W wakacje tańsze tankowanie na stacjach ORLEN! Ci klienci zapłacą mniej o 30 gr. za litr

Nowi i obecni klienci ORLEN VITAY mogą w wakacje zatankować paliwo w niższych cenach. Koncern startuje z nową letnią promocją, która gwarantuje użytkownikom programu lojalnościowego tańsze paliwa o 30 groszy za litr. Dodatkową zniżkę otrzymają posiadacze Karty Dużej Rodziny. W ramach promocji, każdy uczestnik programu ORLEN VITAY, będzie mógł zatankować z rabatem aż do 150 litrów paliwa miesięcznie na wszystkich stacjach Koncernu w Polsce. 
/ Orlen.pl / materiały prasowe

Promocja na paliwa na stacjach ORLEN rozpocznie się 1 lipca br., ale klienci ORLEN VITAY używający aplikacji będą mogli korzystać z rabatów już od 27 czerwca br. Tańsze tankowanie będzie obowiązywało całe wakacje, a więc przez dwa miesiące.

- Kryzys energetyczny i wojna za naszą wschodnią granicą powodują niestabilność na rynkach surowców i doprowadziły m.in. do wzrostu kosztów transportu oraz cen energii, z którymi mierzą się obecnie wszystkie kraje europejskie. Zdajemy sobie sprawę z trudnej sytuacji naszych klientów, dlatego w ramach mechanizmów rynkowych robimy wszystko, aby w tym wymagającym dla całej Europy momencie paliwo w Polsce było możliwie najtańsze. Przygotowaliśmy letnią promocję, która pozwoli kierowcom taniej tankować na naszych stacjach. Wszystkie nasze procesy optymalizacyjne wspierane realnymi działaniami rządu powodują, że ceny paliw w Polsce od tygodni pozostają jednymi z najniższych w Unii Europejskiej i obecnie są niższe niż w Bułgarii czy Rumunii. Dokładamy starań, aby tak pozostało – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Z letniej promocji będą mogli skorzystać wszyscy zarejestrowani uczestnicy programu VITAY, którzy korzystają z aplikacji ORLEN VITAY lub tradycyjnej plastikowej karty VITAY. Każdy uczestnik promocji otrzyma 30 groszy rabatu na litrze dowolnego paliwa (EFECTA lub VERVA) w ramach trzech tankowań do 50 litrów miesięcznie. Pozwoli to nabyć w okresie wakacyjnym do 150 litrów paliwa miesięcznie z wysokim rabatem. Na dodatkową zniżkę mogą liczyć uczestnicy programu VITAY, którzy posiadają Kartę Dużej Rodziny. Otrzymają oni rabat wyższy o 10 groszy, co oznacza, że oszczędzą 40 groszy na litrze.

Program VITAY od ponad 20 lat umożliwia zbieranie punktów za tankowanie paliwa oraz zakup innych produktów na stacjach ORLEN. Punkty VITAY można wymieniać nie tylko na atrakcyjne nagrody rzeczowe i kupony rabatowe, ale także przeznaczyć na pomoc charytatywną.

Zdaniem Polaków, ORLEN jest niezmiennie najbardziej rozpoznawalną i cieszącą się największą sympatią marką stacji paliw, a także liderem wśród koncernów pod względem jakości oferty produktowej. Z badania przeprowadzonego w maju br. przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS wynika, że stacje ORLEN zna niemal 100 proc. Polaków, a 61 proc. darzy je największą sympatią. Niemal tyle samo ankietowanych uważa, że stacje koncernu są najbardziej godne zaufania. To wynik aż o 12 proc. wyższy od drugiej w zestawieniu marki stacji paliw.

Co więcej, spośród wszystkich dostępnych na polskim rynku marek, to właśnie stacje ORLEN Polacy chcieliby mieć w swojej najbliższej okolicy. Wynik uzyskany przez Koncern jest aż o 32 proc. wyższy od drugiej w rankingu marki.

Blisko 90% Polaków docenia ORLEN przede wszystkim za wysoką jakość oferowanego paliwa, 84 proc. za jakość obsługi, a niemal tyle samo za bogatą ofertę pozapaliwową, w tym artykułów spożywczych.

Opinie Polaków potwierdzają także, że PKN ORLEN, rozwijając nisko- i zeroemisyjną energetykę, w tym paliwa alternatywne, podąża we właściwym kierunku. Z badania wynika, że zdaniem niemal 70 proc. ankietowanych, koncerny paliwowe powinny rozwijać i upowszechniać technologie zielonego transportu, w tym m.in. samochody elektryczne i na wodór, a także inwestować w produkcję czystej energii ze źródeł odnawialnych. Podobny odsetek respondentów uważa, że na stacjach paliw powinny być dostępne punkty ładowania samochodów elektrycznych. Grupa ORLEN posiada już ponad 400 takich punktów w całej Polsce.

Letnia kampania rabatowa PKN ORLEN będzie promowana w telewizji, internecie, radiu, prasie, a także na outdoorach i stacjach ORLEN. Za kreację odpowiada agencja Grey.


