LOTOS ujednolica ofertę i wizerunek stacji

Kolejne 14 stacji sieci LOTOS będzie w tym roku objętych standaryzacją. Chodzi nie tylko o podobny wygląd, ale również o taką samą ofertę produktów – zarówno paliwowych, jak i gastronomiczno-sklepowych.
 LOTOS ujednolica ofertę i wizerunek stacji
/ materiał prasowy Lotos SA
Wprowadzenie spójnego i wyższego standardu na stacjach to teraz główny cel spółki LOTOS Paliwa zarządzającej siecią. W ub.r. LOTOS, zgodnie z planem, ujednolicił 14 stacji. W 2019 r. spółka planuje wydać kilkaset mln zł na dalszy rozwój, czyli budowę nowych oraz modernizację istniejących obiektów.
 
W 2018 r. LOTOS przeprowadził standaryzację na 14 stacjach: w Olsztynie, Rypinie, Katowicach, Tuszynie (2 stacje), Będzinie, Warszawie, Rawiczu, Żarach, Łęcznej, Chełmie, Sosnowcu i Żorach (2 stacje).

Kompleksowe remonty
 
Standaryzacja objęła przede wszystkim wymianę wizualizacji zewnętrznej, przebudowę sklepu oraz remont stacji i toalet. Zmieniły się elewacja, pylony cenowe, meble wewnątrz sklepu, oświetlenie czy terakota.
 
Wymieniono także dystrybutory, płytę szczelną, wyremontowano dach, nawierzchnię drogową na stacji, instalację wodno-kanalizacyjną i wiatę. Część stacji przystosowano do wymogów restauracji amerykańskiej sieci SUBWAY. W kilku przypadkach powiększono sklep, a do oferty wprowadzono paliwa premium Dynamic (w sumie są już one dostępne na 3/5 stacji sieci LOTOS). Zmieniły się także same Cafe Punkty, w tej chwili działa ich niemal 400 (na 4/5 stacji sieci LOTOS).
 
 
 Pierwsze stacje własne sieci LOTOS (dawniej Rafinerii Gdańskiej) otwarto w 1992 roku.


Standaryzacja to kluczowy cel
 
Pierwsze stacje należące obecnie do sieci LOTOS działały pod szyldem Rafinerii od 1992 r. Ich wygląd i wyposażenie zmieniały się przez blisko 30 lat. Spółka ma także stacje przejęte z rynku (sieciowe oraz prywatne, do największych akwizycji można zaliczyć przejęcie sieci Slovnaft oraz Esso w 2005 r.). Jednocześnie budowane były nowe własne obiekty. Zróżnicowanie wyglądu i funkcji stacji paliwowych w sieci było więc duże, dlatego jednym z kluczowych celów strategicznych rozwoju LOTOSU do 2022 r. jest m.in. dalsza standaryzacja na stacjach paliwowych.
 
Zgodnie z planami do 2024 r. z rynku zniknie marka Optima. Nie oznacza to jednak, że blisko 200 stacji paliw z logo LOTOSU przestanie działać. Stacje własne w segmencie ekonomicznym zostaną podniesione do standardu premium. Podobnie będzie ze stacjami franczyzowymi, które zdecydują się na przedłużenie umowy.
 
 
Żółto-niebieska kolorystyka stacji pojawiła się w 1995 roku.

 

Marka LOTOS jest dobrze rozpoznawalna. Robimy wszystko, aby wygląd i oferta były spójne. Klient, wjeżdżając na stację powinien oczekiwać w każdym miejscu w Polsce podobnych usług, wysokiej jakości obsługi i schludnego wyglądu. Podczas procesu standaryzacji staramy się nie tylko wprowadzić jednolitą kolorystykę, ale również unowocześnić każdą stację. Modernizujemy systemy nalewu i magazynowania paliw. Zmieniamy oświetlenie w sklepie i pod wiatą. Wymieniamy meble sklepowe. Zwiększamy ofertę gastronomiczną. Pojawiają się nowe nośniki wizualne. Chcemy, żeby każdy klient z zadowoleniem wracał na stacje LOTOS


mówi Jacek Puchniarz, Szef Biura Infrastruktury LOTOS Paliwa.

 

POLECANE
Jest komunikat prokuratury ws. Grzegorza Brauna z ostatniej chwili
Jest komunikat prokuratury ws. Grzegorza Brauna

Prokuratura Okręgowa w Warszawie skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko europosłowi Grzegorzowi Braunowi m.in. w związku ze zgaszeniem przez niego świec chanukowych w Sejmie w 2023 r. – poinformował w środę rzecznik tej prokuratury prok. Piotr Antoni Skiba.

