[Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii

Koronawirus sparaliżował życie społeczne na całym świecie. Wszyscy odczuwamy codzienne trudy związane z pandemią. Również rzeczywistość gospodarcza zmienia się na naszych oczach. Czy są różnice w reakcjach i skutkach podejmowanych działań w sektorze spółdzielczym, gdy porównamy go z dużymi firmami komercyjnymi lub małymi firmami typu rodzinnego? Za wcześnie by wyciągać jednoznaczne wnioski choć bez wątpienia ważne jest dziś zachowanie społecznej solidarności w każdym obszarze.
 [Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii
/ pxhere.com/
Od wielu tygodni rząd apeluje do Polaków: zostańmy w domach! Myśląc o wspólnocie, nie można tych słów nie powtórzyć: zostańmy więc w domach! Jak na to wezwanie reagują instytucje finansowe? W jaki sposób SKOK-i funkcjonują w okresie pandemii? Zostanie w domu wcale nie musi oznaczać  zerwania kontaktu ze swoim SKOK-iem! W jaki sposób aktualnie funkcjonują Kasy, które tak bardzo opierają się na ideach wspólnotowości i solidarności? Zapytaliśmy o to w jednej z nich.

– Jesteśmy obecni na polskim rynku od ponad 25 lat i mamy bogate doświadczenie w obsłudze swoich członków poprzez zróżnicowane kanały sprzedaży

– mówi nam Jarosław Dębowski, dyrektor departamentu operacyjnego Kasy Stefczyka.
 

Kasa świadczy swoim członkom możliwość zdalnej obsługi oraz zawierania umów na odległość –  w praktyce – we wszystkich aspektach działania instytucji finansowej. Wiedząc, jak ważne jest dziś zapewnienie bezpiecznego a zarazem nieskrępowanego dostępu do produktów finansowych, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy procesy zdalne, które pozwalają korzystać ze wszystkich usług. O naszych realizacjach i możliwościach informujemy konsumentów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aktualnie istnieje możliwość  podpisania umowy zdalnie oraz uruchomienia  bankowości elektronicznej z darmowymi przelewami, aplikowania o kartę płatniczą VISA, zarządzania swoimi depozytami oraz lokatami. Członek Kasy może także telefonicznie aplikować o pożyczkę, zdalnie dostarczyć dokumenty jak i elektronicznie zawrzeć umowę pożyczkową.  Wszystkie te procesy umożliwiają skorzystanie z usług Kasy w ciągu kilkudziesięciu minut.  

 

- Warto jeszcze powiedzieć – uzupełnia Dębowski - iż w marcu 2020 r. Kasa wdrożyła nową, łatwą w obsłudze, aplikację mobilną, która spotkała się z szeregiem pozytywnych opinii i zapewnia członkom Kasy możliwość zarządzania swoimi oszczędnościami na bieżąco. We współpracy z marką VISA, Kasa zwiększyła limit transakcji bezstykowych z 50 zł do 100 zł bez konieczności wprowadzania PIN celem potwierdzenia transakcji. Wszystkie nasze działania podejmujemy w trosce o zdrowie konsumentów i naszych pracowników.

 A co z tymi klientami, którzy preferują wizytę w oddziałach?

- Priorytetem obecnie jest zapewnienie dostępności usług finansowych przy minimalnym ryzyku. Dla klientów, którzy jednak wolą wizytę  w oddziałach, wdrożyliśmy procedury minimalizujące możliwość kontaktu klienta z pracownikiem: szyby oddzielające rozmówców, minimalne odległości, ograniczoną liczbę klientów w oddziale, specjalne godziny do obsługi osób powyżej 65 roku życia

– odpowiada nasz rozmówca. Trzeba tu dodać, że wymienione wyżej, podobne działania zastosowały także inne SKOK-i a wszystkie działania Kas, zarówno budujące procesy zdalne, jak i służące minimalizacji ryzyka w oddziałach,  są doceniane przez członków i przyczyniają się do zwiększenia ich satysfakcji i poczucia bezpieczeństwa. Doświadczenie na rynku finansowym i stabilność, połączone z umiejętnością dostosowania się do oczekiwań klientów w każdej sytuacji, owocuje zaufaniem – warto o tym pamiętać.

kos
Materiał powstał we współpracy z Kasą Krajową 
 


 

POLECANE
Już 7 sierpnia. Prezydent elekt Karol Nawrocki zapowiada z ostatniej chwili
"Już 7 sierpnia". Prezydent elekt Karol Nawrocki zapowiada

– Już 7 sierpnia wyjdę z konkretnymi inicjatywami, które będą wypełnieniem planu, za którym zagłosowało blisko 11 mln Polaków. I tych Polaków nie dam oszukać, jako prezydent Polski – oświadczył w niedzielę prezydent elekt Karol Nawrocki.

