Adam Kornacki: Jeśli odpuścisz, to znaczy, że przegrałeś

– Ktoś mi kiedyś powiedział, że jestem zawziętym skur… A ja mówię, że jestem konsekwentnym chłopaczkiem, który gdy coś zacznie, to robi to do końca – mówi Adam Kornacki, dziennikarz motoryzacyjny, muzyk, w rozmowie z Bartoszem Boruciakiem.
Adam Kornacki Adam Kornacki: Jeśli odpuścisz, to znaczy, że przegrałeś
Adam Kornacki / adam_kornacki

– Jesteś prezenterem telewizyjnym. Jak to wytrzymuje Twoje ego, gdy jesteś na drugim na planie i grasz na perkusji?

– Zawsze chciałem być frontmanem, zawsze chciałem stać na przodzie sceny i może dlatego właśnie stoję przed kamerą.

– Słuchałeś pewnie Genesis i myślałeś, że będziesz jak Phil Collins?

– Trochę tak, dlatego też drę gębę i staram się robić chórki.

– Bardzo mnie zaskoczyło brzmienie Twojego zespołu NITOA. Muzyka metalowa, która kiedyś była w głównym nurcie, teraz jest w niszy.

– Jest w niszy, ale ta nisza jest bardzo piękna i aktywna. Nigdy nie słuchałem popu, dance’u, house’u itd. Tylko metal!

– Nitoa to Twoja kapela czy wyłącznie grasz tam na bębnach?

– To jest moja kapela. Gram w Nitoi z moim bratem i z naszym kumplem z podstawówki z grochowskiego osiedla z ulicy Fundamentowej. To tam założyliśmy nasz zespół. W 1988 roku graliśmy już razem, Ciebie jeszcze wtedy nie było w planach.

Muzyka 

– Zgadza się [śmiech]. Prezenter, który gra w sekcji rytmicznej. Cały czas nie daje mi to spokoju.

– Zawsze grzęznę w sekcji rytmicznej, ale jestem z tego dumny. Bo wiem, że grając na bębnach, mam odpowiedzialność za zespół. Jak się pomylę, to wszyscy to słyszą, a zespół stoi. Gitarzysta może odjechać w inne rejony, basisty nikt nie słucha, a gdy perkusja stanie, to wszyscy stają. Grając na bębnach, mam takie emocje, jakbym był na wyścigu.

– Kluczowe pytanie. Dlaczego perkusja?

– Grałem wcześniej na basie. Zobaczyłem, jak mój kolega Roman grał na bębnach, a wszystkie dziewczyny z okolicy przychodziły na próbę i gapiły się na to, co robi. Wiesz, o co mi chodzi?

– Wiem.

– Myślałem sobie, że jak Roman wyjedzie, to odkupię od niego polmuza. I tak właśnie zrobiłem. Po zakupie bardzo intensywnie ćwiczyłem grę. Jestem totalnym samoukiem. Kocham grać. A w 1992 roku chciałem być skaterem.

– Jazda na deskorolce. To pewnie słuchałeś też rapu?

– Nigdy nie słuchałem. Nie lubię rapu. Melodeklamacja bardziej kojarzy mi się z poezją śpiewaną niż z muzyką.

– Kiedyś pracował z Tobą Tede w jednej stacji.

– Zgadza się.

– Mogliście stworzyć duet.

– Można było.

– Jak udało Ci się godzić pracę w telewizji z graniem w zespole?

– Jestem na tyle szczęśliwym człowiekiem, że mam swoją salę prób w budynku przy moim domu. O każdej porze dnia i nocy, gdy tylko chcę, idę w kapciach, mam 20 metrów z domu. Otwieram, siadam i gram, kiedy tylko mam wolną godzinę. To jest mój relaks, to jest moja ucieczka od wszystkiego, w szczelnie zamkniętej sali prób. Totalny odpoczynek.

– I jeszcze czworo dzieci.

– Zgadza się. Mam pracę, mam zespół. Mam wszystko fajnie poukładane.

– Jak udało się Wam namówić do współpracy Tomka Luberta?

– Przez przypadek. Wpadliśmy na siebie w internecie. Tomek napisał do mnie na Instagramie i stwierdził, że już tyle tego popu zrobił, że teraz przyszła kolej na coś mocniejszego, więc zaprosiłem Tomka do współpracy. Skomponował nam utwór, pokazał, jak mamy to zagrać. Stworzyliśmy go razem, zajęło nam to kilka miesięcy, bo nikt z nas też nie miał czasu, żeby usiąść i zrobić to na raz. Rozkładaliśmy to w czasie, utwór graliśmy na próbach, Tomek przychodził, wychodził i w końcu mamy utwór „Degeneration”.

