Ile PPV sprzedało Prime MMA 14? Padła liczba

Co musisz wiedzieć?
- W sobotę odbyła się 14. gala Prime MMA.
- Prime MMA 14 według szacunków Arkadiusza Tańculi najprawdopodobniej przekroczyło 100 tys. PPV (pay per view).
- Influencer podkreślił, że gdy "spłyną" dane zza granicy, to z pewnością liczba wykupionych PPV przekroczy 100 tys.
Prime MMA 14 – ile sprzedano PPV?
Według informacji przekazywanych przez Arkadiusza Tańculę, federacji najprawdopodobniej udało się przekroczyć próg 100 tysięcy sprzedanych PPV (pay per view). Na ten moment to wstępna ocena, a nie podsumowanie sprzedaży.
Jak podkreślił Tańcula, to wstępne dane. Influencer nie ukrywał jednak, że jest z nich bardzo zadowolony. Podkreślił, że gdy "spłyną" dane zza granicy, to z pewnością liczba wykupionych PPV przekroczy 100 tys.
Prime MMA 14 była galą organizowaną we współpracy z Canal+.
Prime MMA 14: freakfight ponad sport
Według serwisu boop.pl, karta walk Prime MMA może wskazywać, że federacja nie idzie w stronę klasycznego sportu. Potencjalne pojedynki sportowców mają być organizowane w freakfightowych formułach i nietypowych zasadach. Celem jest rola "ostatniego bastionu freakfightów", wyraźnie odmienna od kursu obranego przez FAME MMA.
Mariusz Wach pokonał trzech rywali w trzy minuty podczas Prime MMA 14
Jedną z głównych gwiazd gali Prime MMA 14 był Mariusz Wach - znany polski pięściarz, były posiadacz pasów WBC International oraz federacji TWBA w wadze ciężkiej. Stoczył on walkę... z trzema przeciwnikami i pokonał ich w nieco ponad trzy minuty.
- Komunikat dla mieszkańców woj. małopolskiego
- Mamy nagranie incydentu z kiełbasą podczas rozprawy. Kaja Godek – Bart Staszewski
- PKO BP wydał pilny komunikat
- Żurek w Sądzie Najwyższym. Sędzia SN: „Na jakich zasadach pan tu wtargnął?”
- Wiceszef BBN ujawnia: Prezydent Nawrocki na liście do likwidacji
- NFZ: W listopadzie i grudniu zabraknie pieniędzy na leczenie
- Rośnie liczba krytyków ministra Waldemara Żurka
- PKP Intercity wydał ważny komunikat
Czym jest pay per view?
Dla porządku: czym jest pay-per-view? To model płatnej transmisji pojedynczego wydarzenia, powszechnie stosowany w sportach walki i galach rozrywkowych.