborcji, który został obecnie wprowadzony w Polsce, również wydawał się niewyobrażalny kilka lat temu.

 - czytamy w internetowej wersji Tageszeitung

[z niemieckiego tłumaczył Marian Panic]

Co ciekawe artykuł w TAZ ilustrowany jest właśnie bilbordami z dzieckiem, nie tymi z hasłem "Kochajcie się mamo i tato". Być może uznano, że te plakaty są z punktu widzenia niemieckiego medium "groźniejsze" i łatwiejsze w odbiorze dla niemieckiego czytelnika.

Z całością materiału można się zapoznać TUTAJ



 

Polecane
Emerytury
Stażowe