[Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii

Koronawirus sparaliżował życie społeczne na całym świecie. Wszyscy odczuwamy codzienne trudy związane z pandemią. Również rzeczywistość gospodarcza zmienia się na naszych oczach. Czy są różnice w reakcjach i skutkach podejmowanych działań w sektorze spółdzielczym, gdy porównamy go z dużymi firmami komercyjnymi lub małymi firmami typu rodzinnego? Za wcześnie by wyciągać jednoznaczne wnioski choć bez wątpienia ważne jest dziś zachowanie społecznej solidarności w każdym obszarze.
/ pxhere.com/
Od wielu tygodni rząd apeluje do Polaków: zostańmy w domach! Myśląc o wspólnocie, nie można tych słów nie powtórzyć: zostańmy więc w domach! Jak na to wezwanie reagują instytucje finansowe? W jaki sposób SKOK-i funkcjonują w okresie pandemii? Zostanie w domu wcale nie musi oznaczać  zerwania kontaktu ze swoim SKOK-iem! W jaki sposób aktualnie funkcjonują Kasy, które tak bardzo opierają się na ideach wspólnotowości i solidarności? Zapytaliśmy o to w jednej z nich.

– Jesteśmy obecni na polskim rynku od ponad 25 lat i mamy bogate doświadczenie w obsłudze swoich członków poprzez zróżnicowane kanały sprzedaży

– mówi nam Jarosław Dębowski, dyrektor departamentu operacyjnego Kasy Stefczyka.
 

Kasa świadczy swoim członkom możliwość zdalnej obsługi oraz zawierania umów na odległość –  w praktyce – we wszystkich aspektach działania instytucji finansowej. Wiedząc, jak ważne jest dziś zapewnienie bezpiecznego a zarazem nieskrępowanego dostępu do produktów finansowych, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy procesy zdalne, które pozwalają korzystać ze wszystkich usług. O naszych realizacjach i możliwościach informujemy konsumentów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aktualnie istnieje możliwość  podpisania umowy zdalnie oraz uruchomienia  bankowości elektronicznej z darmowymi przelewami, aplikowania o kartę płatniczą VISA, zarządzania swoimi depozytami oraz lokatami. Członek Kasy może także telefonicznie aplikować o pożyczkę, zdalnie dostarczyć dokumenty jak i elektronicznie zawrzeć umowę pożyczkową.  Wszystkie te procesy umożliwiają skorzystanie z usług Kasy w ciągu kilkudziesięciu minut.  

 

- Warto jeszcze powiedzieć – uzupełnia Dębowski - iż w marcu 2020 r. Kasa wdrożyła nową, łatwą w obsłudze, aplikację mobilną, która spotkała się z szeregiem pozytywnych opinii i zapewnia członkom Kasy możliwość zarządzania swoimi oszczędnościami na bieżąco. We współpracy z marką VISA, Kasa zwiększyła limit transakcji bezstykowych z 50 zł do 100 zł bez konieczności wprowadzania PIN celem potwierdzenia transakcji. Wszystkie nasze działania podejmujemy w trosce o zdrowie konsumentów i naszych pracowników.

 A co z tymi klientami, którzy preferują wizytę w oddziałach?

- Priorytetem obecnie jest zapewnienie dostępności usług finansowych przy minimalnym ryzyku. Dla klientów, którzy jednak wolą wizytę  w oddziałach, wdrożyliśmy procedury minimalizujące możliwość kontaktu klienta z pracownikiem: szyby oddzielające rozmówców, minimalne odległości, ograniczoną liczbę klientów w oddziale, specjalne godziny do obsługi osób powyżej 65 roku życia

– odpowiada nasz rozmówca. Trzeba tu dodać, że wymienione wyżej, podobne działania zastosowały także inne SKOK-i a wszystkie działania Kas, zarówno budujące procesy zdalne, jak i służące minimalizacji ryzyka w oddziałach,  są doceniane przez członków i przyczyniają się do zwiększenia ich satysfakcji i poczucia bezpieczeństwa. Doświadczenie na rynku finansowym i stabilność, połączone z umiejętnością dostosowania się do oczekiwań klientów w każdej sytuacji, owocuje zaufaniem – warto o tym pamiętać.

kos
Materiał powstał we współpracy z Kasą Krajową 
 


 

POLECANE
Zbigniew Ziobro bez paszportu. Wojewoda podjął decyzję na wniosek prokuratury z ostatniej chwili
Zbigniew Ziobro bez paszportu. Wojewoda podjął decyzję na wniosek prokuratury

Decyzja administracyjna wobec Zbigniewa Ziobry zapadła na wniosek Prokuratury Krajowej i została ogłoszona przez szefa MSWiA. Jak tłumaczy PK, ma to związek ze śledztwem dotyczącym Funduszu Sprawiedliwości oraz pobytem polityka poza Polską.

