Nie milkną echa skandalicznej reklamy Tigera. Firma przeprasza, internauci wytykają hipokryzję

"Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu Instagramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć" - taką wiadomość umieścił Tiger Energy Drink na swoich głównych kanałach mediów społecznościowych. Czy to wystarczyło, żeby ukoić wzburzenie w sieci?
 Nie milkną echa skandalicznej reklamy Tigera. Firma przeprasza, internauci wytykają hipokryzję
/ screen Twitter
O sprawie pisaliśmy tutaj. Grafika zamieszczona na Instagramie "Tigera" 1 sierpnia pokazuje wyciągnięty środkowy palec z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajduje się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Reklama wywołała oburzenie internautów i rozgłos w mediach, nie tylko społecznościowych.
 

Co ciekawe, Tiger zareagował dosyć szybko i umieścił w mediach społecznościowych przeprosiny. 



Wygląda jednak na to, że nie tak łatwo uspokoić wzburzenie internautów. Większość komentatorów wytyka producentowi napojów hipokryzję, ponieważ grafika widniała w sieci ponad tydzień, a została zdjęta dopiero w momencie rozpętania się burzy. Dodatkowo wyszło na jaw, że Tiger już parokrotnie publikował w sieci kontrowersyjne grafiki reklamowe, m.in nawiązujące do katastrofy pod Smoleńskiem czy katolickiego święta Bożego Ciała.
 
Czy przeprosiny wystarczą? Fala negatywnych komentarzy internautów wciąż się nie wyczerpuje, nie da się ukryć, że firma poniosła dzisiaj olbrzymie straty wizerunkowe. Rozwiązanie, jak Tiger może próbować się ratować podpowiedział Portal opinii Klubu Jagiellońskiego. Czy producentowi napojów energetycznych uda się z tego skandalu wyjść z twarzą, przekonamy się już niebawem. 

 
źródło: wirtualnemedia.pl, twitter, facebook

 

POLECANE
Kłopoty sztabu Trzaskowskiego? Jest zawiadomienie z ostatniej chwili
Kłopoty sztabu Trzaskowskiego? Jest zawiadomienie

Czy sztab Trzaskowskiego złamał prawo? Lubelski radny wskazuje na agitację przy ratuszu i składa zawiadomienie.

Niepokojące informacje z granicy Polski z Niemcami. Komunikat niemieckich służb z ostatniej chwili
Niepokojące informacje z granicy Polski z Niemcami. Komunikat niemieckich służb

W sobotę oraz w niedzielę doszło w Niemczech do serii zatrzymań afgańskich migrantów. Służby przekazały, ze zostali odesłani do Polski.

Wyciekł arkusz maturalny. CKE zabrała głos z ostatniej chwili
Wyciekł arkusz maturalny. CKE zabrała głos

Zdjęcia arkusza maturalnego z polskiego wyciekły do mediów społecznościowych. CKE podejrzewa, że zdjęcia wykonał zdający.

Premier Rumunii rezygnuje po ogłoszeniu wyników wyborów z ostatniej chwili
Premier Rumunii rezygnuje po ogłoszeniu wyników wyborów

Premier Rumunii Marcel Ciolacu zapowiedział rezygnację po wynikach wyborów prezydenckich – informują rumuńskie media.

Gazeta Wyborcza zaatakowała Karola Nawrockiego. Mec. Lewandowski: To manipulacja z ostatniej chwili
Gazeta Wyborcza zaatakowała Karola Nawrockiego. Mec. Lewandowski: To manipulacja

Znany prawnik Bartosz Lewandowski odniósł się do publikacji "Gazety Wyborczej" dotyczącej kandydata na prezydenta, Karola Nawrockiego. "Panie Redaktorze, przeczytałem ten tekst w całości i to co Pan napisał to manipulacja" - stwierdził mec. dr Lewandowski.