 


 

POLECANE
Komunikat Straży Granicznej. Pilne doniesienia z granicy z ostatniej chwili
Komunikat Straży Granicznej. Pilne doniesienia z granicy

Straż Graniczna publikuje raporty dotyczące wydarzeń na polskiej granicy z Białorusią. Ponadto zaraportowano także o sytuacji na granicy z Litwą i Niemcami w związku z przywróceniem na nich tymczasowych kontroli.

Niemieckie media komentują wyrok TSUE ws. Polski: Kto nie chce być w UE, może odejść z ostatniej chwili
Niemieckie media komentują wyrok TSUE ws. Polski: "Kto nie chce być w UE, może odejść"

Komentując czwartkowy wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE ws. polskiego Trybunału Konstytucyjnego, niemiecki dziennik "Frankfurter Allgemeine Zeitung" stwierdził, że kraj, który nie chce pozostać w Unii, może z niej wystąpić.

Warszawskie zoo przekazało radosną nowinę z ostatniej chwili
Warszawskie zoo przekazało radosną nowinę

Warszawskie zoo poinformowało w piątek 19 grudnia, że urodzone latem góralki skalne rosną zdrowo i dobrze odnajdują się w stadzie. Te zwinne zwierzęta mają zaskakujących krewnych. Są to… słonie.

Pożar hotelu we Wrocławiu z ostatniej chwili
Pożar hotelu we Wrocławiu

W hotelu Park Plaza we Wrocławiu doszło do pożaru, w wyniku którego zmarła jedna osoba, a druga trafiła do szpitala – wynika z informacji podanych przez Radio Wrocław.

Prezydent reaguje na szokujący wpis. Wystarczyły dwa słowa z ostatniej chwili
Prezydent reaguje na szokujący wpis. Wystarczyły dwa słowa

Europoseł Platformy Obywatelskiej i była prezydent Warszawy chciała uderzyć w prezydenta po decyzji w sprawie demontażu Okrągłego Stołu. Karol Nawrocki odpowiedział krótko.

Szokujące słowa Zełenskiego. Ukraiński deputowany: „Oświadczył, że czeka na śmierć Donalda Trumpa” wideo
Szokujące słowa Zełenskiego. Ukraiński deputowany: „Oświadczył, że czeka na śmierć Donalda Trumpa”

„Zełenski oświadczył, że czeka na śmierć Donalda Trumpa. Na konferencji prasowej powiedział, że stanowisko USA w sprawie członkostwa Ukrainy w NATO może się zmienić, gdy «politycy się zmienią lub ktoś umrze»” – alarmuje na platformie X deputowany do ukraińskiego parlamentu Artem Dmytruk, dołączając nagranie z telewizji SkyNews.

CNN: Rosja wykorzystuje flotę cieni do działań szpiegowskich z ostatniej chwili
CNN: Rosja wykorzystuje flotę cieni do działań szpiegowskich

Rosja wykorzystuje flotę cieni do szpiegowania – podała w czwartek CNN, powołując się na zachodnie i ukraińskie źródła wywiadowcze. Na pokładach tankowców obecni są Rosjanie powiązani ze służbami, w tym byli najemnicy z tzw. grupy Wagnera.

Prezydent zawetował nowe prawo oświatowe: To chaos, ideologizacja i eksperymentowanie z ostatniej chwili
Prezydent zawetował nowe prawo oświatowe: "To chaos, ideologizacja i eksperymentowanie"

Po konsultacjach z nauczycielami, ekspertami i rodzicami prezydent Karol Nawrocki zdecydował o zawetowaniu nowelizacji Prawa oświatowego. Jak podkreślił, proponowane zmiany prowadziłyby do chaosu, ideologizacji szkoły i eksperymentowania na dzieciach.

Okrągły Stół opuścił dziś Pałac Prezydencki, ale decyzja zapadła lata temu pilne
Okrągły Stół opuścił dziś Pałac Prezydencki, ale decyzja zapadła lata temu

Przeniesienie Okrągłego Stołu z Pałacu Prezydenckiego wywołało falę komentarzy i politycznych emocji. Jak się jednak okazuje, nie była to decyzja obecnego prezydenta. Ustalenia w tej sprawie zapadły kilka lat temu, jeszcze za prezydentury Andrzeja Dudy.

Chcieli otwartych granic, planowali atak terrorystyczny w Sylwestra tylko u nas
Chcieli otwartych granic, planowali atak terrorystyczny w Sylwestra

Ludzie generalnie zdolni są do zła i przemocy. Przypadki kiedy te występują po prawej stronie sceny politycznej, są szeroko nagłaśniane. Wielu jednak zapomina, że podobne problemy istnieją również po lewej stronie polityki. Zapomina, albo raczej: nigdy się o wielu „postępowych” radykałach nie dowiaduje, media są bowiem bardzo wybiórcze i faworyzują lewicę.