– Jak radzisz sobie z tym, że metal nie jest dziś modnym gatunkiem muzycznym?

– Nie jest modny, a ja zawsze idę wbrew modzie. To jest muzyka, którą kocham. Musi być czad.

Motoryzacja 

– Od czego powinny zacząć młode osoby, które interesują się motoryzacją i które chciałyby podzielić się z innymi swoją pasją?

– Wszyscy mamy w kieszeniach urządzenia, którymi możemy nagrywać materiały. Mamy możliwość publikowania swoich treści, ile chcemy i w jaki sposób chcemy. Ja zaczynałem w czasach, kiedy były dwie gazety motoryzacyjne, dwa programy telewizyjne, jeden w telewizji publicznej, drugi w Polsacie. I tak naprawdę żeby zostać dziennikarzem motoryzacyjnym, trzeba się było wbić do składu redakcyjnego. Tu mnie wypychali, bo każdy trzymał się stołka i nie lubił, gdy mu się ktoś młody plątał pod nogami. W mojej sytuacji przypadek zagrał istotną rolę. Miałem już wszystkie szlify telewizyjne zdobyte w małym studiu filmowym, które robiło programy o sportach motorowych, czyli czymś, co mnie najbardziej fascynowało. Jeździłem z kamerami, montowałem, pisałem teksty, oddawałem je na emisję. Prześledziłem cały tryb pracy w telewizji od zalążka, czyli od logistyki, od ustawiania operatorów na pętli rajdowej, aż po oddanie kasety na emisję. Potem projekt padł i przez dwa lata nie miałem roboty. Było słabo. A potem powstał TVN Turbo. Zadzwonili do mnie z zarządu, umówiłem się na rozmowę, powiedzieli, że tworzą oddzielny kanał motoryzacyjny, i poszło. Bardzo zależało mi na tej pracy. A teraz? Jestem tam od ponad dwudziestu lat jako jeden z założycieli kanału.

– Byłeś i pewnie wciąż jesteś bardzo zdeterminowany.

– Ktoś mi kiedyś powiedział, że jestem zawziętym skur… A ja mówię, że jestem konsekwentnym chłopaczkiem, który gdy coś zacznie, to robi to do końca. W tym zawodzie nie można odpuszczać, jeśli odpuścisz, to znaczy, że przegrałeś.

– Mamy singiel, to kiedy płyta?

– Pożyjemy, zobaczymy.

– Jesteś bardzo energiczny, więc może idź w stand-up?

– Nienawidzę uczyć się na pamięć. To wszystko, co przekazuję naszym kochanym widzom w programach, to jest życie. Nie ma scenariusza. Muszę się tylko uczyć cyferek związanych z parametrami samochodów, a i tak, mówiąc te cyfry, gdzieś się pomylę.

– To może kolejna książka?

– Napisałem już dwie.

– Czekam na następną. Od jakiego samochodu najlepiej zacząć przygodę z motoryzacją?

– Od takiego, który najbardziej pasuje danej osobie. Nie ma lepszych i gorszych samochodów. Po prostu musisz się dobrze poczuć w aucie. Koniec i kropka.

– Mamy motoryzację i muzykę – masz jeszcze jakieś pasje?

– Kocham sport, chociaż już teraz nie wyglądam. Przebiegłem maraton. Kocham narty, lubię jeździć na rowerze. Kocham kosić trawę traktorem. Mam dwa – jeden duży, drugi mały. Mam też motorówki.

– Masz ADHD?

– Tak.

– Ja też.

– Dzięki temu mam wszystko zaplanowane. Inaczej bym zwariował.

– Znając życie, nie masz problemów ze snem.

– Żadnych. Dużo spałem w trakcie lotów samolotami. Przed covidem miałem 100–120 lotów rocznie. Połowy z nich nie pamiętam. Zawsze gdy siadam w fotelu w samolocie, od razu zasypiam.

– Wróćmy do Waszego nowego singla. Znacząco różni się od poprzednich utworów. Dlaczego?

