Kurdej-Szatan zakończy współpracę z siecią Play? Jej agencja zabrała głos

Nie milkną echa skandalicznej wypowiedzi Barbary Kurdej-Szatan, która wpisem nt. Straży Granicznej i sytuacji na granicy polsko-białoruskiej wywołała w polskich mediach prawdziwe trzęsienie ziemi.
Celebrytka co prawda przeprosiła „za niestosowny język”, a później zapewniała o swoim szacunku do służb mundurowych. Jednak niewiele to pomogło; aktorka tym razem najwyraźniej zdecydowanie przesadziła i straciła sympatię sporej części fanów. Sprawą zajmuje się również prokuratura, a Kurdej-Szatan stała się bohaterką propagandy białoruskiego reżimu.
Tymczasem jeszcze przed świętami do księgarń miała trafić książka celebrytki o „proroczym” tytule „Jak to się stało”. Nie ma jej jednak jak wypromować, biorąc pod uwagę, że każdy wpis Kurdej-Szatan na Instagramie spotyka się z masową krytyką, do tego stopnia, że aktorka zablokowała możliwość komentowania jej wpisów...
Kurdej-Szatan straci kontrakt z Play?
W środę serwis plotkarski Pudelek poinformował, że to nie koniec fatalnych wieści dla celebrytki, bowiem sieć Play zamierza definitywnie zakończyć współpracę z aktorką nie przedłużając z nią lukratywnego kontraktu.
– Play nie przedłuży kontraktu z Kurdej-Szatan. Czekają po prostu, aż skończy się ten, który teraz obowiązuje. W branży mówi się też, że w przyszłym roku nową kampanię będzie realizowała inna agencja reklamowa niż do tej pory. Agencje już składają Playowi oferty i propozycje jej odświeżenia. W nowej kampanii nie będzie już celebrytów typu Kurdej-Szatan czy Wojewódzki, postawią bardziej na prestiż, aktorów w stylu Gajosa i Fronczewskiego. Mają dosyć tego zamieszania i awantur, listów protestacyjnych od klientów, które otrzymują i które blokują im skrzynki – mówił cytowany przez serwis informator.
ZOBACZ TAKŻE: To kpina? W nowej reklamie Play jeszcze więcej Kurdej-Szatan [WIDEO]
Agencja celebrytki zabrała głos
„Gazeta Wyborcza”, która dotarła do agencji obsługującej celebrytkę DB4 Management.
– Kontrakt pani Kurdej-Szatan z siecią Play trwa. Spoty w ramach kampanii „Gwiazdy przeszły do Play" są nadal nagrywane zgodnie z harmonogramem i będą nagrywane przynajmniej do końca roku. Współpraca nie została zerwana – przekazał Kuba Szwedowski z DB4.