Wojska „koalicji chętnych” na Ukrainie? Jest stanowisko Kremla z ostatniej chwili
Wojska „koalicji chętnych” na Ukrainie? Jest stanowisko Kremla

Siergiej Riabkow oświadczył w wywiadzie dla ABC News, że Moskwa nie zgodzi się na obecność sił NATO czy „koalicji chętnych” w Ukrainie. Wiceminister spraw zagranicznych Rosji potwierdził wcześniej publikowane twarde stanowisko Kremla w tej i innych kwestiach.

Czarne chmury nad umową UE-Mercosur z ostatniej chwili
Czarne chmury nad umową UE-Mercosur

Posłowie do PE mają dzisiaj głosować w Strasburgu nad rozporządzeniem dotyczącym klauzul ochronnych dla produktów rolnych w ramach umowy handlowej UE-Mercosur. Głosowanie stoi jednak pod znakiem zapytania.

Wyłączenia prądu w Pomorskiem. Ważny komunikat dla mieszkańców z ostatniej chwili
Wyłączenia prądu w Pomorskiem. Ważny komunikat dla mieszkańców

Operator Energa opublikował harmonogram planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej w województwie pomorskim. Utrudnienia obejmą m.in. Gdańsk, okolice Kartuz, Starogardu, Tczewa czy Wejherowa. Wyłączenia zaplanowano głównie na 17, 18 i 19 grudnia 2025 roku, ale w części lokalizacji również na styczeń 2026 roku.

Szef SKW nakazał wszczęcie postępowania wyjaśniającego ws. ujawnienia danych Cenckiewicza z ostatniej chwili
Szef SKW nakazał wszczęcie postępowania wyjaśniającego ws. ujawnienia danych Cenckiewicza

Rzecznik koordynatora służb specjalnych Jacek Dobrzyński poinformował we wtorek, że szef Służby Kontrwywiadu Wojskowego nakazał wszczęcie pilnego postępowania wyjaśniającego w sprawie ujawnienia danych szefa BBN Sławomira Cenckiewicza.

 „Brytyjski rząd chce zmienić kraj w otwarte więzienie” gorące
„Brytyjski rząd chce zmienić kraj w otwarte więzienie”

Jak poinformował portal European Conservative, 4 grudnia 2025 r. rząd Partii Pracy w Wielkiej Brytanii ogłosił plany rozszerzenia technologii rozpoznawania twarzy na każdą wioskę, miasteczko i miasto w całym kraju.

ABW zatrzymała studenta KUL podejrzewanego o przygotowywanie masowego zamachu z ostatniej chwili
ABW zatrzymała studenta KUL podejrzewanego o przygotowywanie masowego zamachu

ABW zatrzymała studenta KUL podejrzewanego o przygotowywanie masowego zamachu na jednym z jarmarków świątecznych – poinformował we wtorek rzecznik koordynatora służb specjalnych Jacek Dobrzyński. Celem przestępstwa było zastraszenie wielu osób, a także wsparcie Państwa Islamskiego – dodał.

Ważny komunikat dla mieszkańców Poznania z ostatniej chwili
Ważny komunikat dla mieszkańców Poznania

Kierowcy w Poznaniu muszą przygotować się na kolejne utrudnienia w ruchu. Od wtorku po porannym szczycie zmieni się organizacja ruchu w rejonie mostu Bolesława Chrobrego. Chodzi o skrzyżowanie ulic Estkowskiego i Chwaliszewo.

Węgry pozwały TSUE w związku z „bezprecedensową” grzywną migracyjną z ostatniej chwili
Węgry pozwały TSUE w związku z „bezprecedensową” grzywną migracyjną

Węgry złożyły pozew przeciwko Europejskiemu Trybunałowi Sprawiedliwości (TSUE) w związku z grzywnami związanymi z migracją, o które wnioskowała Bruksela – ogłosił w poniedziałek, 15 grudnia, minister sprawiedliwości Bence Tuzson, określając to posunięcie jako „bezprecedensowy krok w historii UE”.

Zabójstwo 11-latki w Jeleniej Górze. Jest komunikat prokuratury gorące
Zabójstwo 11-latki w Jeleniej Górze. Jest komunikat prokuratury

W sprawie zabójstwa 11-letniej dziewczynki w Jeleniej Górze zatrzymano 12-latkę, która może mieć związek z tym zdarzeniem – poinformowała PAP prokuratura. Ofierze zadano rany ostrym narzędziem. Sprawą ma zająć się we wtorek sąd rodzinny.