REKLAMA

W wakacje tańsze tankowanie na stacjach ORLEN! Ci klienci zapłacą mniej o 30 gr. za litr

Nowi i obecni klienci ORLEN VITAY mogą w wakacje zatankować paliwo w niższych cenach. Koncern startuje z nową letnią promocją, która gwarantuje użytkownikom programu lojalnościowego tańsze paliwa o 30 groszy za litr. Dodatkową zniżkę otrzymają posiadacze Karty Dużej Rodziny. W ramach promocji, każdy uczestnik programu ORLEN VITAY, będzie mógł zatankować z rabatem aż do 150 litrów paliwa miesięcznie na wszystkich stacjach Koncernu w Polsce. 
/ Orlen.pl / materiały prasowe

Promocja na paliwa na stacjach ORLEN rozpocznie się 1 lipca br., ale klienci ORLEN VITAY używający aplikacji będą mogli korzystać z rabatów już od 27 czerwca br. Tańsze tankowanie będzie obowiązywało całe wakacje, a więc przez dwa miesiące.

- Kryzys energetyczny i wojna za naszą wschodnią granicą powodują niestabilność na rynkach surowców i doprowadziły m.in. do wzrostu kosztów transportu oraz cen energii, z którymi mierzą się obecnie wszystkie kraje europejskie. Zdajemy sobie sprawę z trudnej sytuacji naszych klientów, dlatego w ramach mechanizmów rynkowych robimy wszystko, aby w tym wymagającym dla całej Europy momencie paliwo w Polsce było możliwie najtańsze. Przygotowaliśmy letnią promocję, która pozwoli kierowcom taniej tankować na naszych stacjach. Wszystkie nasze procesy optymalizacyjne wspierane realnymi działaniami rządu powodują, że ceny paliw w Polsce od tygodni pozostają jednymi z najniższych w Unii Europejskiej i obecnie są niższe niż w Bułgarii czy Rumunii. Dokładamy starań, aby tak pozostało – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Z letniej promocji będą mogli skorzystać wszyscy zarejestrowani uczestnicy programu VITAY, którzy korzystają z aplikacji ORLEN VITAY lub tradycyjnej plastikowej karty VITAY. Każdy uczestnik promocji otrzyma 30 groszy rabatu na litrze dowolnego paliwa (EFECTA lub VERVA) w ramach trzech tankowań do 50 litrów miesięcznie. Pozwoli to nabyć w okresie wakacyjnym do 150 litrów paliwa miesięcznie z wysokim rabatem. Na dodatkową zniżkę mogą liczyć uczestnicy programu VITAY, którzy posiadają Kartę Dużej Rodziny. Otrzymają oni rabat wyższy o 10 groszy, co oznacza, że oszczędzą 40 groszy na litrze.

Program VITAY od ponad 20 lat umożliwia zbieranie punktów za tankowanie paliwa oraz zakup innych produktów na stacjach ORLEN. Punkty VITAY można wymieniać nie tylko na atrakcyjne nagrody rzeczowe i kupony rabatowe, ale także przeznaczyć na pomoc charytatywną.

Zdaniem Polaków, ORLEN jest niezmiennie najbardziej rozpoznawalną i cieszącą się największą sympatią marką stacji paliw, a także liderem wśród koncernów pod względem jakości oferty produktowej. Z badania przeprowadzonego w maju br. przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS wynika, że stacje ORLEN zna niemal 100 proc. Polaków, a 61 proc. darzy je największą sympatią. Niemal tyle samo ankietowanych uważa, że stacje koncernu są najbardziej godne zaufania. To wynik aż o 12 proc. wyższy od drugiej w zestawieniu marki stacji paliw.

Co więcej, spośród wszystkich dostępnych na polskim rynku marek, to właśnie stacje ORLEN Polacy chcieliby mieć w swojej najbliższej okolicy. Wynik uzyskany przez Koncern jest aż o 32 proc. wyższy od drugiej w rankingu marki.

Blisko 90% Polaków docenia ORLEN przede wszystkim za wysoką jakość oferowanego paliwa, 84 proc. za jakość obsługi, a niemal tyle samo za bogatą ofertę pozapaliwową, w tym artykułów spożywczych.

Opinie Polaków potwierdzają także, że PKN ORLEN, rozwijając nisko- i zeroemisyjną energetykę, w tym paliwa alternatywne, podąża we właściwym kierunku. Z badania wynika, że zdaniem niemal 70 proc. ankietowanych, koncerny paliwowe powinny rozwijać i upowszechniać technologie zielonego transportu, w tym m.in. samochody elektryczne i na wodór, a także inwestować w produkcję czystej energii ze źródeł odnawialnych. Podobny odsetek respondentów uważa, że na stacjach paliw powinny być dostępne punkty ładowania samochodów elektrycznych. Grupa ORLEN posiada już ponad 400 takich punktów w całej Polsce.

Letnia kampania rabatowa PKN ORLEN będzie promowana w telewizji, internecie, radiu, prasie, a także na outdoorach i stacjach ORLEN. Za kreację odpowiada agencja Grey.


 



 

Polecane