– Jest śpiewany po angielsku, a wcześniej wykonywaliśmy go po polsku. Jest to bardzo rytmiczny utwór. Tomek Lubert – jak sam mówi – ma dar od Boga, który pozwala mu ciągle z tych samych akordów, z tej samej gamy tworzyć hity. Publikuje hit za hitem. Ma ich „pierdyliard” i miliardy wyświetleń.

– I jeszcze piosenki dla dzieci.

– Zgadza się. Z muzyki dla dzieci przechodzi do Nitoi i gra metal. Cieszę się, że już tworzony jest drugi utwór – oczywiście Tomek komponuje muzykę.

– Wrócę do samochodów – nikt Ci nie proponował bycia ambasadorem konkretnej marki aut?

– Nie mogę być ambasadorem żadnej marki jako dziennikarz motoryzacyjny. Jestem wiarygodny i wszechstronny. Testuję i kocham wszystkie samochody.

– Bycie ambasadorem byłoby równoznaczne z końcem pracy w TVN Turbo?

– Tak.

– To się nie opłaca.

– Zdecydowanie nie. Jednak są marki, które lubię bardziej niż inne. Staram się oceniać w wyważony sposób. Zawsze próbuję w tych tańszych i gorszych samochodach, uznawanych za brzydkie – takich jak na przykład fiat multipla – znaleźć coś fajnego. I na odwrót: w samochodach uznawanych przez wszystkich za superauta – coś złego.
 


Adam Kornacki 

to dziennikarz motoryzacyjny, prezenter i producent programów TV, konferansjer, wyścigowy mistrz Polski, perkusista w zespole Nitoa, kolekcjoner gitar i samochodów. Założyciel i właściciel Motosport Media chętnie realizuje się na planie zdjęciowym jako reżyser. Tworzy też scenariusze do produkowanych przez siebie programów.


 

POLECANE
Łukaszenka: Nie mamy złudzeń w sprawie dialogu z Polską z ostatniej chwili
Łukaszenka: Nie mamy złudzeń w sprawie dialogu z Polską

Białoruś nie ma złudzeń w kwestii szybkiego wznowienia dialogu z Polską – powiedział prezydent Białorusi Alaksandr Łukaszenka w wywiadzie dla rosyjskiego magazynu w odpowiedzi na pytanie o możliwe zmiany w dwustronnych relacjach w związku z objęciem urzędu prezydenta przez Karola Nawrockiego.

Belgijska policja ws. ostrzelania auta polskiego europosła. Pojazdu nie ma już w kraju z ostatniej chwili
Belgijska policja ws. ostrzelania auta polskiego europosła. "Pojazdu nie ma już w kraju"

Policja w Brukseli potwierdziła we wtorek, że prowadzi dochodzenie w sprawie uszkodzenia samochodu europosła Waldemara Budy (PiS). Polski polityk poinformował dzień wcześniej, że jego auto zostało ostrzelane w stolicy Belgii z broni pneumatycznej.

Pilny komunikat dla mieszkańców Wrocławia z ostatniej chwili
Pilny komunikat dla mieszkańców Wrocławia

Na pl. Społecznym we Wrocławiu doszło dziś rano do niebezpiecznej sytuacji. Z estakady oderwały się fragmenty betonu, które spadły na jezdnię. 

Wiadomości
Zmarszczki i utrata jędrności skóry – dlaczego się pojawiają i jak wpływają na wygląd?

Gładka, napięta skóra twarzy od zawsze kojarzy się z młodością, świeżością i witalnością. Z biegiem lat jednak pojawiają się pierwsze zmarszczki, policzki stopniowo tracą objętość, a skóra staje się mniej sprężysta. To naturalne procesy, które nie stanowią zagrożenia dla zdrowia, ale potrafią zmienić rysy twarzy i dodać jej surowości. Często sprawiają też, że wyglądamy na zmęczonych czy smutnych, nawet jeśli w rzeczywistości czujemy się zupełnie inaczej.

„Ta liczba jest dla nas punktem odniesienia”. Karol Nawrocki dla „Bilda” o reparacjach z ostatniej chwili
„Ta liczba jest dla nas punktem odniesienia”. Karol Nawrocki dla „Bilda” o reparacjach

Prezydent RP Karol Nawrocki w wywiadzie dla niemieckiej gazety „Bild” powiedział, że niedawny atak dronów na Polskę inspirowany był przez Rosję. Opowiedział się za rezygnacją przez wszystkie kraje NATO z importu rosyjskiej ropy. Zdaniem polskiego prezydenta kwestia niemieckich reparacji wojennych dla Polski nie jest prawnie zamknięta.