Alarm bojowy w kilku państwach. Atak możliwy w każdej chwili z ostatniej chwili
Alarm bojowy w kilku państwach. Atak możliwy w każdej chwili

Państwa Zatoki Perskiej, posiadające amerykańskie bazy wojskowe, przygotowują się na ewentualny odwet Iranu po atakach USA na obiekty jądrowe tego kraju - napisała w niedzielę agencja Reutera.

Ludzie Tuska grzmią o sfałszowanych wyborach. Prezes PiS apeluje z ostatniej chwili
Ludzie Tuska grzmią o sfałszowanych wyborach. Prezes PiS apeluje

– Nie pozwolimy na to oszustwo, nie pozwolimy na to, aby ukradziono nam wybory – powiedział w niedzielę w Pułtusku prezes PiS Jarosław Kaczyński

Konflikt na Bliskim Wschodzie. PLL LOT odwołuje rejs pilne
Konflikt na Bliskim Wschodzie. PLL LOT odwołuje rejs

W związku z nasilającymi się napięciami i konfliktami zbrojnymi na Bliskim Wschodzie, kilka międzynarodowych linii lotniczych zdecydowało się na czasowe zawieszenie lotów do niektórych kluczowych destynacji w regionie. Do tej grupy dołączył również nasz narodowy przewoźnik.

Komunikat dla mieszkańców Rzeszowa z ostatniej chwili
Komunikat dla mieszkańców Rzeszowa

Płacisz podatki w Rzeszowie? Od 1 czerwca 2025 r. rzeszowianie zapłacą podatki i odpady bez prowizji w 15 nowych punktach Banku Pekao i Poczty Polskiej.

Tragedia w woj. opolskim. Są zabici i wielu rannych z ostatniej chwili
Tragedia w woj. opolskim. Są zabici i wielu rannych

Tragedia na drodze w woj. opolskim. 2 osoby zginęły, a 5 zostało rannych w zderzeniu dwóch samochodów na "krajówce" nr 38. Do wypadku doszło na skrzyżowaniu w Krasowej między Głubczycami a Kędzierzynem-Koźle. Droga została zablokowana.

Nawrocki o podważaniu wyników wyborów: „Protestuję przeciwko takiej bandyterce” polityka
Nawrocki o podważaniu wyników wyborów: „Protestuję przeciwko takiej bandyterce”

W programie TV Republika prezydent‑elekt Karol Nawrocki wypowiedział się zdecydowanie przeciwko próbom podważania wyników wyborów prezydenckich, podkreślając, że „Polacy nie dadzą sobie odebrać swojej wolności i swojej demokracji”.

Szef Pentagonu: Zniszczyliśmy irański program nuklearny z ostatniej chwili
Szef Pentagonu: Zniszczyliśmy irański program nuklearny

– Atak USA na trzy obiekty nuklearne w Iranie był niezwykłym sukcesem – poinformował w niedzielę na briefingu prasowym minister obrony USA Pete Hegseth.

Polityk Koalicji 13 grudnia wyśmiał oskarżenia o fałszowanie wyborów Wiadomości
Polityk Koalicji 13 grudnia wyśmiał oskarżenia o fałszowanie wyborów

Słyszycie państwo to kuriozum? Oto pod rządami naszej koalicji miałoby dojść do sfałszowania wyborów… na naszą niekorzyść. Chciałoby się powiedzieć: Polak potrafi! Pierwszy taki przypadek na świecie! - napisał Jan Filip Libicki, senator, pochodzący z PSL. 

IMGW wydał komunikat. Oto co nas czeka z ostatniej chwili
IMGW wydał komunikat. Oto co nas czeka

– Sytuacja będzie się zmieniać, opady deszczu i burze z silnymi porywami wiatru będą głównym zagrożeniem – poinformował synoptyk IMGW Szymon Ogórek. Instytut wydał również ostrzeżenia przed upałami I i II stopnia.

