Jest nowy lider oglądalności kanałów telewizyjnych. Duże zaskoczenie

Przedstawione dane pochodzą z badania przeprowadzonego przez Nielsen Audience Measurement. Wynika z nich, że nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego jest TVP2. Średni dobowy udział kanału względem stycznia 2022 roku zwiększył się o 8,52 proc. i wyniósł 7,90 proc.
TVN na szarym końcu
Drugie miejsce zajęła TVP1, która w poprzednim badaniu zajęła pierwsze miejsce. Udział TVP1 w analizowanym okresie zmniejszył się o 4,59 proc. i wyniósł 7,89 proc.
Trzecie miejsce zajął Polsat, który w ubiegłym roku był drugi. Stacja zanotowała spadek o 4,47 proc., a jej udział w rynku wyniósł 7,48 proc.
Na szarym końcu wśród gigantów telewizyjnych znalazł się TVN. Stacja spadła z lokaty trzeciej na czwartą, udział spadł o 2,12 proc. i wyniósł 7,38 proc.
Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 30,92 proc. w styczniu 2022 roku do 30,65 proc. w styczniu 2023 roku
– podsumowują Wirtualne Media.