„GW” skłamała w sprawie ministra. Teraz ma przeprosić. Jest wyrok sądu

Na nic zdały się zarzuty pozwanego dotyczące tłumienia wolności prasy i nacisków politycznych. Obowiązkiem mediów jest przede wszystkim rzetelność! – pisze na Twitterze mecenas Bartosz Lewandowski i publikuje wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie.
 „GW” skłamała w sprawie ministra. Teraz ma przeprosić. Jest wyrok sądu
/ Siedziba Gazety Wyborczej w Warszawie / Flickr.com/agencja.zajac/ (CC BY 2.0)

„Było kłamstwo nt.@MWosPL w artykule@gazeta_wyborcza - jest wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie nakazujący sprostowanie! Na nic zdały się zarzuty pozwanego dotyczące tłumienia wolności prasy i nacisków politycznych. Obowiązkiem mediów jest przede wszystkim rzetelność!” – pisze w mediach społecznościowych mec. Bartosz Lewandowski z Ordo Iuris i publikuje wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie.

Wyrok nie jest prawomocny.

Jest wyrok sądu

Jak czytamy w dokumencie, sąd nakazuje redaktorowi naczelnemu serwisu wyborcza.pl opublikowanie w terminie 3 dni od dnia uprawomocnienia się wyroku, sprostowania wiadomości zawartej w artykule o tytule „Prezesi sądu chcieli odwołać dyrektora. Jest niezatapialny, bo zna wiceministra sprawiedliwości” z marca 2022 r.

Redaktor naczelny portalu „GW” musi także wypłacić wiceministrowi kwotę 300 zł tytułem zwrotu kosztów procesu.


Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...
Powinniśmy przyjąć imigrantów Łukaszenki?
Udostępnij:

 

POLECANE
Koronawirus
Vademecum Pracownika
Emerytury
Stażowe