Pieniądze dla PiS. Jest decyzja PKW z ostatniej chwili
Pieniądze dla PiS. Jest decyzja PKW

PKW przyznała PiS roczną subwencję pomniejszoną do ponad 15 mln zł – informuje RMF FM.

ORP Burza. Wystartowała budowa fregaty dla Marynarki Wojennej z ostatniej chwili
ORP "Burza". Wystartowała budowa fregaty dla Marynarki Wojennej

W poniedziałek w PGZ Stoczni Wojennej w Gdyni odbyło się "palenia blach" - czyli symboliczny początek budowy - nowej fregaty wielozadaniowej dla Marynarki Wojennej, przyszłej ORP "Burza". To druga z planowanych trzech fregat Miecznik, które staną się podstawową siłą bojową polskiej marynarki.

16-letnia Maja z Mławy zamordowana. 17-latek odmówił ekstradycji z ostatniej chwili
16-letnia Maja z Mławy zamordowana. 17-latek odmówił ekstradycji

17-letni Bartłomiej G. odmówił ekstradycji do Polski po brutalnym zabójstwie 16-letniej Mai z Mławy – informują greckie media.

Centrum deportacyjne przy granicy z Polską. Niemcy niezadowoleni z ostatniej chwili
Centrum deportacyjne przy granicy z Polską. Niemcy niezadowoleni

Miało być sprawne centrum deportacyjne, a deportowano z niego zaledwie dwie osoby – pisze niemieckie zeit.de. Chodzi o ośrodek w Eisenhüttenstadt, przy granicy z Polską.

Pieskow: Spotkanie Trumpa i Putina jest niezbędne z ostatniej chwili
Pieskow: Spotkanie Trumpa i Putina jest niezbędne

– Spotkanie prezydentów Rosji i USA, Władimira Putina i Donalda Trumpa, jest konieczne, ale musi być dokładnie przygotowane – powiedział w poniedziałek dziennikarzom rzecznik prezydenta Rosji Dmitrij Pieskow.

REKLAMA

Nie milkną echa skandalicznej reklamy Tigera. Firma przeprasza, internauci wytykają hipokryzję

"Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu Instagramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć" - taką wiadomość umieścił Tiger Energy Drink na swoich głównych kanałach mediów społecznościowych. Czy to wystarczyło, żeby ukoić wzburzenie w sieci?
 Nie milkną echa skandalicznej reklamy Tigera. Firma przeprasza, internauci wytykają hipokryzję
/ screen Twitter
O sprawie pisaliśmy tutaj. Grafika zamieszczona na Instagramie "Tigera" 1 sierpnia pokazuje wyciągnięty środkowy palec z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajduje się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Reklama wywołała oburzenie internautów i rozgłos w mediach, nie tylko społecznościowych.
 

Co ciekawe, Tiger zareagował dosyć szybko i umieścił w mediach społecznościowych przeprosiny. 



Wygląda jednak na to, że nie tak łatwo uspokoić wzburzenie internautów. Większość komentatorów wytyka producentowi napojów hipokryzję, ponieważ grafika widniała w sieci ponad tydzień, a została zdjęta dopiero w momencie rozpętania się burzy. Dodatkowo wyszło na jaw, że Tiger już parokrotnie publikował w sieci kontrowersyjne grafiki reklamowe, m.in nawiązujące do katastrofy pod Smoleńskiem czy katolickiego święta Bożego Ciała.
 
Czy przeprosiny wystarczą? Fala negatywnych komentarzy internautów wciąż się nie wyczerpuje, nie da się ukryć, że firma poniosła dzisiaj olbrzymie straty wizerunkowe. Rozwiązanie, jak Tiger może próbować się ratować podpowiedział Portal opinii Klubu Jagiellońskiego. Czy producentowi napojów energetycznych uda się z tego skandalu wyjść z twarzą, przekonamy się już niebawem. 

 
źródło: wirtualnemedia.pl, twitter, facebook


 

Polecane
Emerytury
Stażowe