Zbigniew Ziobro: Tak właśnie wygląda mafijne państwo z ostatniej chwili
Zbigniew Ziobro: Tak właśnie wygląda mafijne państwo

Były minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro ostro skrytykował rząd koalicji 13 grudnia po decyzji Waldemara Żurka o odwołaniu prezesów sądów. Zdaniem ekspertów decyzja ministra jest bezprawna i nie wywołuje żadnych skutków prawnych.

Prezydent Nawrocki rozpoczyna wizyty w Berlinie i Paryżu z ostatniej chwili
Prezydent Nawrocki rozpoczyna wizyty w Berlinie i Paryżu

Prezydent RP Karol Nawrocki przybył w poniedziałek po południu do Berlina, gdzie we wtorek przed południem spotka się z prezydentem Republiki Federalnej Niemiec Frankiem-Walterem Steinmeierem, a następnie z Kanclerzem Friedrichem Merzem. Później tego dnia Karol Nawrocki będzie rozmawiał z prezydentem Republiki Francuskiej Emmanuelem Macronem.

Ministerstwo Sprawiedliwości mianowało nowego rzecznika dyscyplinarnego sędziów. Pierwsze zadanie: usunąć rzeczników z ostatniej chwili
Ministerstwo Sprawiedliwości mianowało nowego rzecznika dyscyplinarnego sędziów. Pierwsze zadanie: usunąć rzeczników

Nowym rzecznikiem dyscyplinarnym sędziów sądów powszechnych została Joanna Raczkowska – przekazało PAP w poniedziałek Ministerstwo Sprawiedliwości. Raczkowska jest sędzią Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa; pracuje w Wydziale Karnym.

Premier: Zneutralizowano drona nad budynkami rządu i Belwederem. Zatrzymano Białorusinów z ostatniej chwili
Premier: Zneutralizowano drona nad budynkami rządu i Belwederem. Zatrzymano Białorusinów

Premier Donald Tusk poinformował w poniedziałek wieczorem, że Służba Ochrony Państwa zneutralizowała drona operującego nad budynkami rządowymi (Parkowa) i Belwederem. Jak przekazał, zatrzymano dwóch obywateli Białorusi. – Policja bada okoliczności incydentu – dodał.

Tego nie mogli mu wybaczyć, dlatego Charlie Kirk musiał umrzeć tylko u nas
Tego nie mogli mu wybaczyć, dlatego Charlie Kirk musiał umrzeć

W chwili, gdy trafiła go kula, stał pod namiotem z napisem-mottem jego działalności "udowodnij mi, że się mylę". Zamachowiec mu tego nie udowodnił. Wręcz przeciwnie.

REKLAMA

Adam Kornacki: Jeśli odpuścisz, to znaczy, że przegrałeś

– Ktoś mi kiedyś powiedział, że jestem zawziętym skur… A ja mówię, że jestem konsekwentnym chłopaczkiem, który gdy coś zacznie, to robi to do końca – mówi Adam Kornacki, dziennikarz motoryzacyjny, muzyk, w rozmowie z Bartoszem Boruciakiem.
Adam Kornacki Adam Kornacki: Jeśli odpuścisz, to znaczy, że przegrałeś
Adam Kornacki / adam_kornacki

– Jesteś prezenterem telewizyjnym. Jak to wytrzymuje Twoje ego, gdy jesteś na drugim na planie i grasz na perkusji?

– Zawsze chciałem być frontmanem, zawsze chciałem stać na przodzie sceny i może dlatego właśnie stoję przed kamerą.

– Słuchałeś pewnie Genesis i myślałeś, że będziesz jak Phil Collins?

– Trochę tak, dlatego też drę gębę i staram się robić chórki.

– Bardzo mnie zaskoczyło brzmienie Twojego zespołu NITOA. Muzyka metalowa, która kiedyś była w głównym nurcie, teraz jest w niszy.

– Jest w niszy, ale ta nisza jest bardzo piękna i aktywna. Nigdy nie słuchałem popu, dance’u, house’u itd. Tylko metal!

– Nitoa to Twoja kapela czy wyłącznie grasz tam na bębnach?

– To jest moja kapela. Gram w Nitoi z moim bratem i z naszym kumplem z podstawówki z grochowskiego osiedla z ulicy Fundamentowej. To tam założyliśmy nasz zespół. W 1988 roku graliśmy już razem, Ciebie jeszcze wtedy nie było w planach.

