„Twarz waszej marki określiła mnie bezmózgiem”. Awantura w mediach społecznościowych Play po haniebnym wpisie Kurdej-Szatan

Najnowszy wpis celebrytki Barbary Kurdej-Szatan nt. Straży Granicznej i sytuacji na granicy trudno zacytować, tak wypełniony jest wulgaryzmami… Niemniej jednak z jej komentarza dowiadujemy się, że polscy funkcjonariusze Straży Granicznej to „mordercy”, „maszyny bez serca”, „bez mózgu”, „bez niczego”. Ośrodek Monitorowania Antypolonizmu zapowiedział zgłoszenie sprawy do prokuratury.
Powyższy wpis doczekał się ostrej reakcji użytkowników nie tylko Instagrama, gdzie opublikowała komentarz celebrytka, ale także… użytkowników sieci Play. Jak powszechnie wiadomo, Barbara Kurdej-Szatan występowała w wielu reklamach sieci, stając się jedną z twarzy tej firmy. Pod najnowszym wpisem opublikowanym przez Play na Facebooku (dot. prezentów na święta, które można zakupić w Play) pojawiły się dziesiątki komentarzy; praktycznie wszystkie dotyczą haniebnej postawy Barbary Kurdej-Szatan, która wulgarnie obrażała Strażników Granicznych.
Kończy mi się umowa u konkurencji i myślałem nad przeniesieniem się do Was. W związku z tym mam pytanie: czy Wasza firma podziela sposób dyskusji i wyrażania się, jaki prezentuje twarz Waszej kampanii reklamowej?
Play, czy to jest jezyk jakiego uzywacie w stosunku do swoich klientow? Albo aspirujecie, by takiego uzywac? Czy aby na pewno chcecie byc kojarzeni z osoba, ktora wypowiada sie publicznie, oraz w stosunku do innych osob w takim tonie i uzywajac takiego slownictwa? Jezeli tak, czas pomyslec o zmianie operatora
Twarz waszej marki określiła mnie bez mózgiem (jestem żołnierzem) rozumiem że Play nie jest dla mundurowych?
Podjąłem decyzje o zmianie operatora w zwiazku z promowaniem przez was patologii.
Play będzie jakieś stanowisko w sprawie Pani Kurdej-Szatan? Czy już można przenosić numer do konkurencji?
Play, wiecie co tam wasza celebrytka wypisuje o straży granicznej? Czy jeszcze do was nie dotarło?
Czy to jest koniec pani Kurdej-Szatan w waszych reklamach, czy należy szukać nowego operatora?
Hejka Play, wiecie, że Żołnierze i Funkcjonariusze Straży Granicznej są waszymi klientami?
Jestem od paru lat z Wami. Wychodzi na to że od paru lat wspieram patole!!! Wstyd!!!!!!
[pisownia oryginalna – przyp. red.]
– czytamy w komentarzach internautów pod wpisem.