Firma Victoria's Secret wraca do korzeni? Feminizm przyczynił się do strat

Firma Victoria's Secret wraca do korzeni? Wiele na to wskazuje. Praktykowany przez 2 lata pomysł pozbycia się seksistowskiego wizerunku w perspektywie czasu nie opłacił się. Postanowiono więc zmienić strategię.
Twarz kobiety / zdjęcie poglądowe Firma Victoria's Secret wraca do korzeni? Feminizm przyczynił się do strat
Twarz kobiety / zdjęcie poglądowe / Pixabay License

Marka oferująca elegancką bieliznę w ostatnim czasie angażowała się w promowanie różnorodności. W reklamach Victoria's Secret występowały więc kobiety plus size, w ciąży oraz transpłciowe. Nie brakowało także rozmaitych aktywistek, czy osób z zespołem Downa. Jak się po czasie okazało, efekt był odwrotny od zamierzonego. Rezygnacja z takich modelek jak Heidi Klum, czy Gisele Bündchen szybko okazało się niewłaściwym posunięciem i przyniosła przedsiębiorstwu straty. 

Budowanie marki na feminizmie się nie opłaca

O szczegółach poinformowało CNN. Najnowsze statystyki mówią, że przychody firmy wyniosły ok. 6,2 mld dolarów, czyli o 5 proc. mniej niż w ubiegłym roku. To również wynik niższy niż odnotowano w 2020 roku. Po 24 miesiącach zarząd firmy nie ma wątpliwości, że należy wrócić do poprzednich rozwiązań. Mają nim być szczupłe modelki tzw. Aniołki, które od lat promowały ekskluzywną bieliznę.

Środowiska lewicowe od lat zabiegają o to, by promować różnorodność w wielu wymiarach i wcielać ją w nasze codzienne życie. Tymczasem opisana sytuacja pokazuje, że budowanie marki na feminizmie i lewicowych koncepcjach nie przynosi dobrych rezultatów. Forsowanie pewnych rozwiązań na siłę coraz częściej spotyka się z oporem.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Zamieszanie przy rezydencji Joe Bidena. Poderwano myśliwce


Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...

 

POLECANE
Beata Szydło nie przebiera w słowach: Gwiazdorzenie w stylu youtubera z ostatniej chwili
Beata Szydło nie przebiera w słowach: Gwiazdorzenie w stylu youtubera

Polityka to nie show, zasięgi na YouTube i naciskanie przycisku nie wystarczy. Polityka to poważna sprawa – mówi do marszałka Sejmu Szymona Hołowni była premier i europoseł PiS Beata Szydło.

Nie żyje znana polska aktorka z ostatniej chwili
Nie żyje znana polska aktorka

W środę, 6 grudnia, zmarła Mirosława Krajewska-Marczewska, aktorka teatralna, filmowa i dubbingowa. O śmierci artystki powiadomiły PAP jej dzieci, Katarzyna Kozak i Marcin Marczewski.

Są wyniki sekcji zwłok zamordowanych policjantów z ostatniej chwili
Są wyniki sekcji zwłok zamordowanych policjantów

Przyczyną śmierci dwóch wrocławskich policjantów były obrażenia doznane w wyniku postrzału – podał w środę PAP rzecznik Prokuratury Krajowej prok. Łukasz Łapczyński.

Skandal w Pałacu Buckingham. Sąsiedzi księcia Harry'ego i Meghan Markle przerywają milczenie z ostatniej chwili
Skandal w Pałacu Buckingham. Sąsiedzi księcia Harry'ego i Meghan Markle przerywają milczenie

Wokół Pałacu Buckingham po raz kolejny zawrzało w brytyjskich mediach. Wszystko za sprawą księcia Harry'ego i Meghan Markle. O sprawie donosi GBNews.

Sejmowa większość odrzuciła rządowy projekt ws. zamrożenia cen energii z ostatniej chwili
Sejmowa większość odrzuciła rządowy projekt ws. zamrożenia cen energii

Sejmowa większość w środowym głosowaniu odrzuciła rządowy projekt zakładający obniżkę cen energii przez cały 2024 r. Sejm zajmie się natomiast projektem ustawy posłów Polski 2050-Trzeciej Drogi oraz Koalicji Obywatelskiej.