Muzyka 

– Zgadza się [śmiech]. Prezenter, który gra w sekcji rytmicznej. Cały czas nie daje mi to spokoju.

– Zawsze grzęznę w sekcji rytmicznej, ale jestem z tego dumny. Bo wiem, że grając na bębnach, mam odpowiedzialność za zespół. Jak się pomylę, to wszyscy to słyszą, a zespół stoi. Gitarzysta może odjechać w inne rejony, basisty nikt nie słucha, a gdy perkusja stanie, to wszyscy stają. Grając na bębnach, mam takie emocje, jakbym był na wyścigu.

– Kluczowe pytanie. Dlaczego perkusja?

– Grałem wcześniej na basie. Zobaczyłem, jak mój kolega Roman grał na bębnach, a wszystkie dziewczyny z okolicy przychodziły na próbę i gapiły się na to, co robi. Wiesz, o co mi chodzi?

– Wiem.

– Myślałem sobie, że jak Roman wyjedzie, to odkupię od niego polmuza. I tak właśnie zrobiłem. Po zakupie bardzo intensywnie ćwiczyłem grę. Jestem totalnym samoukiem. Kocham grać. A w 1992 roku chciałem być skaterem.

– Jazda na deskorolce. To pewnie słuchałeś też rapu?

– Nigdy nie słuchałem. Nie lubię rapu. Melodeklamacja bardziej kojarzy mi się z poezją śpiewaną niż z muzyką.

– Kiedyś pracował z Tobą Tede w jednej stacji.

– Zgadza się.

– Mogliście stworzyć duet.

– Można było.

– Jak udało Ci się godzić pracę w telewizji z graniem w zespole?

– Jestem na tyle szczęśliwym człowiekiem, że mam swoją salę prób w budynku przy moim domu. O każdej porze dnia i nocy, gdy tylko chcę, idę w kapciach, mam 20 metrów z domu. Otwieram, siadam i gram, kiedy tylko mam wolną godzinę. To jest mój relaks, to jest moja ucieczka od wszystkiego, w szczelnie zamkniętej sali prób. Totalny odpoczynek.

– I jeszcze czworo dzieci.

– Zgadza się. Mam pracę, mam zespół. Mam wszystko fajnie poukładane.

– Jak udało się Wam namówić do współpracy Tomka Luberta?

– Przez przypadek. Wpadliśmy na siebie w internecie. Tomek napisał do mnie na Instagramie i stwierdził, że już tyle tego popu zrobił, że teraz przyszła kolej na coś mocniejszego, więc zaprosiłem Tomka do współpracy. Skomponował nam utwór, pokazał, jak mamy to zagrać. Stworzyliśmy go razem, zajęło nam to kilka miesięcy, bo nikt z nas też nie miał czasu, żeby usiąść i zrobić to na raz. Rozkładaliśmy to w czasie, utwór graliśmy na próbach, Tomek przychodził, wychodził i w końcu mamy utwór „Degeneration”.

– Jak radzisz sobie z tym, że metal nie jest dziś modnym gatunkiem muzycznym?

– Nie jest modny, a ja zawsze idę wbrew modzie. To jest muzyka, którą kocham. Musi być czad.

Motoryzacja 

– Od czego powinny zacząć młode osoby, które interesują się motoryzacją i które chciałyby podzielić się z innymi swoją pasją?

– Wszyscy mamy w kieszeniach urządzenia, którymi możemy nagrywać materiały. Mamy możliwość publikowania swoich treści, ile chcemy i w jaki sposób chcemy. Ja zaczynałem w czasach, kiedy były dwie gazety motoryzacyjne, dwa programy telewizyjne, jeden w telewizji publicznej, drugi w Polsacie. I tak naprawdę żeby zostać dziennikarzem motoryzacyjnym, trzeba się było wbić do składu redakcyjnego. Tu mnie wypychali, bo każdy trzymał się stołka i nie lubił, gdy mu się ktoś młody plątał pod nogami. W mojej sytuacji przypadek zagrał istotną rolę. Miałem już wszystkie szlify telewizyjne zdobyte w małym studiu filmowym, które robiło programy o sportach motorowych, czyli czymś, co mnie najbardziej fascynowało. Jeździłem z kamerami, montowałem, pisałem teksty, oddawałem je na emisję. Prześledziłem cały tryb pracy w telewizji od zalążka, czyli od logistyki, od ustawiania operatorów na pętli rajdowej, aż po oddanie kasety na emisję. Potem projekt padł i przez dwa lata nie miałem roboty. Było słabo. A potem powstał TVN Turbo. Zadzwonili do mnie z zarządu, umówiłem się na rozmowę, powiedzieli, że tworzą oddzielny kanał motoryzacyjny, i poszło. Bardzo zależało mi na tej pracy. A teraz? Jestem tam od ponad dwudziestu lat jako jeden z założycieli kanału.

