Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl, udział w rynku napoju energetycznego Tiger po aferze ze skandaliczną reklamą nie zaszkodził wynikom sprzedażowym spółki. Stało się dokładnie odwrotnie.
Fala krytycznych reakcji rozpoczęła się w internecie osiem dni po publikacji skandalicznej reklamy, czyli 8 sierpnia. Z analizy Centrum Monitorowania Rynku wynika, że udziały w sprzedaży napojów energetycznych marki Tiger w tygodniu od 14 do 21 sierpnia wzrosły o 0,7 pkt. proc., w porównaniu z tygodniem poprzednim i wyniosły 19,8 proc.
Przedstawiciele Maspexu Wadowice byli bardzo powściągliwi w ocenie tych danych.
Tiger sprzedawany jest we wszystkich kanałach sprzedaży i na podsumowania jest stanowczo za wcześnie
- skomentowała dla portalu wirtualnemedia.pl Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Maspexu.
źródło: wirtualnemedia.pl