loading
Proszę czekać...
reklama_pozioma
Marcin Palade wyliczył różnicę frekwencyjną w 2015 i 2019 roku we wsiach i miastach. Może zaskoczyć
Opublikowano dnia 13.10.2019 17:07
Socjolog Marcin Palade dokonał przeliczenia frekwencji wyborczej w miastach i wsiach, porównując ją do tej sprzed czterech lat. Okazuje się, że do godziny 12.00 to raczej wieś niż miasta podniosła frekwencję.

pixabay.com

Struktura głosujących z godz.12.00:
miasta na prawach powiatu 2015: 35,3%
miasta na prawach powiatu 2019 33,9%
wsie i małe miasta 2015: 64,7%
wsie i małe miasta 2019: 66,1%

- podał.

 
adg

źródło: TT

Wydarzenia
więcej
Opinie
więcej
Najnowszy numer

--> POBIERZ WYDANIE CYFROWE


Sprawdź w których placówkach Poczty Polskiej kupisz "TS": https://bit.ly/tysolnapoczcie

Związek
więcej
Wideo gen. Komornicki: Rosjanie przygotowują się do wojny na dużą skalę
Blogi
avatar
Marcin
Brixen

Polskie plantacje bawełny
Hiobowscy siedzieli sobie spokojnie przy podwieczorku, gdy nagle do pokoju weszła jakaś postać. Ubrana na czarno, z plecaczkiem na plecach, w czarnych okularach i czarnej maseczce na twarzy.\n- Jezus Maria, kto to? - wystraszył się dziadek Łukaszka.
avatar
Jerzy
Bukowski

Jerzy Bukowski: Maseczkę nałóż! Maseczkę zdejmij! Maseczkę wyrzuć!
Większość z nas używa maseczek wielokrotnego użytku, które wkładamy do kieszeni, torebki, czy torby, a następnie wyciągamy je i znowu zakładamy.
avatar
Jerzy
Bukowski

Jerzy Bukowski: Czy będzie nowe otwarcie kampanii prezydenta Dudy?
Czekamna nowe otwarcie kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy, dzięki któremu odzyska on inicjatywę i zaprezentuje dawny wigor poparty konkretnymi zapowiedziami programowymi.

Drogi Użytkowniku,

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem, przeglądanie Serwisu z otwartym komunikatem) bez zmian ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na:
• przetwarzanie danych osobowych przez Tysol Sp. z o.o. i naszych zaufanych partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć, niezależnie od zgód wyrażonych na pozostałe rodzaje przetwarzania danych. Dowiedz się więcej o zgodzie marketingowej w naszej Polityce prywatności / Cofnij zgodę.

• na zapisywanie plików cookies w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ten rodzaj plików cookies pozwala nam na dopasowanie treści dostępnych w Serwisie do Twoich preferencji, utrzymywania sesji po zalogowaniu oraz zapewnienia optymalnej funkcjonalności Serwisu. Więcej o plikach cookies i sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych dowiesz się w naszej Polityce prywatności.