„Jestem przerażony”. Niepokojące doniesienia w sprawie rekordzisty „Jeden z dziesięciu” z ostatniej chwili
„Jestem przerażony”. Niepokojące doniesienia w sprawie rekordzisty „Jeden z dziesięciu”

Artur Baranowski, finalista „Jeden z dziesięciu”, który wprawił w osłupienie widzów i brawurowo awansował do finałowego odcinka, nie wystąpił ostatecznie w odcinku finałowym.

RPP podjęła decyzję ws. stóp procentowych z ostatniej chwili
RPP podjęła decyzję ws. stóp procentowych

Rada Polityki Pieniężnej podczas środowego posiedzenia nie zmieniła stóp procentowych. To oznacza, że główna stopa referencyjna została utrzymana na poziomie 5,75 proc.

Niepokojące doniesienia z granicy. Straż Graniczna wydała komunikat z ostatniej chwili
Niepokojące doniesienia z granicy. Straż Graniczna wydała komunikat

16 cudzoziemców próbowało minionej doby przedostać się z Białorusi do Polski – podała w środę rano Straż Graniczna. Dodała, że w tym pięć osób na widok polskich patroli zawróciło na Białoruś.

Będzie naprawdę niebezpiecznie. Te regiony są szczególnie zagrożone z ostatniej chwili
Będzie naprawdę niebezpiecznie. Te regiony są szczególnie zagrożone

W środę w ciągu dnia i w nocy w powiatach wieluńskim i wieruszowskim na południowym zachodzie woj. łódzkiego mogą występować marznące opady powodujące oblodzenie na drogach i chodnikach – ostrzegają synoptycy z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej.

Nieoficjalnie: Ministerstwo Rolnictwa zakazuje stosowania „mięsnych” nazw do produktów roślinnych z ostatniej chwili
Nieoficjalnie: Ministerstwo Rolnictwa zakazuje stosowania „mięsnych” nazw do produktów roślinnych

Branżowy serwis rolniczy Top agrar Polska informuje, że Ministerstwo Rolnictwa zakaże stosowania mięsnych nazw dla roślinnych zamienników. Stosowna nowelizacja rozporządzenia jest już przygotowana.

REKLAMA

Firma Victoria's Secret wraca do korzeni? Feminizm przyczynił się do strat

Firma Victoria's Secret wraca do korzeni? Wiele na to wskazuje. Praktykowany przez 2 lata pomysł pozbycia się seksistowskiego wizerunku w perspektywie czasu nie opłacił się. Postanowiono więc zmienić strategię.
Twarz kobiety / zdjęcie poglądowe Firma Victoria's Secret wraca do korzeni? Feminizm przyczynił się do strat
Twarz kobiety / zdjęcie poglądowe / Pixabay License

Marka oferująca elegancką bieliznę w ostatnim czasie angażowała się w promowanie różnorodności. W reklamach Victoria's Secret występowały więc kobiety plus size, w ciąży oraz transpłciowe. Nie brakowało także rozmaitych aktywistek, czy osób z zespołem Downa. Jak się po czasie okazało, efekt był odwrotny od zamierzonego. Rezygnacja z takich modelek jak Heidi Klum, czy Gisele Bündchen szybko okazało się niewłaściwym posunięciem i przyniosła przedsiębiorstwu straty. 

Budowanie marki na feminizmie się nie opłaca

O szczegółach poinformowało CNN. Najnowsze statystyki mówią, że przychody firmy wyniosły ok. 6,2 mld dolarów, czyli o 5 proc. mniej niż w ubiegłym roku. To również wynik niższy niż odnotowano w 2020 roku. Po 24 miesiącach zarząd firmy nie ma wątpliwości, że należy wrócić do poprzednich rozwiązań. Mają nim być szczupłe modelki tzw. Aniołki, które od lat promowały ekskluzywną bieliznę.

Środowiska lewicowe od lat zabiegają o to, by promować różnorodność w wielu wymiarach i wcielać ją w nasze codzienne życie. Tymczasem opisana sytuacja pokazuje, że budowanie marki na feminizmie i lewicowych koncepcjach nie przynosi dobrych rezultatów. Forsowanie pewnych rozwiązań na siłę coraz częściej spotyka się z oporem.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Zamieszanie przy rezydencji Joe Bidena. Poderwano myśliwce



Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...

 

Polecane
Emerytury
Stażowe