REKLAMA

[Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii

Koronawirus sparaliżował życie społeczne na całym świecie. Wszyscy odczuwamy codzienne trudy związane z pandemią. Również rzeczywistość gospodarcza zmienia się na naszych oczach. Czy są różnice w reakcjach i skutkach podejmowanych działań w sektorze spółdzielczym, gdy porównamy go z dużymi firmami komercyjnymi lub małymi firmami typu rodzinnego? Za wcześnie by wyciągać jednoznaczne wnioski choć bez wątpienia ważne jest dziś zachowanie społecznej solidarności w każdym obszarze.
/ pxhere.com/
Od wielu tygodni rząd apeluje do Polaków: zostańmy w domach! Myśląc o wspólnocie, nie można tych słów nie powtórzyć: zostańmy więc w domach! Jak na to wezwanie reagują instytucje finansowe? W jaki sposób SKOK-i funkcjonują w okresie pandemii? Zostanie w domu wcale nie musi oznaczać  zerwania kontaktu ze swoim SKOK-iem! W jaki sposób aktualnie funkcjonują Kasy, które tak bardzo opierają się na ideach wspólnotowości i solidarności? Zapytaliśmy o to w jednej z nich.

– Jesteśmy obecni na polskim rynku od ponad 25 lat i mamy bogate doświadczenie w obsłudze swoich członków poprzez zróżnicowane kanały sprzedaży

– mówi nam Jarosław Dębowski, dyrektor departamentu operacyjnego Kasy Stefczyka.
 

Kasa świadczy swoim członkom możliwość zdalnej obsługi oraz zawierania umów na odległość –  w praktyce – we wszystkich aspektach działania instytucji finansowej. Wiedząc, jak ważne jest dziś zapewnienie bezpiecznego a zarazem nieskrępowanego dostępu do produktów finansowych, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy procesy zdalne, które pozwalają korzystać ze wszystkich usług. O naszych realizacjach i możliwościach informujemy konsumentów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aktualnie istnieje możliwość  podpisania umowy zdalnie oraz uruchomienia  bankowości elektronicznej z darmowymi przelewami, aplikowania o kartę płatniczą VISA, zarządzania swoimi depozytami oraz lokatami. Członek Kasy może także telefonicznie aplikować o pożyczkę, zdalnie dostarczyć dokumenty jak i elektronicznie zawrzeć umowę pożyczkową.  Wszystkie te procesy umożliwiają skorzystanie z usług Kasy w ciągu kilkudziesięciu minut.  

 

- Warto jeszcze powiedzieć – uzupełnia Dębowski - iż w marcu 2020 r. Kasa wdrożyła nową, łatwą w obsłudze, aplikację mobilną, która spotkała się z szeregiem pozytywnych opinii i zapewnia członkom Kasy możliwość zarządzania swoimi oszczędnościami na bieżąco. We współpracy z marką VISA, Kasa zwiększyła limit transakcji bezstykowych z 50 zł do 100 zł bez konieczności wprowadzania PIN celem potwierdzenia transakcji. Wszystkie nasze działania podejmujemy w trosce o zdrowie konsumentów i naszych pracowników.

 A co z tymi klientami, którzy preferują wizytę w oddziałach?

- Priorytetem obecnie jest zapewnienie dostępności usług finansowych przy minimalnym ryzyku. Dla klientów, którzy jednak wolą wizytę  w oddziałach, wdrożyliśmy procedury minimalizujące możliwość kontaktu klienta z pracownikiem: szyby oddzielające rozmówców, minimalne odległości, ograniczoną liczbę klientów w oddziale, specjalne godziny do obsługi osób powyżej 65 roku życia

– odpowiada nasz rozmówca. Trzeba tu dodać, że wymienione wyżej, podobne działania zastosowały także inne SKOK-i a wszystkie działania Kas, zarówno budujące procesy zdalne, jak i służące minimalizacji ryzyka w oddziałach,  są doceniane przez członków i przyczyniają się do zwiększenia ich satysfakcji i poczucia bezpieczeństwa. Doświadczenie na rynku finansowym i stabilność, połączone z umiejętnością dostosowania się do oczekiwań klientów w każdej sytuacji, owocuje zaufaniem – warto o tym pamiętać.

kos
Materiał powstał we współpracy z Kasą Krajową 
 



 

Polecane