Duży pożar w Warszawie. Trwa akcja straży pożarnej z ostatniej chwili
Duży pożar w Warszawie. Trwa akcja straży pożarnej

Paliły się śmieci w sortowni przy ulicy Zawodzie na granicy Mokotowa i Wilanowa. Przed godziną 14.00 strażacy przekazali, że pożar został zlokalizowany i trwa jego dogaszanie.

Bosak o zmianach w rządzie: Wypadli beznadziejni. Zastąpią ich jeszcze gorsi z ostatniej chwili
Bosak o zmianach w rządzie: "Wypadli beznadziejni. Zastąpią ich jeszcze gorsi"

– Rekonstrukcja rządu nie zapowiada zmiany jakościowej, zwiastującej jakikolwiek przełom strategiczny – ocenił w rozmowie z PAP wicemarszałek Sejmu, lider Konfederacji Krzysztof Bosak. Według niego z rządu „wypada kilka beznadziejnych osób”, które są zastępowane przez jeszcze gorszych.

Wzrosła stopa bezrobocia. Zobacz, jak to teraz wygląda w województwach z ostatniej chwili
Wzrosła stopa bezrobocia. Zobacz, jak to teraz wygląda w województwach

Główny Urząd Statystyczny opublikował dane dotyczące bezrobocia w czerwcu. Stopa bezrobocia wyniosła 5,2 proc. To więcej niż miesiąc wcześniej – 5,0. To również nieco wyższy wskaźnik od przewidywań resortu rodziny, pracy i polityki społecznej, który szacował, że stopa bezrobocia w czerwcu wyniesie 5,1 proc. Konsensus PAP Biznes wskazywał poziom 4,9 proc.

Niemcy chcą patrolować infrastrukturę krytyczną u wybrzeży Norwegii. Znajdują się tam również polskie instalacje tylko u nas
Niemcy chcą patrolować infrastrukturę krytyczną u wybrzeży Norwegii. Znajdują się tam również "polskie" instalacje

Norweska prasa szeroko komentowała wizytę premiera Jonasa Gahra Støre'a w Niemczech w Berlinie 21 lipca 2025 r., poświęconą przemysłowi zbrojeniowemu i polityce energetycznej. Doniesienia podkreślały wspólne oświadczenie z kanclerzem Friedrichem Merzem o pogłębieniu współpracy norwesko-niemieckiej, zwłaszcza w zakresie wsparcia ukraińskiej obrony powietrznej. Jednak rozmowy niemiecko-norweskie, które mają być kontynuowane jesienią, mogą dotyczyć również żywotnych interesów Polski.

Gorąco na Ukrainie. Po podpisie Zełenskiego ludzie wyszli na ulice z ostatniej chwili
Gorąco na Ukrainie. Po podpisie Zełenskiego ludzie wyszli na ulice

„Ręce precz od NABU”, „Weto dla ustawy” i „Hańba” – to niektóre z haseł, które pojawiły się podczas protestów w Kijowie i kilku innych ukraińskich miastach. Chodzi o podpisaną przez prezydenta Wołodymyra Zełenskiego ustawę ograniczającą niezależność Narodowego Biura Antykorupcyjnego Ukrainy (NABU) oraz Specjalnej Prokuratury Antykorupcyjnej (SAP). Demonstrację zorganizował weteran wojenny Dmytro Koziatyński, który podziękował uczestnikom za solidarność w mediach społecznościowych.

Serio nie wiesz, jak się taką pracę zdobywa? Burza po emisji popularnego programu TVN z ostatniej chwili
"Serio nie wiesz, jak się taką pracę zdobywa?" Burza po emisji popularnego programu TVN

Po jednym z ostatnich odcinków popularnej telewizji śniadaniowej stacji TVN – "Dzień dobry TVN" – w sieci zawrzało.

Sejm zadecydował ws. prawa do azylu z ostatniej chwili
Sejm zadecydował ws. prawa do azylu

Sejm rozpatrywał wniosek o przedłużenie zawieszenia prawa do azylu. Posłowie w przytłaczającej większości poparli wniosek.

Ile rząd Tuska wydał na nagrody? Media: Tego wcześniej nie było Wiadomości
Ile rząd Tuska wydał na nagrody? Media: Tego wcześniej nie było

Ponad 402 mln zł przeznaczył rząd Donalda Tuska na nagrody dla pracowników ministerstw i urzędów w 2024 roku — wynika z najnowszego raportu Najwyższej Izby Kontroli (NIK). Premie trafiły również do osób na kierowniczych stanowiskach, co, jak zaznaczył ''Fakt'', nie było praktykowane.

