Tiger Energy Drink po fali krytyki usuwa skandaliczną grafikę. Reakcje internautów na kpinę z Powstania

"1 sierpnia Dzień Pamięci. Chrzanić to co było, ważne to co będzie" - nawołuje reklama napoju Tiger. Jak się okazało, konto na którym opublikowano grafikę jest oficjalnym kontem popularnego napoju energetycznego. Zamieszczono ją 1 sierpnia, w 73. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.

Od grudnia 2010 roku napój jest produkowany przez spółki z Grupy Maspex Wadowice. Z kolei za działania marek Maspex, w tym Tigera, w mediach społecznościowych odpowiedzialne są agencje Mindshare i Brasil.
W odpowiedzi na zmasowaną krytykę na Twitterze usunięto grafikę z Instagrama. Mimo to nie udało się jednak firmie uniknąć kompromitacji. Grafika wciąż była bowiem udostępniona na stronie internetowej producenta, a Internauci robili screeny i nawoływali do bojkotu.
 
nźródło: twitter

Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?
Udostępnij:

 

POLECANE
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?
Udostępnij:
Koronawirus
Vademecum Pracownika
Emerytury
Stażowe