Kurdej-Szatan bez nowych kontraktów na reklamy
Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa tłumaczy portalowi, że reklamodawca, który teraz zatrudniłby aktorkę, składa wręcz "deklarację polityczną". - W tradycji polskiej reklamy marki unikają tego rodzaju zaangażowania. W dłuższej perspektywie - roku, dwóch lat - może jednak zyskać - mówi Wirtualnymmediom.pl ekspert.
Podobnego zdania jest Żaneta Kurczyńska, współwłaścicielka agencji PR Synertime. - Sytuacja wizerunkowa Barbary Kurdej-Szatan jest obecnie, mówiąc delikatnie, niełatwa. Marki mogą zwyczajnie nie chcieć nawiązywać przez pewien czas z nią współpracy, by nie angażować się w konflikt społeczny i taką współpracą nie wyzwalać emocji przy swojej komunikacji - mówi dla Wirtualnemdia.pl ekspertka.



![Złe wieści dla Tuska. Polacy mu nie wierzą ws. CPK [SONDAŻ]](https://www.tysol.pl/imgcache/360x250/c/uploads/news/148976/1762276833f044169f64b1b431d3ecba.jpg)
