Awaria BLIKA. Operator wydał komunikat
Co musisz wiedzieć:
- Operator systemu płatności mobilnych BLIK poinformował o czasowych problemach technicznych. Użytkownicy mogą mieć trudności z wykonywaniem niektórych transakcji.
- Trwają prace nad przywróceniem pełnej sprawności usługi. Operator przekazał, że o wszelkich zmianach i postępach będzie informować na bieżąco w mediach społecznościowych.
- Nie podano szczegółów dotyczących przyczyn awarii ani szacowanego czasu jej usunięcia.
- BLIK to najpopularniejszy system płatności mobilnych w Polsce, z którego w 2024 roku wykonano 2,4 mld transakcji o wartości ponad 347 mld zł.
Komunikat operatora BLIK
Jak poinformował operator systemu płatności mobilnych BLIK, wystąpiły czasowe problemy techniczne z działaniem usługi.
Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjami BLIKA. Pracujemy nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. O wszelkich zmianach w tym zakresie będziemy informować na bieżąco
– przekazano na portalu X.
Nie podano szczegółów dotyczących zakresu utrudnień ani szacowanego czasu ich usunięcia.
- Wyłączenia prądu. Ważny komunikat dla mieszkańców kujawsko-pomorskiego
- Ukraiński wywiad uderzył pod Moskwą. Zniszczony strategiczny rurociąg paliwowy
- Komunikat dla mieszkańców woj. świętokrzyskiego
- Wyłączenia prądu na Śląsku. Ważny komunikat
- Komunikat ZUS dla emerytów
- Przerwy w dostawach prądu. Ważny komunikat dla mieszkańców Małopolski
- Wacław Felczak. Kurier, który wskazał drogę Viktorowi Orbánowi
- Wyłączenia prądu na Pomorzu. Ważny komunikat
- Adam Andruszkiewicz: Prezydent Karol Nawrocki nie pozwoli cenzurować internetu
Blik – powszechny system płatności
BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności. Udziałowcami spółki są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard. W ubiegłym roku wykonano 2,4 mld transakcji za pomocą systemu na ponad 347,3 mld zł. (PAP)




