„Wygrała Pani dzisiaj internety”. Kompromitacja poseł PO. Internauci nie mieli litości

„Reklama, która pojawiła się rano i znikła. Kim są czytelnicy @wPolityce_pl, że może ich zainteresować rynek diamentów? A może chodzi o przypodobanie się władzy?” – pyta poseł PO Lena Kolarska-Bobińska, publikując screen z reklamą „Poznaj rynek diamentów” na wPolityce.pl. Prawdopodobnie jest to reklama kontekstowa.
Oczy „Wygrała Pani dzisiaj internety”. Kompromitacja poseł PO. Internauci nie mieli litości
Oczy / Pixabay.com

Reklama kontekstowa działa tak, że każdemu użytkownikowi wyświetla co innego. Temu, który szukał w internecie sadzonek drzewek, wyświetli reklamę środków ochrony roślin, a temu, kto szukał opon, wyświetli reklamę zakładu wulkanizacji. 

Jakiś czas temu internauci zrywali boki po tym, jak Tomasz Lis poskarżył się, że na portalu Niezależna.pl pokazała mu się reklama „ukraińskich singielek”.

Tym razem internauci również nie mieli litości.

W sumie to smutne. W 2022 r, aktywna w mediach spolecznosciowych była minister nauki nie wie co to reklama kontekstowa [pisownia oryginalna – przyp. red.]

– komentuje Wojciech Wybranowski.

Pani jest jak nauka Polska-niby gronostaje, a jednak VII liga nauki świata. To wniosek na podstawie pani wpisu, niech pani znajdzie zatrudnienie na jakiejś uczelni - jednej z 6 w pierwszej 500 setce świata w Arabii Saud.. Tak, tak oni maja 6 a my dwie. I taki jest ten wpis [pisownia oryginalna – przyp. red.]

– pisze były poseł Tomasz Jaskóła.

Kiedy ostatnio szukała Pani w necie diamentów? Tak z ciekawości pytam ;)

– zapytał reporter Radia ZET Maciej Bąk.

 


Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?
Udostępnij:

 

POLECANE
Koronawirus
Vademecum Pracownika
Emerytury
Stażowe