Rekonstrukcja rządu. Publikujemy listę ministrów polityka
Rekonstrukcja rządu. Publikujemy listę ministrów

Donald Tusk ogłosił skład rządu po przeprowadzonej rekonstrukcji. Publikujemy pełną listę konstytucyjnych ministrów.

REKLAMA

LOTOS ujednolica ofertę i wizerunek stacji

Kolejne 14 stacji sieci LOTOS będzie w tym roku objętych standaryzacją. Chodzi nie tylko o podobny wygląd, ale również o taką samą ofertę produktów – zarówno paliwowych, jak i gastronomiczno-sklepowych.
 LOTOS ujednolica ofertę i wizerunek stacji
/ materiał prasowy Lotos SA
Wprowadzenie spójnego i wyższego standardu na stacjach to teraz główny cel spółki LOTOS Paliwa zarządzającej siecią. W ub.r. LOTOS, zgodnie z planem, ujednolicił 14 stacji. W 2019 r. spółka planuje wydać kilkaset mln zł na dalszy rozwój, czyli budowę nowych oraz modernizację istniejących obiektów.
 
W 2018 r. LOTOS przeprowadził standaryzację na 14 stacjach: w Olsztynie, Rypinie, Katowicach, Tuszynie (2 stacje), Będzinie, Warszawie, Rawiczu, Żarach, Łęcznej, Chełmie, Sosnowcu i Żorach (2 stacje).

Kompleksowe remonty
 
Standaryzacja objęła przede wszystkim wymianę wizualizacji zewnętrznej, przebudowę sklepu oraz remont stacji i toalet. Zmieniły się elewacja, pylony cenowe, meble wewnątrz sklepu, oświetlenie czy terakota.
 
Wymieniono także dystrybutory, płytę szczelną, wyremontowano dach, nawierzchnię drogową na stacji, instalację wodno-kanalizacyjną i wiatę. Część stacji przystosowano do wymogów restauracji amerykańskiej sieci SUBWAY. W kilku przypadkach powiększono sklep, a do oferty wprowadzono paliwa premium Dynamic (w sumie są już one dostępne na 3/5 stacji sieci LOTOS). Zmieniły się także same Cafe Punkty, w tej chwili działa ich niemal 400 (na 4/5 stacji sieci LOTOS).
 
 
 Pierwsze stacje własne sieci LOTOS (dawniej Rafinerii Gdańskiej) otwarto w 1992 roku.


Standaryzacja to kluczowy cel
 
Pierwsze stacje należące obecnie do sieci LOTOS działały pod szyldem Rafinerii od 1992 r. Ich wygląd i wyposażenie zmieniały się przez blisko 30 lat. Spółka ma także stacje przejęte z rynku (sieciowe oraz prywatne, do największych akwizycji można zaliczyć przejęcie sieci Slovnaft oraz Esso w 2005 r.). Jednocześnie budowane były nowe własne obiekty. Zróżnicowanie wyglądu i funkcji stacji paliwowych w sieci było więc duże, dlatego jednym z kluczowych celów strategicznych rozwoju LOTOSU do 2022 r. jest m.in. dalsza standaryzacja na stacjach paliwowych.
 
Zgodnie z planami do 2024 r. z rynku zniknie marka Optima. Nie oznacza to jednak, że blisko 200 stacji paliw z logo LOTOSU przestanie działać. Stacje własne w segmencie ekonomicznym zostaną podniesione do standardu premium. Podobnie będzie ze stacjami franczyzowymi, które zdecydują się na przedłużenie umowy.
 
 
Żółto-niebieska kolorystyka stacji pojawiła się w 1995 roku.

 

Marka LOTOS jest dobrze rozpoznawalna. Robimy wszystko, aby wygląd i oferta były spójne. Klient, wjeżdżając na stację powinien oczekiwać w każdym miejscu w Polsce podobnych usług, wysokiej jakości obsługi i schludnego wyglądu. Podczas procesu standaryzacji staramy się nie tylko wprowadzić jednolitą kolorystykę, ale również unowocześnić każdą stację. Modernizujemy systemy nalewu i magazynowania paliw. Zmieniamy oświetlenie w sklepie i pod wiatą. Wymieniamy meble sklepowe. Zwiększamy ofertę gastronomiczną. Pojawiają się nowe nośniki wizualne. Chcemy, żeby każdy klient z zadowoleniem wracał na stacje LOTOS


mówi Jacek Puchniarz, Szef Biura Infrastruktury LOTOS Paliwa.


 

Polecane
Emerytury
Stażowe