– Byłeś i pewnie wciąż jesteś bardzo zdeterminowany.

– Ktoś mi kiedyś powiedział, że jestem zawziętym skur… A ja mówię, że jestem konsekwentnym chłopaczkiem, który gdy coś zacznie, to robi to do końca. W tym zawodzie nie można odpuszczać, jeśli odpuścisz, to znaczy, że przegrałeś.

– Mamy singiel, to kiedy płyta?

– Pożyjemy, zobaczymy.

– Jesteś bardzo energiczny, więc może idź w stand-up?

– Nienawidzę uczyć się na pamięć. To wszystko, co przekazuję naszym kochanym widzom w programach, to jest życie. Nie ma scenariusza. Muszę się tylko uczyć cyferek związanych z parametrami samochodów, a i tak, mówiąc te cyfry, gdzieś się pomylę.

– To może kolejna książka?

– Napisałem już dwie.

– Czekam na następną. Od jakiego samochodu najlepiej zacząć przygodę z motoryzacją?

– Od takiego, który najbardziej pasuje danej osobie. Nie ma lepszych i gorszych samochodów. Po prostu musisz się dobrze poczuć w aucie. Koniec i kropka.

– Mamy motoryzację i muzykę – masz jeszcze jakieś pasje?

– Kocham sport, chociaż już teraz nie wyglądam. Przebiegłem maraton. Kocham narty, lubię jeździć na rowerze. Kocham kosić trawę traktorem. Mam dwa – jeden duży, drugi mały. Mam też motorówki.

– Masz ADHD?

– Tak.

– Ja też.

– Dzięki temu mam wszystko zaplanowane. Inaczej bym zwariował.

– Znając życie, nie masz problemów ze snem.

– Żadnych. Dużo spałem w trakcie lotów samolotami. Przed covidem miałem 100–120 lotów rocznie. Połowy z nich nie pamiętam. Zawsze gdy siadam w fotelu w samolocie, od razu zasypiam.

– Wróćmy do Waszego nowego singla. Znacząco różni się od poprzednich utworów. Dlaczego?

– Jest śpiewany po angielsku, a wcześniej wykonywaliśmy go po polsku. Jest to bardzo rytmiczny utwór. Tomek Lubert – jak sam mówi – ma dar od Boga, który pozwala mu ciągle z tych samych akordów, z tej samej gamy tworzyć hity. Publikuje hit za hitem. Ma ich „pierdyliard” i miliardy wyświetleń.

– I jeszcze piosenki dla dzieci.

– Zgadza się. Z muzyki dla dzieci przechodzi do Nitoi i gra metal. Cieszę się, że już tworzony jest drugi utwór – oczywiście Tomek komponuje muzykę.

– Wrócę do samochodów – nikt Ci nie proponował bycia ambasadorem konkretnej marki aut?

– Nie mogę być ambasadorem żadnej marki jako dziennikarz motoryzacyjny. Jestem wiarygodny i wszechstronny. Testuję i kocham wszystkie samochody.

– Bycie ambasadorem byłoby równoznaczne z końcem pracy w TVN Turbo?

– Tak.

– To się nie opłaca.

– Zdecydowanie nie. Jednak są marki, które lubię bardziej niż inne. Staram się oceniać w wyważony sposób. Zawsze próbuję w tych tańszych i gorszych samochodach, uznawanych za brzydkie – takich jak na przykład fiat multipla – znaleźć coś fajnego. I na odwrót: w samochodach uznawanych przez wszystkich za superauta – coś złego.
 


Adam Kornacki 

to dziennikarz motoryzacyjny, prezenter i producent programów TV, konferansjer, wyścigowy mistrz Polski, perkusista w zespole Nitoa, kolekcjoner gitar i samochodów. Założyciel i właściciel Motosport Media chętnie realizuje się na planie zdjęciowym jako reżyser. Tworzy też scenariusze do produkowanych przez siebie programów.



 

Polecane
Emerytury
Stażowe