REKLAMA

[Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii

Koronawirus sparaliżował życie społeczne na całym świecie. Wszyscy odczuwamy codzienne trudy związane z pandemią. Również rzeczywistość gospodarcza zmienia się na naszych oczach. Czy są różnice w reakcjach i skutkach podejmowanych działań w sektorze spółdzielczym, gdy porównamy go z dużymi firmami komercyjnymi lub małymi firmami typu rodzinnego? Za wcześnie by wyciągać jednoznaczne wnioski choć bez wątpienia ważne jest dziś zachowanie społecznej solidarności w każdym obszarze.
 [Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii
/ pxhere.com/
Od wielu tygodni rząd apeluje do Polaków: zostańmy w domach! Myśląc o wspólnocie, nie można tych słów nie powtórzyć: zostańmy więc w domach! Jak na to wezwanie reagują instytucje finansowe? W jaki sposób SKOK-i funkcjonują w okresie pandemii? Zostanie w domu wcale nie musi oznaczać  zerwania kontaktu ze swoim SKOK-iem! W jaki sposób aktualnie funkcjonują Kasy, które tak bardzo opierają się na ideach wspólnotowości i solidarności? Zapytaliśmy o to w jednej z nich.

– Jesteśmy obecni na polskim rynku od ponad 25 lat i mamy bogate doświadczenie w obsłudze swoich członków poprzez zróżnicowane kanały sprzedaży

– mówi nam Jarosław Dębowski, dyrektor departamentu operacyjnego Kasy Stefczyka.
 

Kasa świadczy swoim członkom możliwość zdalnej obsługi oraz zawierania umów na odległość –  w praktyce – we wszystkich aspektach działania instytucji finansowej. Wiedząc, jak ważne jest dziś zapewnienie bezpiecznego a zarazem nieskrępowanego dostępu do produktów finansowych, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy procesy zdalne, które pozwalają korzystać ze wszystkich usług. O naszych realizacjach i możliwościach informujemy konsumentów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aktualnie istnieje możliwość  podpisania umowy zdalnie oraz uruchomienia  bankowości elektronicznej z darmowymi przelewami, aplikowania o kartę płatniczą VISA, zarządzania swoimi depozytami oraz lokatami. Członek Kasy może także telefonicznie aplikować o pożyczkę, zdalnie dostarczyć dokumenty jak i elektronicznie zawrzeć umowę pożyczkową.  Wszystkie te procesy umożliwiają skorzystanie z usług Kasy w ciągu kilkudziesięciu minut.  

 

- Warto jeszcze powiedzieć – uzupełnia Dębowski - iż w marcu 2020 r. Kasa wdrożyła nową, łatwą w obsłudze, aplikację mobilną, która spotkała się z szeregiem pozytywnych opinii i zapewnia członkom Kasy możliwość zarządzania swoimi oszczędnościami na bieżąco. We współpracy z marką VISA, Kasa zwiększyła limit transakcji bezstykowych z 50 zł do 100 zł bez konieczności wprowadzania PIN celem potwierdzenia transakcji. Wszystkie nasze działania podejmujemy w trosce o zdrowie konsumentów i naszych pracowników.

 A co z tymi klientami, którzy preferują wizytę w oddziałach?

- Priorytetem obecnie jest zapewnienie dostępności usług finansowych przy minimalnym ryzyku. Dla klientów, którzy jednak wolą wizytę  w oddziałach, wdrożyliśmy procedury minimalizujące możliwość kontaktu klienta z pracownikiem: szyby oddzielające rozmówców, minimalne odległości, ograniczoną liczbę klientów w oddziale, specjalne godziny do obsługi osób powyżej 65 roku życia

– odpowiada nasz rozmówca. Trzeba tu dodać, że wymienione wyżej, podobne działania zastosowały także inne SKOK-i a wszystkie działania Kas, zarówno budujące procesy zdalne, jak i służące minimalizacji ryzyka w oddziałach,  są doceniane przez członków i przyczyniają się do zwiększenia ich satysfakcji i poczucia bezpieczeństwa. Doświadczenie na rynku finansowym i stabilność, połączone z umiejętnością dostosowania się do oczekiwań klientów w każdej sytuacji, owocuje zaufaniem – warto o tym pamiętać.

kos
Materiał powstał we współpracy z Kasą Krajową 
 



 

Polecane
Emerytury
Stażowe